Ha játékot csinálnék...
A kommentek között mindenki írja le, ha egy játék tervezője volna, milyen game-t is csinálna.
Írjátok le a címét, műfalyát (FPS, TPS, RPG, MMORPG stb...), a történetét, főhősét (ha van), univerzumát, meg mindent amit beletennétek. Egy kikötés van, ne legyen egy előző játék folytatása, szóval ne mindenki Crysis 2-őt írjon, legyen teljesen saját elképzelés, persze játszódhat egy már meglévő világban (AVP, Star Wars, Lovecraft, Warcraft stb...) csak akkor csapjatok hozzá egy jó sztorit. Fontos szerepet töltene be a grafika, vagy esetleg maga a játékmenet elvinné a cuccot? Össze photoshopolhattok hozzá egy borítot is. Egy kommenten belül több ötletedet is leírhatod. Hátha valamelyik játékfejlesztő csapat pc guru blogokat olvasgat! ;-)
Az 'olvass tovább' után saját elképzelésem.
Írjátok le a címét, műfalyát (FPS, TPS, RPG, MMORPG stb...), a történetét, főhősét (ha van), univerzumát, meg mindent amit beletennétek. Egy kikötés van, ne legyen egy előző játék folytatása, szóval ne mindenki Crysis 2-őt írjon, legyen teljesen saját elképzelés, persze játszódhat egy már meglévő világban (AVP, Star Wars, Lovecraft, Warcraft stb...) csak akkor csapjatok hozzá egy jó sztorit. Fontos szerepet töltene be a grafika, vagy esetleg maga a játékmenet elvinné a cuccot? Össze photoshopolhattok hozzá egy borítot is. Egy kommenten belül több ötletedet is leírhatod. Hátha valamelyik játékfejlesztő csapat pc guru blogokat olvasgat! ;-)
Az 'olvass tovább' után saját elképzelésem.
Clive Barker's:Cenobites
Ez egy Hellraiser univerzumban játszódó RPG (third person nézetben) lenne. Aki esetleg nem ismerné a Hellraiser filmek világát, annak röviden egy sci-fi beütésű Clive Barker által megálmodott intellekt horror cucc, a cenobiták a kínok mesterei, egykoron ők is emberek voltak. A pokolból világunkba egy középkori mesterember 'kockája' segítségével utaznak melyet kirakva a halandó ember a mérhetetlen kínok része lesz. Az univerzum leghíresebb figurája ugye Pinhead.
Karakter generálással kezdődne, létrehozhatnád saját brutális cenobitádat, ja igen még nem is mondtam, nem a jó oldalon állnál az emberekkel, hanem a gonosz pártját erősítenéd. De a karakter készítésnél jártam, jó lenne bele sokféle variáció (elősször megcsinálnád az emberi képét arra pedig ráépíted a gore dolgokat, ruhát, ezközöket a fejébe, bőrszín, plussz/mínusz végtagok stb...), mert ugye a műfalyban elég kreatív dolgokat lehetne alkotni, aki már látott pinheadon kívül cenobitákat, akár képen az tudja miről beszélek. Itt persze lenne egy kaszt választás is, Brutal (gyilkológép, nem ismer kegyelmet puszta kézzel öl pl Butterball-t képzeltem hasonlóan), Intellect (tudatát használja az emberek ellen, vezető egyéniség pl: pinhead), Arter (a gonoszság művészibb szintre emelése, idézések, mosolygós brutalitás jellemzi pl: GirlCenobit), a többi kasztot az okosabbakra bízom, de még rengeteg elképzelésem lenne.
Ezután kezdődne a a játék vagy egy bemutatóban, de mégjobb lenne, ha elő játék közben bemutatnák a halálodat, pl az elején kirakod a kockát pinhead és bandája megjelenik, az elmaradhatatlan kampók megfognak, Pinhead pampog egy sort a lelkedről, kimondaná a legjobban hangzó mondaton eredeti Doug Bradley szinkronnal "We'll Tear your soul apart", te pedig gonosz ember voltál életedben ígyhát közéjuk állsz. Ezután egy kis átvezető videóban megnéznék cenobitává válásunkat (értsd: agyon kínoznak meg olyan torz nem leszel, hogy senki sem ismer rád).
