Szóval az van, hogy úgy tűnik megint sikerült rálépni pár ember tyúkszemére. Tisztázzunk valamit tehát a post elején egyszer és mindenkorra. Soha nem zavart, ha egy játék bugos lett, ha e-mellé társul egy megfelelő support és jönnek hozzá a javítások szép sorban. Kiváltképp nem zavar az olyan hiba, ami inkább vicces, mint kiábrándító..

..DE! A Fallout 3 követte az elődöket és bizony van benne olyan bug, amitől nem lehet tovább vinni. Gondolok itt pl a beakadó NPC-kre (hiába vártam, hogy a srác kinyitja majd a kaput a Vault 87 előtt, mert elakadt egy sziklában és ott toporgott egy helyben.) és a nem létező tárgyakra.. (javítsd meg a robotokat BigTown-ban, ha nincsenek még ott..)

Szóval jutott a bugok rosszabbik fajtájából bőven nekünk. Erre mi jön? Na, mi?? Jön hozzá 3 olyan DLC, ami még az alap hibákon is túltesz..

A Operation Anchorage még istenes, csak vigyázni kell ne a játék végén akarjuk felvenni a küldetést, mert akkor bizony az nem lesz elérhető, mert hát a feltámadás nem épp része a történetnek..

..az ezt követő DLC-k viszont tipikusan az Epic Fail kategóriát súrolták. Egyik sem indult el, még nem jöttek ki a javítások.. ..és itt jövünk mi a képbe kicsiny hazánkkal. Azt rég tudjuk hogy az MS nem vesz észre bennünket, most már azt is hogy a kiadók sem. Mi ugye kaptunk egy lokalizált verziót is, ami szép is, jó is... lehetett volna. Ha nem úgy járunk mint szegény lengyelek, mert ez a verzió nem az a verzió. Nálunk nincs patch, mert erre nem megy fel. Ettől aztán megnézhetjük a DLC-k hogy futnak.. megmondom: sehogy. Vagy egyből hiba, vagy csak pár óra után. Ez utóbbi a kiábrándítóbb..

Hogy lehet ezt a gányolást elkövetni..?? Ebben a játékban több a hiba mint quest!! "Nem fejezzük be a pályát"?? Ez mi?? Szinte nincs A.I?? Azért álljon már meg a menet, ez még bétának is rossz! Őszintén örülök, hogy járművek nincsenek, mert már csak az kéne, hogy ne fusson egyáltalán szerintem..(emlékszünk még a Fallout 2 kocsijára ugye..??)

Vannak kimondottan vicces bugok is, itt van pl a személyes kedvencem:



Szép munka! Csak röhögni lehet az ilyenen, csak nem tudom kínomban-e.

Tűnődött már rajtam kívül azon valaki, hogy a Vault 87 miért nem érhető el a felszín felől, ha (majdnem) kész ott is a pálya..



Ezek után felmerült bennem a kérdés.. mi van belülről kifelé, mert hát ugye csak van valahol egy kijárat, amin kívülről nem lehet bejutni a történet szerint.. Erre már én csináltam videót..tessék, a válasz..

.

..és akkor örüljek, hogy kész a harmadik része a kedvenc játékomnak.. Hát nem..egyáltalán nem örülök..így nem. Inkább vártam volna még egy évet a 10 után. Remek játék.. lenne, ha lenne egy olyan modder, aki kijavítja a

L.I.S.T.Á.T.



Magyar támogatást is kérünk a szutyok magyar nyelvű fordítás mellé, ami ráadásul azon túl hogy szégyenletesen rossz még pénzbe is kerül és nem lehet másképp hozzájutni! Ha fizetséget várok valamiért akkor az a minimum, hogy veszem a fáradtságot és nem adok ki olyan munkát a kezem alól, ami viccnek is rossz..

G.E.C.K. = Étek? WTF?? Ez marhaságot nem sikerült lenyomni a tokromon..de nem sorolom tovább, mert nincs itthon vérnyomás csökkentő..

Ja.. még néhány apró spórolás, tükör ugyan olyan dialektusban beszélő, azonos szinkron hangok is vannak, akik meg sem próbáltan legalább egy kis életet vinni a másik karakterbe is.. (Pl a kis srác, aki Bigtownban van, pont Moria hangját kapta.. xD )

Tényleg befejezem, mert megver valaki a végén...

Sziasztok!

