Kérjük jelentkezz be!
Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Vámpírrajongók, vámpírbarátok, figyelem!
#869874 Carmageddon4 2025. augusztus. 20. 17:58
Carmageddon4
#869873 :: Jessie_Haggerty (2025. augusztus. 20. 17:56)
Ha szeretnél addig is egy jó vámpíros játékkal játszani, esetleg ha megvan Epic-en a Vampyr. Talán két éve lehetett behúzni. Nem olyan összetett, de van hangulata.
Ja igen azt behúztam jah majd tervezem is végigtolni.
Gamer gyerek:D
#869873 Jessie_Haggerty 2025. augusztus. 20. 17:56
Jessie_Haggerty
#869871 :: Carmageddon4 (2025. augusztus. 20. 17:43)
Jah ***** sok az biztos, jó lesz mikor pár euróért ideadják pár év múlva, vagy ha epicen is lesz akkor vigaszként bedobják ingyen kosárba a sok szar mellé xdxdxd
Ha szeretnél addig is egy jó vámpíros játékkal játszani, esetleg ha megvan Epic-en a Vampyr. Talán két éve lehetett behúzni. Nem olyan összetett, de van hangulata.
#869871 Carmageddon4 2025. augusztus. 20. 17:43
Carmageddon4
#869869 :: Jessie_Haggerty (2025. augusztus. 20. 17:39)
A teszteket azért megvárom :D Bár nem tudom minek. 90 eurót úgysem adok érte. Az nem ebben a valóságban, dimenzióban történne. :D
Jah ***** sok az biztos, jó lesz mikor pár euróért ideadják pár év múlva, vagy ha epicen is lesz akkor vigaszként bedobják ingyen kosárba a sok szar mellé xdxdxd
Gamer gyerek:D
#869869 Jessie_Haggerty 2025. augusztus. 20. 17:39
Jessie_Haggerty
#869868 :: Carmageddon4 (2025. augusztus. 20. 17:34)
Jah mert ez egy viszonylag zárt terű cucc nincs nyitott része olyan szinten mint egy gta vagy más, meg rohadt régi is.
A teszteket azért megvárom :D Bár nem tudom minek. 90 eurót úgysem adok érte. Az nem ebben a valóságban, dimenzióban történne. :D
#869868 Carmageddon4 2025. augusztus. 20. 17:34
Carmageddon4
#869867 :: Jessie_Haggerty (2025. augusztus. 20. 17:31)
Szerintem a Steam-es adatlapon feltűntetett gépigény sem fedi a valóságot. Paradoxtól mondjuk megszoktuk már. Azonban, ha a játék jól fut, és viszonylag bug mentes, és ilyen konfiguráción hozza 100+ fps-t akkor azt mondom, hogy ez az első paradox játék a Surviving Mars után ami viszonylag oké :D
Jah mert ez egy viszonylag zárt terű cucc nincs nyitott része olyan szinten mint egy gta vagy más, meg rohadt régi is.
Gamer gyerek:D
#869867 Jessie_Haggerty 2025. augusztus. 20. 17:31
Jessie_Haggerty
#869866 :: Carmageddon4 (2025. augusztus. 20. 17:26)
Ja szánalmas hogy külön lesz csak xdxd
Szerintem a Steam-es adatlapon feltűntetett gépigény sem fedi a valóságot. Paradoxtól mondjuk megszoktuk már. Azonban, ha a játék jól fut, és viszonylag bug mentes, és ilyen konfiguráción hozza 100+ fps-t akkor azt mondom, hogy ez az első paradox játék a Surviving Mars után ami viszonylag oké :D
#869866 Carmageddon4 2025. augusztus. 20. 17:26
Carmageddon4
#869865 :: Jessie_Haggerty (2025. augusztus. 20. 17:23)
Ez a Bloodlines... 89 euró egy olyan cuccért, ami a megjelenés napján teli lesz buggal :D De a legfontosabb, hogy a DLC-t már időben kivágták belőle. Hát nem csodás?
Ja szánalmas hogy külön lesz csak xdxd
Gamer gyerek:D
#869865 Jessie_Haggerty 2025. augusztus. 20. 17:23
Jessie_Haggerty
Ez a Bloodlines... 89 euró egy olyan cuccért, ami a megjelenés napján teli lesz buggal :D De a legfontosabb, hogy a DLC-t már időben kivágták belőle. Hát nem csodás?
#869864 Jessie_Haggerty 2025. augusztus. 20. 15:46
Jessie_Haggerty
#869863 :: Carmageddon4 (2025. augusztus. 20. 15:46)
Nagyon vicces hehe
Tudom. Amúgy tényleg :D XDXDXD
#869863 Carmageddon4 2025. augusztus. 20. 15:46
Carmageddon4
#869862 :: Jessie_Haggerty (2025. augusztus. 20. 15:45)
Neked is kicsi a gépigényed. XDXDXD
Nagyon vicces hehe
Gamer gyerek:D
#869862 Jessie_Haggerty 2025. augusztus. 20. 15:45
Jessie_Haggerty
#869861 :: Carmageddon4 (2025. augusztus. 20. 14:00)
Hála a jó istennek hogy megmenekül, de várjuk ezt az október 21-et. Viszonylag kicsi a gépigénye is.
Neked is kicsi a gépigényed. XDXDXD
#869861 Carmageddon4 2025. augusztus. 20. 14:00
Carmageddon4
Hála a jó istennek hogy megmenekül, de várjuk ezt az október 21-et. Viszonylag kicsi a gépigénye is.
Gamer gyerek:D
#869832 Carmageddon4 2025. április. 26. 12:03
Carmageddon4
Októberbe jöhet csak a folytatása, jó volna nem késne többet.
Gamer gyerek:D
#868548 Ergon 2019. augusztus. 21. 21:09
Ergon
Ezúton is köszönet a Guruknak az augusztusi számért!
Regere Sanguine Regere In Veritatem Est.
#868234 Carmageddon4 2019. február. 25. 21:09
Carmageddon4
Jön végre a várva várt folytatás 15 év után.
Gamer gyerek:D
#757491 Ergon 2014. november. 16. 18:23
Ergon
A klánokról részletesen (egybe, javított verzió):

