A PlayerUnknown’s Battlegrounds vitathatatlanul az idei év egyik legsikeresebb játéka. Bár még csak a korai hozzáférésnél tart, Brendan Greene alkotása így is egyik rekordot dönti meg a másik után, sőt, az idei Gamescomon már az első hivatalos versenyét is megrendezték. A játék atyja most azonban egy interjúban elárulta, hogy a stúdió legtöbb munkatársa korántsem jósolt ekkora sikereket a programnak, mikor először hallottak róla.

Greene szerint, mikor felkereste ötletével a Bluehole-t, egymillió eladott példányt ígért nekik az első hónapban. A koreai stúdió veteránjai ezt hallva csak a fejüket ingatták, és igyekeztek lehűteni a lelkesedését, mondván, az egy év alatt eladott 200000-300000 példány szerintük sokkal reálisabban hangzik. De végül ennek ellenére bevállalták a  PlayerUnknown’s Battlegrounds fejlesztését, a többi pedig, ahogy mondani szokás, már történelem.