#24 TK-421 2009. július. 30. 12:23
TK-421
Nálam a legjobban a quadcore incompatibilitás tett be, azt megoldotta egy módosítás (hetekkel később), erre kiderült, hogy gyárilag memory leak-es a game egyes esetekben, úgyhogy 20 percenként vagy vpu-recover megmentett vagy reboot.
Na nálam erre jött rá a többi "kisebb" bug (én is robotokat választottam big town-ál...képzelhetitek mennyit kerestem őket XD), erre van rá konzolparancs...konzol...őőő...a konzol nem tudom miért de 2 gépen is el volt csúszva 1280*1024-es felbontáson, így vakon írtam bele.
(Ja és akinél előjön a quadcore bug és kikapcsolja a vertical sync-et, így nem állítva fps korlátot az egy aranyos benny hill show-t kap, mielőtt 4*100%-on meghal az egész cpu...mert programozni tudni kell XD.)
(Jah, kifelejtettem, hogy utóbbinál még a keze is megnő az embernek a lábfejéig majd szép lassan jetibe megy át, vga memory leakje meg a cpu túlterheltsége ekkor futja nagy versenyét.)

(Amúgy a játék jó volt ezektől eltekintve XD ).
#23 D4rkAv3ng3r 2009. július. 27. 22:50
D4rkAv3ng3r
Ez a legjobb bug xD

#22 v8506 2009. július. 27. 07:41
v8506
Majd ha törlik az utolsó videót Vimeo módra ugye, akkor valaki szóljon privátban légyszi. Köszi.
#20 krisz113 2009. július. 25. 21:59
krisz113
"ja és a környezet is unalmas minden szürke és unalmas nincs semmi változatosság benne"

Na azért éppen úgy, mint az OBLIVION-ban, itt is őrülten festői a táj. Ezt az egyet akkor is védeni fogom! Amikor kilépsz a Vault 101-ből (A Vault annyival jobban hangzik, mint a menedék ) olyan táj tárul eléd...

A másik meg, hogy mit várunk egy Post-Nuclear Roleplayin game-től? Ahol azért atom robban, ott nem lesz túl színes a táj (Azért Oázist kivéve xD)
#19 Macir 2009. július. 25. 16:38
Macir
Hát én csak a haveromnál játszottam de meguntam hogy miután kijutottam a kezdő "városból" akkor mindig befagyott aztán miután megláttam a super mutánst rögtön elröhögtem magam, aztán meg sírtam hogy hogy lehetett ennyire elcs*szni. össz-vissz 20-30 percet játszottam vele
Aztán most hogy megtudtam hogy mennyire bugos jobb is hogy nem vettem meg
ja és a környezet is unalmas minden szürke és unalmas nincs semmi változatosság benne
#18 krisz113 2009. július. 22. 22:17
krisz113
Hát, a GameHunter igényes fordításokat lehet letölteni, de a project anchorage-nál néha tükörfordításnak tűnt nekem a szöveg
Már nem emlékszem minél volt az, de ha jól emlékszem, a leléphetnél volt valami érdekes elfordítás. Az Into the pitt fordítása remélem azért legalább ennyire igényes lesz...

Egyébként nekem is lenne kedvem fordítani, mivel nincs dolgom a nyáron, és legalább készülnék a középfokra, csak hajlamos vagyok addig változtatni a mondaton, amíg jól nem hangzik Magyarul is, ami miatt viszont sokszor nem az van Magyarul, ami angolul, csak végső soron ugyanaz. Azt meg kevésbé csípik szerintem az emberek...


De ha te belekezdesz egy DLC fordításába, akkor sok sikert. És önkéntesnek jelentkezek a tesztelésre
#17 -Bull- 2009. július. 22. 15:29
-Bull-
v8506 : Ami a DLC-ket illeti, igazad van, rosszul fogalmaztam A második kettőt szeretem, csak ugye volt velük gond. Egyébként én is az angol verzióra raktam a magyar fájlokat, csak aztán a DLC-k megjelenése után visszatértem az angolra, nem olyan kényelmes így, mint a magyar, de legalább megy.
#16 v8506 2009. július. 22. 13:01
v8506
@krisz113: Ühüm.. Krisz, értem mire gondolsz. Nos az enyém eredeti magyar.. volt. Mivel tökéletesen el van cseszve, így kénytelen voltam -fogalmazzunk így- "beszerezni" egy angol verziót is, amibe belepakoltam szépen a fordítást, hogy ne kelljen közben arra is figyelnem. Erre felmennek a "javítások", amik viszont érdekes módon semmit sem javítanak ki abból a fenti listából.. akkor meg mire jók??