A pokolban járunk, van inventory meg, karakter menu (ahol látod milyen szinten állsz, milyen erősségű ruha van rajtad, varázslataid, egyéni képességeid, ilyesmi), ahogy egy rendes RPG-ben lennie kell.
A Történet:
A Hellraiser: Bloodline (vérvonal), címú filmben láttuk a 'nagy kockát' ami egy szoba volt, és teljes átjárást biztosított a pokol és világunk között. Nah ezt megépítik és elkezdődik a pokol háborúja az emberek ellen. A Cenobiták dolga emberek 'toborzása'. Különféle démonoktól, halottaktól kapnál megbízásokat volt ellenségeik likvidálására, megismerkednél történetükkel. Sok párbeszédes rész és átvezető videó lenne benne, a játékélmény javára. És miután küldetések teljesítésével, megfelelő védő ruházat és magasabb szint, erősebb varázslatok, képességek birtokába jutottál csatlakozhatsz a háborúhoz. Feltűnnének a filmekből ismerős karakterek és mondatok.
Grafika és látvány:
Nem annyira tartom fontosnak a grafikát ennél a játéknál, de azért a műfalyban maradunk olyasmi motort (vagy ugyanazt) képzelném a cuccba mint amit a Clive Barkers: Jerichoban láttunk. De fontosabbnak tartom a kreativitást, a játék során bejárhatjuk a pokol sok zegét-zugát, rengeteg cenobita kitalálása, történetek, ezért is bíznám a munkát a hellraiser eredeti megalkotójára, aki már 2,5 játékban is szervesen közreműködött, Clive Barker-re. Szerintem remek környezetet varázsolna a játéknak.
Nah valahogy így nézne ki az én játékom, ez alatt egy bénán megszerkeztett borító :-), tőlem ennyi telik.
Nektek, hogy tetszene egy ilyen játék?
Írjátok le saját játék ötletetek a kommentek közé!
Béna borító:
Peace!
Régebben igen szerettem az EVE-onlinet, de mindig bosszantott, hogy ott nem is te irányítod nagyon a hajót. Most a JGE fog (majd) meg(fogni) igazán, abból azonban (már most) nagyon hiányolom a capital shippeket + a történetet. A játék, amit én készítenék, ezen MMO-k keveréke lenne. Történet szerint az emberiség utolsó reménye volt, hogy hibernált emberekkel megpakolt hajókat küld az űrbe még a Föld pusztulása előtt (amit nem tudni, mi okoz ). Hogy mennyi ideig és merre sodródtak, az rejtély, de végül 4 hajó 4 bolygón landolt, belőlük lenne a 4 faj (van egy 5., az Ősök, akik már korábban „felébredtek”, de nem tudni semmit róluk s nem játszhatóak). A játék lényege az lenne, hogy itt nem a ötvenakárhányezredik évben lennénk, alla EVE, hanem a kapuk építésének, a kolonizációs versenynek a hajnalán. Szimulátor-MMO lenne egészen a közepes hajókig, attól fölfele pedig már külsőnézetes (mivel az irányítás és a harc eléggé nehéz lenne belső nézetben).
Harc: mint mondtam, a kisebb hajókat a szokásos szimulátor módban használhatjuk, ezek lennének harcok fő résztvevői. Több típus is lenne (bombázó, vadász, zavaró, álcázó stb). A legnagyobb hajók (amiket ugye kívülről kell irányítani) lennének a harcok „parancsnokai”, látnák el a védelmi- és ugrási funkciókat. Pl.: az irányító hajó képes lenne járatot nyitni, s a harc közben ebből a hajóból adná ki a parancsokat az adott személy, hála a csak azon a hajón elérhető taktikai opcióknak. Más nagyobb hajók védőpajzsot vonhatnak fel, míg mások ezek lebontására és nagyobb pusztításra lennének alkalmasak (megfelelő áron persze: lassan töltődő fegyverzet, gyenge pajzs). Megint mások a kisebb hajókat juttatnák A-ból B-be, mint egyfajta anyahajó. Egyszóval: taktikai-RTS-szimulátor-MMO (vagy ez több szó? Hmmm….)
A játékpolitika és gazdaság az EVE-onlinehoz lenne hasonló, ahogy az egyes szektorok mérete is, persze a bolygók mérete élethűbb próbálna lenni.