ASSZAMITA

Klándiszciplínák: Celerity (Gyorsaság), Obfuscate (Fátyol), Quietus (Csend)

Klángyengeség: Az Asszamiták függővé válhatnak a vámpírvértől, ha isznak belőle.
Függőség esetén ha az Asszamita vámpírvért kóstol, Őrjöngésben tör ki, és mindent
megtesz, hogy még több vámpírvérhez jusson, kivéve ha ellenáll az Őrjöngésnek.

BRUJAH

Klándiszciplínák: Celerity (Gyorsaság), Potence (Őserő), Presence (Jelenlét)

Klángyengeség: A Brujah-k jóval nehezebben állnak ellen az Őrjöngésnek más vámpíroknál.

GANGREL

Klándiszciplínák: Animalism (Bestia), Fortitude (Szívósság), Protean (Ezerarc)

Klángyengeség: Valahányszor egy Gangrel Őrjöng, egy állati vonás jelenik meg rajta
(szőrös kar, macskaszem, kiálló agyar, reszelős hang stb.).

GIOVANNI

Klándiszciplínák: Dominate (Uralom), Necromancy (Nekromancia), Potence (Őserő)

Klángyengeség: A Giovanni-k Csókja (harapása) más vámpírokéval ellentétben
fájdalmat okoz a halandóknak. Egy Giovanni vérszívása többet sebez a halandókon
más vámpírokénál.

LASOMBRA

Klándiszciplínák: Dominate (Uralom), Obtenebration (Árnyjárás), Potence (Őserő)

Klángyengeség: A Lasombráknak nincs tükörképük, és nem látszanak a fényvisszaverő
felületeken (üveg, víz, polírozott fa- és fém stb.). Ez vonatkozik a fényképekre és a
videofelvételekre is.

