A legszebb játék: Battlefront, Ori and the Blind Forest
Most két olyan játékról beszélünk, amik már szinte megszólalnak és mind a kettő különböző módon. Ugye az előbbi az inkább a reális grafikájával próbál ezen a téren lenyűgőzni, míg az utóbbi a
varázslatos, meseszerű világával tudott megfogni engem.
A legjobb FPS: Halo 5: Gurdians
El kell mondjam, hogy egy karnyújtásnyira majdnem a Dying Light lett a legjobb FPS. A Halo számomra a nagyszerű multiplayer-t és a lehengerlő látványt jelentett eddig. Számomra a Gurdians lett a legjobb része a sorozatnak akárhonnan is nézzük. Persze a története továbbra sem egy Shakespeare mű története, de még így is frissnek hat, akármennyire is klisékből épít. A multija továbbra is remek, az akció rendben van, a látvány még mindig gyönyörű.
A legjobb kalandjáték: Rise of the Tomb Raider
Igazából nem sokat változott az előzőhöz képest, csak tartalmasabb lett és hosszabb. Ami akkoriban újdonság volt az most kicsit kopottas lett, de még így is szenzációs játék lett, még úgyis, hogy sok volt benne a hiba. A fő karakterek korrekten kivannak dolgozva, a sztori feszes és sokáig le tud kötni.
A legjobb sport és extrém játék: Forza motorsport 6
A Turn10 stúdiót nem kell bemutatnom, legalábbis a játékosok körében nem. Ha ettől a résztől azt várjuk, hogy valami teljesen más fajta játékot kapunk, mint amit a sorozat nyújtani tud, akkor páran csalódni fognak. Itt-ott újított, de igazából mind végig Forza játék maradt.
A legjobb multiplayer módú játék: Rainbow Six Siege
Voltak mindenféle multi játékok, Rocket League-től egészen a Halo-ig, de ez volt az a multi játék, ami újított és megmutatta, hogy lehet jobb játékot csinálni ebben a műfajban, mint a CS-GO. Ha ez a játék elkap onnan nincs visszaút. Egyetlen problémája az az ára ami kicsit sok, de megéri.
A legnagyobb csalódás. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Vannak játékok amiknál elvárásokkal ülünk le, mert tudjuk, hogy ezt legalább el kell érnie, mert képes rá. Nálam a Phantom Pain ezzel a hosszú játékidejével már rögtön aggódni kezdtem az elején, hogy lesznek ezzel gondok, de még nem tudtam. Most, hogy befejeztem, eléggé keserű szájízzel álltam fel a játéktól, mert az erős kezdésen és a brutális befejezésen kívül nem érződik, hogy lenne benne történetre utaló dolgok, a karakterek idegeneknek érződnek az előző részekben megismert szereplőkhöz képest, a játékmenet nem tudja kitölteni ezt a hosszú játékidőt és a két hatalmas pálya semmiben nem változik egymástól.
A legjobb történet: SOMA
Soma, vagy Szoma ként fogjuk ejteni, akárhogyis van, ez egy megrázó történet tele gondolatokkal. A játék egy pillanatra sem áll le, ha sztori, vagy karaktermesélésből nézzük. Furdulatos és mindvégig nyomasztó, ezért lett nálam az év legjobb történettel rendelkező játéka.
A legjobb szerepjáték: Witcher 3: Wild Hunt
Sokan szerintem felfogják húzni a szemöldöküket, hogy miért pont ezt választom a Fallout 4 helyett. Higgyétek el énis Fallout rajongó vagyok a 3 óta, de ez akkoris sokkal jobban megérdemli. Egy olyan műfajt akart meghódítani, amit eddig csak a GTA V tudott mindig a határait húzni. Viszont a CD Project Red bemutatta, hogy nemcsak a Rockstar tud igényes OpenWorld játékokat készíteni. Az időjárás, a szabadság, ami sosem sosem fogja azt az érzetet hatni, hogy elengedett minket a játék, a történet, a karakterek, a harcrendszer, amit végre megtudták szetttetni velem ezt a hack-and-slash játékmenetet és a szerintem újra briliáns magyar felirat.
A legjobb horror. Five Nights At Freddy's 4
És eljutottunk oda a szintre, ahol már tényleg mindenki felhúzza a szemöldökét. Nekem azért ez a kedvenc részem a sorozatból, mert ha nincsenek is benne kidolgozott karakterek és nagy mondanivalója, akkor is egy eléggé groteszk történetet kapunk. Eleget újított, hogy még mindig frissnek hasson a játék.
Az év játéka: Rainbow Six Siege
Mindenki gondolhatott szerintem rá, hogy ez lesz. Korábban már mondtam, hogy miért jó, szóval nem beszélek róla feleslegesen többet és ezzel be is fejezem a TOP-ikomat.