Röviden ennyi, ha teljes egészében leírnám, leterhelném vele a PCGurut XD. Pedig a legapróbb részletekig ki van már találva (egyszer tényleg le kéne már írnom, nehogy elfelejtsem ).
ha lenne multi, esetleg DM, TDM, Invasion ( Unreal Tournament szerűen), és ha még belefér, 1 nagy pályán ami tele van bogarakal, 4 gamer véletlenszerűen kirakva, adott idő / adott mennyiségű munícióval mennyi bogarat tud legyilkolni, 20-30 s után minmális ellátmányt dobnának le nekik (pl.:+5. +20 hp gyógycsomag, kis lőszer...
ja, igen többféle befelyezés:
1. történet szerinti bef. viszonylag happy end,
2. nem Marlennel jössz össze, hanem Alisha-val, akit sikerül észhez térítened
3. Átálsz a bogarak oldalára, leigázod az emberiséget, majd uralkodsz a bogarakon és a bolygón (választható hogy ki legyen a királynőd, Marlen v. Alisha)
4. Összejössz Alisha-val, legyűritek a bogarakat, és az embereket, majd Ádám és Éva módján újrabenépesítitek a Földet.
Gantz: lehetne Source graf. motorral, változatos küldetések, interaktív környezet( részben rombolható is) kb. 30-40 órányi játékidő, unalomig emlegetett, és az animéban is szereplő nanoruha szerűség, 4 féle fegyver+közelharc, pontrendszer(kilőtt golyók / találatok száma, megölt ellenfelek...) véletlen generált 7 fős csapattagok ( kivéve a kezdőcsapatot), ha meghal a csapattag, akkor a kövi küldinél új csapattag), de ha mindenki túlélné, akkor a leggyengébb automatikusan meghal, multiban lehetne co-op de nemcsak 2 játékos, hanem akár 10, 7 fő aktívan részt vesz a küldetésekben, ha valaki meghal a maradék 3 közül választódik ki a kövi küldnél, h ki lesz az új tag.
röviden ennyi
néztem a kommenteket és rájöttem hogy nem vagyok elég kreatív .. de azért próbálkozok
Az én játékom egy jófajta wod (World of Darkness) -os világba játszódna.. hasonló lenne mind a vampire - the bloodlines... csak itt nem csak kamarillásak lehetnénk .. az egész RPG/FPS szerű lenne, persze lehetne TPS nézetet is választani viszont nem lehetne mozgás közben .. a játék csak az adott terültet szabályai szerint működik ... ha kamarillás területen vagy akkor nem tolerálják a vámpír gyilkosságot .. ha sabbatos környéken akkor "furán" néznek rád ha emberekkel barátkozol stb-stb.. a játék úgy kezdődne, hogy egy még emberi napodat töltöd.. ha a Margitszigeten láncolod magadat a fához és véded a környezetet .. vagy éppen egy hullaházba dolgozol... ez teljesen tőled függ (persze egy ilyet legyártani szinte lehetetlen de itt nem a megvalósítás a lényeg hanem az ötlet.. nem? ). nahszóval éppen nyugott lélekkel dolgozol , azt veszed észre, hogy csak te vagy a munkahelyeden vagy akárhol... egyszercsak *bámm*..*sötétség* felébredsz és azt látod, hogy valami óriási szörny vetekszik egy emberrel... te a földön fekszel.. a lábad 2 méterrel arréb ... *a kép homályosul* majd pár pillanat után felébredsz egy másik helyen.. és azt veszed észre, hogy végtelenül nagy éhség fog el ( foggalmam sincs hogy lehetne ezt kifejezni egy játékba.. virtuális valósággal max ) előtted van egy ember.. és te csak a prédát látod majd nekiugrassz.... talán kezdetnek elég is ennyi az egész lényege persze az lenne, hogy éld az életed.. nem lenne komolyabb főszál vagy valami.. csak a döntéseid szerint történne a világ alakulása .. a hangeffektek nagyon fontosak lennének mert szerintem a mostani játékok inkább csak a grafikával foglalkoznak.. a graf motor ... unreal*sokmillió* úgyse tudják leadni a valóságot.. a kezelés egérre és billentyűzetre lenne kiélezve.. mert egy gamepadon nincs elég gomb szóval egy jófajta pcrekitalált game lenne semmiképen nem port . huhh .. asszem abbahagyom mer elfoglalom a helyet..
kössz hogy elolvastad.. vélemény?
