Black Powder | Red Earth
Az Echelon New York-i csapat, három lelkes srác, Jon Chang,
Altay Murat, és Phil Smith alapította és ők alkotják magát a stúdiót is. Nem
kezdők, összeadva 35 évnyi tapasztalat áll mögöttük, olyan ügyfelekkel, mint az
HBO vagy különféle katonai magánszervezetek. Ráadásul sikerült megnyerniük
ügyüknek az Epicet, így nem meglepő, hogy első játékuk, a Black Powder | Red
Earth alatt máris az Unreal 3 motor muzsikál, és azért ez egy jó kiindulási
alapnak tűnik... Aki mélyebben kíséri figyelemmel a játékipart, találkozhatott
már ezzel a projekttel, ugyanis a GameSpot idén májusban, a független
csapatokat bemutató sorozatában már foglalkozott vele, angolul értők és érdeklődők itt
megtekinthetik a közel félórás felvételt, melyben mozgás közben is láthatják a
játékot.
A BPRE alapvetően egy többjátékos üzemmódú taktikai FPS, 16
fő részére. A sztori 2043-ban játszódik a Marson, ahol egymással acsarkodó
nagyvállalatok bérelnek fel zsoldosokat különféle piszkos munkákra. Nyolc
nagylélegzetű kampányt fog tartalmazni a játék, általában ipari/városi
környezetben, a vörös bolygó porában. A melóért virtuális pénzt kapunk, ezen
vásárolhatunk új fegyvereket, vagy fejleszthetjük a meglévőket több mint 100
alkatrésszel, és vehetünk persze páncélt és egyéb taktikai eszközöket is. A
csavar valahol itt jön. Először is, akinek ilyen hajlamai vannak, az
összekuporgatott pénzt arra is felhasználhatja, hogy saját boltot nyisson, ahol
a többi zsoldosnak árulhatja a portékákat. A másik, hogy a harcokban
kellőképpen edzett, azaz sok bevetésen a ranglistán előkelő helyre rukkolt
játékosok úgynevezett PMC-t (private military company, azaz katonai magántársaság)
alapíthatnak, ahol aztán a feladatokra maguk toborozhatják a hadfiakat,
különféle klánokat összehozva. Ami még érdekesebb, hogy ez a két utóbbi
tevékenység kiszakítható a játékból, azaz szabványos webes felületen is
elérhető, így bármely webböngészőben futtatható.
Fontos megemlíteni, hogy a tervezésben létező katonai
magántársaságok képviselői és korábbi US Special Operations Forces tagok
segítik a srácokat, ezek a szakértők 32 országban, köztük Afganisztánban és
Irakban szereztek tapasztalatokat, így tehát meglehetősen realisztikus alapokra
építkezhettek a fejlesztők.
Az említett GameSpot anyagot elnézve jól haladnak a fiúk, az
akciók gyorsak, hevesek, a pályák rengeteg lehetőséget biztosítanak a
taktikázásra. Az interfész minimális, a fizika, a fegyverek viselkedése
realisztikus, a torkolattűztől az anyagalapú sebzésen át (a meglőtt fémlemezen
áthalad a lövedék és belefúródik a mögötte lévő betonfalba, tehát a fedezékkel
is csínján kell bánni) az olyan hatásokig, mint mikor meglőve hátratántorodsz.
A két kiadott kép kicsit cel-shadinges grafikát mutat csakúgy, mint a
szerverünkről is letölthető bemutató videó, persze az igazi majd az lesz, ha
mozgásban láthatjuk a cuccot. A független hegesztésre pedig nagyszerű példa,
hogy az Echelon oldalán jelenleg a játék logójával díszített pólót lehet
megvásárolni, ezzel is hozzájárulva ahhoz, hogy mielőbb elkészülhessen a demó,
illetve maga a játék. Lelkesedésből, tudásból a jelek szerint nincs hiány, a
pénzt kell csak összekalapozni, és egy érdekes színfolttal gyarapodhat a piac.