MALKAVITA

Klándiszciplínák: Auspex (Jelenés), Dementation (Téboly), Obfuscate (Fátyol)

Klángyengeség: A Malkaviták őrültek. Rendelkeznek egy elmezavarral amiből
soha nem gyógyulhatnak ki, legfeljebb egy rövid időre úrrá lehetnek rajta.

NOSFERATU

Klándiszciplínák: Animalism (Bestia), Obfuscate (Fátyol), Potence (Őserő)

Klángyengeség: A Nosferatu-k Ölelésük (vámpírrá változtatásuk) után ocsmány szörnyeteggé
torzulnak, külsejük mindörökre visszataszító és ronda marad.

RAVNOS

Klándiszciplínák: Animalism (Bestia), Chimerstry (Fantazma), Fortitude (Szívósság)

Klángyengeség: Minden Ravnosnak hajlama van egy bizonyos bűnre. Ha alkalom adódik rá,
elköveti, kivéve ha ellenáll a kísértésnek.

SZET KÖVETŐI

Klándiszciplínák: Obfuscate (Fátyol), Presence (Jelenlét), Serpentis (Szet Öröksége)

Klángyengeség: A napfény többet sebez rajtuk, mint más vámpírokon, az erős fény (pl.: reflektor)
legyengíti őket, ha rájuk vetül.

TOREADOR

Klándiszciplínák: Auspex (Jelenés), Celerity (Gyorsaság), Presence (Jelenlét)

Klángyengeség: Ha egy Toreador valami igazán szép dologgal (személlyel stb.) találja magát szembe,
elragadja a hév, és akár órákra elmereng, kivéve ha ellenáll a késztetésnek.
Ilyen állapotban csak a merengést kiváltó dologra figyel. Két dolgot tehet még ezalatt: beszélhet
a merengést kiváltó dologról, illetve ha egy cselekvés váltotta ki nála ezt az állapotot, akkor azt a cselekvést folytathatja.
Merengés alatt védekezni sem tud a támadások ellen, ám sérülés esetén újabb lehetőséget kap, hogy ellenálljon.
Ha a dolog kikerül az észlelési köréből illetve megsemmisül, az szintén megszakítja az ábrándozást.

TREMERE

Klándiszciplínák: Auspex (Jelenés), Dominate (Uralom), Thaumaturgy (Taumaturgia)

Klángyengeség: A Tremere-knek a szokásos három helyett csupán kétszer kell inniuk egy másik vámpír véréből,
hogy Vérbilincsbe kerüljenek vele (ha valaki háromszor iszik egy vámpír véréből, a rabszolgája lesz).

TZIMISCE

Klándiszciplínák: Animalism (Bestia), Auspex (Jelenés), Vicissitude (Ezertest)

Klángyengeség: Amikor egy Tzimisce nappal nyugovóra tér, legalább kétmaroknyi földnek kell a közelében lennie egy
olyan helyről, amely a halandó életében fontos volt számára. Ha nappal nem alhat a megfelelő földben, a Tzimisce
éjszakáról éjszakára fokozatosan egyre gyengébb lesz. Nyolc óra alvás a megfelelő földben ezt a gyenge állapotot teljesen elmulasztja,
függetlenül annak mértékétől.

VENTRUE

Klándiszciplínák: Dominate (Uralom), Fortitude (Szívósság), Presence (Jelenlét)

Klángyengeség: A Ventrue-k táplálkozását megkötés sújtja. Csak egy bizonyos fajta ember vérét fogyaszthatják,
a többi ember és az állatok vérétől rosszul lesznek, és az elfogyasztott mennyiséget ott helyben kihányják.
A vámpírvért viszont szabadon ihatják.
Regere Sanguine Regere In Veritatem Est.
#755383 fleetcmd 2014. augusztus. 09. 08:08
fleetcmd
Most, hogy megláttam ezt a topicot, hirtelen megjött a kedvem játszani ezzel a játékkal. Már október óta megvan (a halloween-i leárazáskor vettem), de még nem csináltam vele semmit, pedig állítólag nagyon jó :)
#755370 Ergon 2014. augusztus. 08. 21:16
Ergon
A klánokról részletesen 2. rész:

TOREADOR

Klándiszciplínák: Auspex (Jelenés), Celerity (Gyorsaság), Presence (Jelenlét)

Klángyengeség: Ha a Toreador valami igazán szép dologgal (személlyel stb.) találja magát szembe,
az a figyelmét teljesen leköti, és akár órákra elmereng, kivéve ha ellenáll a kísértésnek.
Ha a dolog kikerül az észlelési köréből illetve megsemmisül, az szintén megszakítja az ábrándozást.