a Gafikai motor nem tudom mi lenne, szerintem ha nem sokat változtatnánk a regény történetén, akkor a sztory is elvinné a hátán a játékot. A játékmenet kicsit hasonlítana az Alone In The Dark első két részéhez. pl nem jó ötlet sokáig egy helyen állni és várakozni mert akkor nem feltétlen járunk jól a "Nővérke" kis gyermekei véletlenül elkapnak minek meg ilyen apróságok
Aki a történetre kíváncsi, olvassa ez az említett regényt, érdemes
2: Természetesen egy RPG stílusu játék lenne, a világ lehetne mondjuk a Csillagkapu univerzum. Fejezetek nem nagyon lennének, a játékmenet félig meddig lineáris lenne, félig meddig pedig szabad, értem ezalatt azt, hogy mindíg egyszerre elérhető kb. 5-6 küldetés, ezeket bármilyen sorrendben teljesítheted. a küldetések teljesítéséért kapsz tapasztalati pontot. ahogy eljődsz és haladsz előre a történetben úgy lesz egyre nehezebb a küldetések véghezvitele. A legtöbb feladatot több féle képpen is meg lehet majd csinálni, többnyire 3 lehetséges út lesz: diplomáciai, agresszor, besurranó. Ez az indított karakter jellegétől is fog függni, ki melyik úton tud könnyebben mozogni. csapattársaink is lesznek természetesen(4fős CSK egységet irányítunk, mindegyik csapattagnak más az erőssége.)Igazán küldetéseket lehetne példának felsorolni: valamilyen technolódia megszerzése egy idegen világról(eldönthetjük, hogy diplomáciai úton szerezzük-e meg, vagy ellopjuk, ezetleg kiírtjuk az adott világot és úgy visszük el, esetleg, ha nem akarják odaadni, de helyszinen tanulmányozhatjuk, akkor el tudjuk dönteni, hogy mi is lenne a legjobb adott helyzetben. a döntéseink fontos szerepet játszanak a játékmenetben, ugyanis a késöbbi szövetségeseink számát és mikéntjét határozzák meg. pl: ellopunk egy technológiát, de ezáltal veszélybe kerül az adott világon minden élet, akkor eldönthetjük, hogy visszavisszük-e és ezáltal helyre áll az egyensúly, vagy megtartjuk és hagyjuk veszni a világot. ha visszavisszük, akkor ott is esetleg tudjuk vizsgálni a tárgyat. ezért lesznek olyan küldetések is amik előző döntésünknek megfelelően lesz elérhető vagy nem elérhető. persze lesz harci rész is a játékban, mert mindenhol összefuthatunk Goa'uld egységekkel, amiket persze egyre könnyebb lesz elintézni ahogy fejlődünk, tehát eleinte még az elkerülő taktika a hatásos, késöbbiekben pedig meg is lehet őket támadni, a számuknak megfelelően. Eleinte csak párral találkozunk, késöbb már egy-egy osztaggal, majd egész hadtestekkel.
a címek a következők lennének: 1: Clive Barker's The Whip(hamu a fejemre, nem ismerem az eredeti címét, javítsatok ki, ha tévesen írtam le ) 2: Stargate the RPG
Én egy olyan játékot képzelek el, amibe minden valóságosnak tűnik. Tegyük fel, hogy épp most csöppentünk bele egy kisvárosi életbe (vagy akármilyenbe, használd a fantáziád) és megpróbáljuk valahogy kihúzni még egy pár napig. Meglátunk egy plakátot a falon (vagy infot kapunk valakitől), amit egy régi stílusú WANTED szöveg díszít. Elindulunk, hogy begyűjtsük a pénzt, de ezzel nem lennénk egyedül. Érdekes lenne, ha nem mi lennénk az úgymond kiválasztottak, ha nem csak mi küzdenénk minden erővel a gonosszal stb, hanem tőlünk teljesen függetlenül történnének dolgok. BOT-ok, akik ha nem vagyunk elég gyorsak végrehajtják a küldetéseket. Természetesen nem örülnék neki, ha kimennék WC-re és mire visszajövök már egy Credits felirat fogad. De szerintem sokat dobna a játékélményen, ha sétálnánk egyik területről a másikra és hirtelen egy hatalmas robbanást látnánk, ami teljesen független előre megírt scriptektől, sőt ha véletlenül nem is vagyunk a közelben, akkor is megtörténik a robbanás. Ez az elképzelés egy elég komplex játékmenetet foglal magában, ami biztosan megéri a többszöri végigjátszást.