Altay Murat, és Phil Smith alapította és ők alkotják magát a stúdiót is. Nem
kezdők, összeadva 35 évnyi tapasztalat áll mögöttük, olyan ügyfelekkel, mint az
HBO vagy különféle katonai magánszervezetek. Ráadásul sikerült megnyerniük
ügyüknek az Epicet, így nem meglepő, hogy első játékuk, a Black Powder | Red
Earth alatt máris az Unreal 3 motor muzsikál, és azért ez egy jó kiindulási
alapnak tűnik... Aki mélyebben kíséri figyelemmel a játékipart, találkozhatott
már ezzel a projekttel, ugyanis a GameSpot idén májusban, a független
csapatokat bemutató sorozatában már foglalkozott vele, angolul értők és érdeklődők itt
megtekinthetik a közel félórás felvételt, melyben mozgás közben is láthatják a
játékot.
A BPRE alapvetően egy többjátékos üzemmódú taktikai FPS, 16
fő részére. A sztori 2043-ban játszódik a Marson, ahol egymással acsarkodó
nagyvállalatok bérelnek fel zsoldosokat különféle piszkos munkákra. Nyolc
nagylélegzetű kampányt fog tartalmazni a játék, általában ipari/városi
környezetben, a vörös bolygó porában. A melóért virtuális pénzt kapunk, ezen
vásárolhatunk új fegyvereket, vagy fejleszthetjük a meglévőket több mint 100
alkatrésszel, és vehetünk persze páncélt és egyéb taktikai eszközöket is. A
csavar valahol itt jön. Először is, akinek ilyen hajlamai vannak, az
összekuporgatott pénzt arra is felhasználhatja, hogy saját boltot nyisson, ahol
a többi zsoldosnak árulhatja a portékákat. A másik, hogy a harcokban
kellőképpen edzett, azaz sok bevetésen a ranglistán előkelő helyre rukkolt
játékosok úgynevezett PMC-t (private military company, azaz katonai magántársaság)
alapíthatnak, ahol aztán a feladatokra maguk toborozhatják a hadfiakat,
különféle klánokat összehozva. Ami még érdekesebb, hogy ez a két utóbbi
tevékenység kiszakítható a játékból, azaz szabványos webes felületen is
elérhető, így bármely webböngészőben futtatható.
Fontos megemlíteni, hogy a tervezésben létező katonai
magántársaságok képviselői és korábbi US Special Operations Forces tagok
segítik a srácokat, ezek a szakértők 32 országban, köztük Afganisztánban és
Irakban szereztek tapasztalatokat, így tehát meglehetősen realisztikus alapokra
építkezhettek a fejlesztők.
Az említett GameSpot anyagot elnézve jól haladnak a fiúk, az
akciók gyorsak, hevesek, a pályák rengeteg lehetőséget biztosítanak a
taktikázásra. Az interfész minimális, a fizika, a fegyverek viselkedése
realisztikus, a torkolattűztől az anyagalapú sebzésen át (a meglőtt fémlemezen
áthalad a lövedék és belefúródik a mögötte lévő betonfalba, tehát a fedezékkel
is csínján kell bánni) az olyan hatásokig, mint mikor meglőve hátratántorodsz.
A két kiadott kép kicsit cel-shadinges grafikát mutat csakúgy, mint a
szerverünkről is letölthető bemutató videó, persze az igazi majd az lesz, ha
mozgásban láthatjuk a cuccot. A független hegesztésre pedig nagyszerű példa,
hogy az Echelon oldalán jelenleg a játék logójával díszített pólót lehet
megvásárolni, ezzel is hozzájárulva ahhoz, hogy mielőbb elkészülhessen a demó,
illetve maga a játék. Lelkesedésből, tudásból a jelek szerint nincs hiány, a
pénzt kell csak összekalapozni, és egy érdekes színfolttal gyarapodhat a piac.
kapcsolódó játékok
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.