TREMERE

Klándiszciplínák: Auspex (Jelenés), Dominate (Uralom), Thaumaturgy (Taumaturgia)

Klángyengeség: A Tremere-knek a szokásos három helyett csupán kétszer kell inniuk egy másik vámpír véréből,
hogy Vérbilincsbe kerüljenek vele (ha valaki háromszor iszik egy vámpír véréből, az a rabszolgája lesz).

TZIMISCE

Klándiszciplínák: Animalism (Bestia), Auspex (Jelenés), Vicissitude (Ezertest)

Klángyengeség: Amikor a Tzimisce nappal nyugovóra tér, legalább kétmaroknyi földnek kell a közelében lennie egy
olyan helyről, amely az életében fontos volt számára. Ha ez nem történik meg, a Tzimisce minden éjszaka egyre
gyengébb lesz. Ezt nyolc óra alvás a megfelelő földben elmulasztja.

VENTRUE

Klándiszciplínák: Dominate (Uralom), Fortitude (Szívósság), Presence (Jelenlét)

Klángyengeség: A Ventrue-k táplálkozását megkötés sújtja. Csak egy bizonyos fajta ember vérét fogyaszthatják,
a többi ember és az állatok vérétől rosszul lesznek, és az elfogyasztott mennyiséget ott helyben kihányják.
A vámpírvért viszont szabadon ihatják.
Regere Sanguine Regere In Veritatem Est.
#755369 Ergon 2014. augusztus. 08. 21:09
Ergon
A klánokról részletesen:

ASSZAMITA

Klándiszciplínák: Celerity (Gyorsaság), Obfuscate (Fátyol), Quietus (Csend)

Klángyengeség: Az Asszamiták függővé válhatnak a vámpírvértől, ha isznak belőle.
Függőség esetén ha az Asszamita vámpírvért kóstol, Őrjöngésben tör ki, és mindent
megtesz, hogy még több vámpírvérhez jusson, kivéve ha ellenáll az Őrjöngésnek.

BRUJAH

Klándiszciplínák: Celerity (Gyorsaság), Potence (Őserő), Presence (Jelenlét)

Klángyengeség: A Brujah-k jóval nehezebben állnak ellen az Őrjöngésnek más vámpíroknál.

GANGREL

Klándiszciplínák: Animalism (Bestia), Fortitude (Szívósság), Protean (Ezerarc)

Klángyengeség: Valahányszor egy Gangrel Őrjöng, egy állati vonás jelenik meg rajta
(szőrös kar, macskaszem, kiálló agyar, reszelős hang stb.).

GIOVANNI

Klándiszciplínák: Dominate (Uralom), Necromancy (Nekromancia), Potence (Őserő)

Klángyengeség: A Giovanni-k Csókja (harapása) más vámpírokéval ellentétben
fájdalmat okoz a halandóknak. Egy Giovanni vérszívása többet sebez a halandókon
más vámpírokénál.

LASOMBRA

Klándiszciplínák: Dominate (Uralom), Obtenebration (Árnyjárás), Potence (Őserő)

Klángyengeség: A Lasombráknak nincs tükörképük, és nem látszanak a
fényvisszaverő felületeken (üveg, víz, polírozott fa- és fém, fotó, kamera stb.).

MALKAVITA

Klándiszciplínák: Auspex (Jelenés), Dementation (Téboly), Obfuscate (Fátyol)

Klángyengeség: A Malkaviták őrültek. Rendelkeznek egy elmezavarral amiből
soha nem gyógyulhatnak ki, legfeljebb egy rövid időre úrrá lehetnek rajta.