A grafikáról és az egyéb dolgokról inkább nem szólnék, mert nem tartom olyan fontosnak és különben se lenne rosszabb grafikája, mint a mai játékoknak. Árnyékok legyenek benne és szép villanások, fizikai effektek stb. Én személy szerint szeretem a logikus megoldásokat egy játékban. Szeretem, ha valami többféleképpen is megoldható. Pl nem kell egy ajtót betörni. Meg lehet fogni egy gázcsövet és a szellőzőn keresztül ki lehet füstölni az ellent. Vagy akár áramot vezetni fém ajtóba...stb. A lényeg, hogy legyen változatos. Ne mindig ugyanazt csináljuk csak más köntösbe.
Kösz, hogy elolvastad
borító: (én is tudom, hogy nem nagy szám)
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/Half_Life_2_DVD_Cover_by_devinlamothe+m_solata.jpg
Ezt úgy hívják, hogy antiszemitizmus, nem kimondottan a nyílt fajtából, hiszen mindez "ártatlan" szórakozásként van kezelve és köztudott ami játék(általánosan) az nem a valóság mondják azok akiknek a játék az játék. Mi lakik az emberben, ha a vágyai és öröme akár játék(kikapcsolódás gyanánt) szintjén is az erőszakra a realitásra az antiszemitizmusra és erkölcstelenségre épül?(pl: brutális gyilkolós játékok vagy az erkölcstelenségben(bevan építve a rossz a játékba:van aki él vele van aki nem , de jó nagy szerepet kap/kaphat és ez önmagában a rossz nem pedig a kocsikázás és ebben különbözik is más játékoktól ami nem nagyon akaródzik megértenie a játékosoknak) vastagon hajazó GTA/postal,embervadász,carmagedon klon stb tipusú fanok)
Gondolkozzál el, hogy mi és ki mellett állsz. Nem játék szintjén mozognak a dolgok hiába a játék ártatlannak tűnő köntösébe van bújtatva az antiszemitizmus a faji megkülönböztetés a gyilkolászás, kínzás, brutális öldöklés és a különböző erkölcstelenségek.
Talán az is oka lehet dolgoknak, hogy manapság a mindent szabad és "ahj nem úgy értjük" hangzik fel a játék mint fogalom miatt. Mert a játék ha jó oldalról közelíted meg akkor egy tiszta kikapcsolódásként van kezelve. Játszanak a kis gyerekekek, jatszanak az ovodások, játszanak a csecsemő(stb stb) ,a játék szó összefort az ártatlansággal a jóval és helyessel az épüléssel, de ez nem fogja megtisztítani(helyessé tenni azt ami rossz,gonosz) "azokat" a játékokat, mert nincs más bennük mint ROSSZ(rosszra van építve: legyél a rosszal/gonosszal, brutális legyél, irgalmatlan,kegyetlen,törvénykező,élethű legyen, amit a világi törvény is tilt itt megtehesd és ne vádoljon a lelkiismeret, mert csak "játék" és láss csodát megse rezzen a lelkiismeret és egyre brutálisabb és vérengzős megromlott "játékok" jönnek és jönnek.
Szal érdekes lenne ezeken elgondolkozni.
Hát ez lenne az én játékom
Történet: A történet valahol a csúnin viszga körül kezdődne amikor a homok és a hang falu egütt megtámadják Konohát. Az első pályán tehát le kellene győzni a két falu együttes támadását.
A látványvilág valahol a Medieval 2 szintjén lenne hogy gyengébb gépeken is fusson.
Az egységeket a ninja akadémián lehetne képezni és utána lehet elküldeni őket specializálódni. Persze lennének különleges karakterek pl: Naruto;Kakashi;Sasuke
Őket nem lehetne megölni csak addig menne le az életük amíg már nem tudnak mozogni és akkor ott kellene maradniuk pár körig (mert körökre osztott lenne) és majd onnan mehetnének tovább miután felgyógyultak.
Egységekről röviden:
-Gyógyító: Egyértelmű harcolni nem tud de meg tudja gyógyítani a sebesült egységeket.
-Chuunin: Itt lenne egy kis csalás ugyanis a genin rangot kihagyva egyből chuunin lenne mindenki aki az akadémiáról kijönne.
-Jounin: Az akadémia után lehetne kifejleszteni úgy hogy a missziókat adó épületet kifejlesztve és a sima egységeket odaküldve tapasztalatot szereznének az egységek és ezután válnának jouninná.
- Anbu a jounin harcosokból lehetne őket kifejleszteni ugyanúgy mint az előbb.
A játék akkor érne véget ha a játékos képes elfoglalni az összes területet és meg tudja ölni Orochimarut és visszavinni Sasukét Konhába.
Eddig ennyit tudtam magamban összerakni de ha még eszembe jut valami akkor majd leírom.
Típus: FPS - Világháború, Modern háború....mondjuk legyen egy CoD vagy MoH-szerű stuff, teljesen mindegy
És a lényeg! Csinálnék egy háborús gammát, és a hangsúly a részletességen lenne. Olyan dolgokat raknék bele, amiket nagyon hiányoltam még a CoD 4-ből is. Ilyen, pl, hogy letekintve látom a lában.....létramászáskor pedig rendesen megmarkolom a létrát....átdolgoznám a sérüléseket is, pl. mint a MohPa-ban, lenne velünk egy szanitéc....és ő élesztene ujra, mert ugy életszerű, mert az ami a CoD4-ben volt, hogy fedezékbe bójunk, és felgyógyulunk, az smafu...akit a harctéren meglőnek, az ott meg is sérül....amit még fontosnak tarnanék, hogy akár már egy golyótól is szanitéc kellene...szal nem ami eddig volt, hogy bekaptál 2-3-4 golyót, és akkor kellett fedezékbe vonulni
Ffontos a fizika, a rombolható környezet, mert végülis annak ellenére hogy Next-Gen korszakot élünk, ez korántsem nevezhető következő generációnak, nem? szal azért én 2005-6 tájékán ilyenben reménykedtem, minthogy épületek, falak, az uttest beomlik a gránáttól, szétdarálhatom géppizyuval a fát...meg ilyenek...
Hatalmas, szabadon bejárható pályák, amik az Airborne-ban is voltak
Szal a kérdés nem is igazán az, hogy mit, mert tudnék irni oldalakat annyi az ötlet, hanem én az összes eddigi kiahgyott ziccert beintegrálnám egy FPS-be....de uganyezt végre hajtanám autós jétékoknál....kiváltképp a GTA sorozatban..amit olyanra csinálnék meg, mint a való élet....mert ott is akadnak kiahgyott ziccerek
A játék tényleg nagyon jó.
Semmi forradalmi, nem lenne benne, viszont renényem szerint nagyon szórakoztató lenne. Amolyan keverék RTS az általam leginkább kedveltekből, és néhány saját ötlet.
Cím:
még nincs
Történet:
Valamikor a 2010-es évek második felében játszódna. Ezesetben végre az USA lenne az agresszor amelyik megtámadja a közelkelet arab államait amik addigra a külső fenyegetés hatására egységes szövetségi állammá alakul (a nevük lehetne valami jólhangzó mozaikszó, mint az USA vagy az EU), természetesen az EU-nak nem érdeke, hogy az USA megszerezze a összes közelkeleti olajtartalékot, így arab oldalon csatlakozik be a harcba, míg Oroszország az eurázsiai földrész második legnagyobb fosszilis energiahordozó exportőre az USA-t támogatja, hogy részt kaphasson az elfoglalt területekből így világelső lenne.
Kicsit talán bonyolultnak hat de igyekeztem úgy kialakítani, hogy illeszkedjen a mai kor eseményeihez.
Játszható oldalak:
4 játszható oldal: USA, EU, Arab, Orosz
Az oldalak a lehető legjobban ki lennének egyensúlyozva.
Felhasználható technológiák:
A ma még nem túl elterjedt, vagy kísérleti stádiumban lévő fegyverrendszerek, illatve jópár ma is létező egyseg a jobb beleélés érdekében.
Grafika:
World in conflict szintű
AI:
A legtöbb RTS-ben még ma is szript helyettesíti a mesterséges inteligenciát. Ebbe két félét tervezek. Az első a gépi ellenfelek inteligenciája ami nem csak legyárt nehézségi foktól függően x-számú egységet és támad egy meghatározott útvonalon, hanem, folyamatosan teszteli a védelmünket, megkeresi a leggyengébb pontját és ott próbál áttörni.