NOSFERATU

Klándiszciplínák: Animalism (Bestia), Obfuscate (Fátyol), Potence (Őserő)

Klángyengeség: A Nosferatu-k Ölelésük (vámpírrá változtatásuk) után ocsmány szörnyeteggé
torzulnak, külsejük mindörökre visszataszító és ronda marad.

RAVNOS

Klándiszciplínák: Animalism (Bestia), Chimerstry (Fantazma), Fortitude (Szívósság)

Klángyengeség: Minden Ravnosnak hajlama van egy bizonyos bűnre. Ha alkalom adódik rá,
elköveti, kivéve ha ellenáll a késztetésnek.

SZET KÖVETŐI

Klándiszciplínák: Obfuscate (Fátyol), Presence (Jelenlét), Serpentis (Szet Öröksége)

Klángyengeség: A napfény többet sebez rajtuk, mint más vámpírokon, az erős fény (pl.: reflektor)
legyengíti őket, ha rájuk vetül.
Regere Sanguine Regere In Veritatem Est.
#755364 Ergon 2014. augusztus. 08. 19:07
Ergon
A diszciplínákról (angol és magyar névvel):

A 8 KÖZÖS DISZCIPLÍNA:
Animalism (Bestia)
Auspex (Jelenés)
Celerity (Gyorsaság)
Dominate (Uralom)
Fortitude (Szívósság)
Obfuscate (Fátyol)
Potence (Őserő)
Presence (Jelenlét)

AZ EGYEDI KLÁNDISZCIPLÍNÁK:
Chimerstry (Fantazma)
Dementation (Téboly)
Obtenebration (Árnyjárás)
Protean (Ezerarc)
Quietus (Csend)
Serpentis (Szet Öröksége)
Vicissitude (Ezertest)

VÉRMÁGIA:
Necromancy (Nekromancia)
Thaumaturgy (Taumaturgia)
Regere Sanguine Regere In Veritatem Est.
#755362 Ergon 2014. augusztus. 08. 18:42
Ergon
Fejtágító 2. része:

KAMARILLA:
Brujah
Gangrel
Malkavita
Nosferatu
Toreador
Tremere
Ventrue

FÜGGETLENEK:
Asszamita
Giovanni
Ravnos
Szet Követői

SZABBAT:
Lasombra
Tzimisce
Regere Sanguine Regere In Veritatem Est.
#755361 Ergon 2014. augusztus. 08. 18:34
Ergon
Mivel iverson2 már kiposztolt ilyen fejtágítót, úgy döntöttem, csatlakozok hozzá:

NEMES KLÁNOK:
Brujah
Giovanni
Lasombra
Toreador
Tzimisce
Ventrue

PÓR KLÁNOK:
Asszamita
Gangrel
Malkavita
Nosferatu
Ravnos
Szet Követői
Tremere
Regere Sanguine Regere In Veritatem Est.
#601324 iverson2 2011. február. 13. 13:55
iverson2
Végre megjelent a Clan Quest 2.1 gyakorlatilag elég ezt az egy mod-ot felrakni, mert a legfrissebb cuccokat tartalmazza.
Katt ide
#598245 iverson2 2011. január. 29. 17:52
iverson2
Meglátom, hogy nekikezdek-e vele. Megvárom a Clan Quest 2.1-et
#597750 Ergon 2011. január. 27. 16:14
Ergon
Tehát, a Nosferatu:
1. A Maszkabált csak akkor sérted meg, ha rendőr vesz észre
2. Minden küldetést végigcsinálhatsz (így hallottam.....)
a párbeszédeknél nem sértesz Maszkabált, mindig sikerül
kitalálni vmi magyarázatot az ábrázatodra (tapasztalat)
3. Amíg a városban vagy, nem kell aggódnod a vértartalék miatt (patkányok)
4. Harci taktika: Obfuscate(sebzésbónusz)+Potence+Pestilence+Bloodsuckers' Communion
(Pestilence miatt nem néznek rád, így az Obfuscate állandóan újraaktiválódik)
Regere Sanguine Regere In Veritatem Est.