A második AI az egységeké. Ha nem kapnak pontos utasítást saját ötleteik alapján járnak el, például, ha támadás éri őket annak hevességétől függően a táadók keresésére indulnak, vagy megpróbálnak biztonságba húzódni. A gyalogosok igyekeznek kihasználni a terep nyújtotta lehetőségeket. fedezékbe húzódnak fedezik egymást, ha a szükség úgy hozza gránátokkal próbálják kifüstölni az ellenséget. mint korunk fps-eiben.
Zene:
Természetesen Trash Metál
További részletek:
Nagy térképek, egységlimit nincs, a gyártás viszont lassú, így nem lehet csak úgy rárontani az ellenfélre 1000 tankkal, taktikázni kell. A járművelnek meghatározott mennyiségű lőszerük van, amit a harctéren is pótolhat, javítani csak a bázison lehet, illetve a harcképtelenné vált járműveket be lehet vontatni és megjavítani. A tapasztalatokkal az adott egységek mesterséges inteligenciája külön fejlődne, nőne a lövéseik pontosságe is (merhogy nem találna be minden egyes leadott lövés) Sok féle bányászható nyersanyag, amivel multiban kereskedni is lehet, valamint kidolgozott diplomáciai lehetőségek: zövetségeseinknek kész egységeket, és technológiát is adhatunk, kérhetünk. Kidogozottabb kémkedési lehetőség: adatszerzés, célpont megjelölés, robbantás, nyersanyaglopás, technológia lopás. A szuperfegyverek GYK atombombák és hidrogénbombák a térkép nagy részét elpusztítanák, és a játék végéig szennyeznék a területet.
Gyalogosok:
Könnyűfegyverzetűek(Assault Rifle)
Nehézfegyverzetűek(Light Machine Gun, Rocket Propelled Grenade)
Orvlövészek(Siper Rifle)
Különleges Alakulatok SAS, SEAL, Spetznaz(Submachune Gun)
A többi a szokásos: tankok terepjárók repülők, helikopterek.
Még oldalakat írhatnék, de senkinek sem lenne türelme elolvasni. remélem sikerült körvonalazni az ötletem.
Akinek volt türelme végigolvasni annak köszönöm. Véleményeket várok
a single player módban lenne 3 hadjárat (értelemszerűen: Alien, Predator, Marine), melyek mindegyike ugyanazt a sztorit mutatná be más szemszögből. a lényeg az lenne, hogy a Társaság régészei találnának egy több száz éves romot, ami tele van alien tojásokkal. A fejlődés megindul, az emberek próbálják védeni a kolóniákat, a predatorok megérkeznek levadászni a prédát... bármelyik egységet irányíthatnád fps módban is. Az emberek a fenntartott épületekből automatikusan kapnák a pénzt, a predatoroknak lenne egy vadászat-pont, ami úgy nő ahogy egyre vadabb lesz a vadászat (több predator elesik, esetleg fogságba ejtik őket, neadjisten létrejön egy predalien) az egyensúly megőrzése érdekében pedig az alieneknek nem lenne nyersanyag, hisz nekik az egységek létrehozása is macerás dolog. Minden fajnak lenne kb 6-7 különböző egysége, a játékban lenne skirmish, scenario editor (vagy ha össze tudnám hozni akkor egy random pályagenerátor)
Még szerencse, hogy kreatívak a mai gamerek!
Várom a további ötleteket!
Bon Voyage: The Impossible it's cannot be. (nm tok angolul, lehet értelmetlen...)
Jó Utat: A lehetetlen nem létezik
Runaway stílusú grafika, mondjuk 9 pályával. Természetesen Eric Goldstein a főszereplő, és egyelóre 2 szereplő van kész, a főszereplőn kívül. Jones és Emily, aki velünk együtt zuhan le a repülővel, Hawaii felé. Egy szigeten kötünk ki, és a bennszülöttek a 2. szinten üdvözölnek minket, ám meg kell győzni őket hogy nem vagyunk gonoszok. A segítségünket kérik, ugyanis a közelben lévő vulkán kitörésre kész. A lényege: Akadályozd meg a vulkán kitörését. Juss ki a szigetről.
A második epizód Hawaii-on játszódna, ahol ismét zűrzavar keletkezik