@-Bull-: Tévedsz, nem rosszak csak hibásan jöttek ki a DLC-k, de az már megoldódott... csak ne magyar verziód legyen alapban. Ami meg a lokalizációt illeti, az egyiket lehet megcsinálom én, egy már kész van, egyet pedig csinálnak már, szóval lesz szerintem előbb-utóbb mindhez.
#15 -Bull- 2009. július. 22. 12:23
-Bull-
Bugokkal ugyan én nem nagyon találkoztam az alapjátékban, de a DLC-k valóban botrányosak voltak. Kivéve talán az elsőt, de az meg témáját tekintve nem teszett. Ami tényleg nagyon rossz, hogy a a DLC-ket nem lokalizálták, de ez talán még változhat...
#14 krisz113 2009. július. 22. 11:37
krisz113
Üm... Hűha... Most erre nehéz lesz komentet írjak.

A Magyar lokalizációt még Kb 5 hónappal ezelőtt megoldottam, Magyarok a textúrák stb... Ne feszegessük a dolgokat.

A beragadós bug nekem akkor jött elő, amikor kísérni kellett az apját (Nah, ott elismerem kiscsoportot nem tudta volna elvégezni az AI) egyszerűen használtam a barátom testvére által Oblivionban szabadalmaztatott módszert. Kitoltam őt a tereptárgy elől...
A robot szerelős bug előjött nálam is...

De lévén, hogy nekem vajnyi kevés kedvem volt a lokalizált verzióra várni, ezért igazából angol verzióm van, felmennek rá a patchek. Viszont itt jön a kérdés. hogy akkor mi a @*!-ért kellett a normál Magyar verziót úgy csinálni, hogy ne fussanak a patchek?

Szerintem az ÉTEK igazából... nem zavaró

A DLC-k pedig gond nélkül futnak xD Mondjuk a 3. DLC-ig ügye nem végigvitt játékkal kellett mennem...

Igazából szerintem a játék nincs elcseszve. Nem is mondhatom ezt, mert még ha a 3. DLC törölte is a mentéseimet (pontosabban a játékot arra felkészítő patch) a mostani karakteremmel együtt túl vagyok 48 órányi játékon. Szóval ennyi hibával is úgy tűnik megfogott. A lokalizáció meg szerintem sem tökéletes, és néha élvezetesebb angolúl játszani. De itt sem végeztek batár rossz munkát. Időszűkében is voltak valószínűleg.

A Post, még ha picit rossz kedvel is lett írva, jó lett
#13 Beyond silence 2009. július. 20. 21:23
Beyond silence
Én szerencsére nem találkoztam bugokkal, talán 1 volt.
#12 Fodri 2009. július. 20. 21:22
#10 v8506 2009. július. 20. 19:19
v8506
Hát nem tudom milyen TISZTELET-re gondoltál, de ha arra hogy leszámolták a hibákat az előző részekből és "nosza 3-szor annyit!!", akkor gratulálok a Bethesda.. életében nem látta az alapjátékot onnan mozgásban senki..

Egyrészt: mondtam, ez a játék akkor Fallout, mikor a Diablo 3 FPS, másrészt motívumokat vettek át az alapjátékból, semmi mást. Mondom ezt úgy, hogy mostanra, hogy senki sem mondhatja hogy nem is játszottam vele.. Nagyon hangulatos és és jó játék, de az alapoktól szakadjunk el, mert semmi köze hozzá..

Honnan tudom hogy nem játszottak az alappal?

A legnagyobb bug a sztori: Honnan jött elő az Enclave? Kiúsztak a tenger fenekéről?? Azért merész egy atombomba után...
A játékban nincs benne több alaplénye sem az elősző részeknek: nincs gekkó, nincs patkány.. ja tudom 200 éve kihaltak..hát persze..

..nem lehetett nagyot hibázni??!! Több a bug a játékban, mind a küldetés, de tényleg nem. Javítás nincs ami ezt kiszedné..Tényleg nincs szembetűnő hiba már, csak elsőre még a stáblista sem ment le, mert belefagyott.. Mostanra "csak" a fenti lista van meg... DE abból bármelyik megvan hidd el, csak maximum nem vetted észre.
#8 v8506 2009. július. 19. 10:57
v8506
Szerintem ez a pályaterv szándékos. Brutálisan nagy a térkép, és nem hiszem hogy lenne motor ami egyben ezt kezeli, ezért szépen szét van szedve..
#7 D4rkAv3ng3r 2009. július. 19. 10:23
D4rkAv3ng3r
Félreérthetően írtam, arra a videóra gondoltam amikor kívülről akartam bemenni.
Közben eszembe jutott a szar pályatervezés is, sokszor idegesítő, hogy láthatatlan falak korlátozzák a mozgásteret, sokszor egyhelyre csak mertóalagúton keresztül lehet jutni, mert a romok akadályozzák az utunkat. Főleg így van ez a délkeleti részén a térképnek. Egy RPG-ben ez hatalmas hiány, Oblivionban nincs ilyen ha kedvem van átmegyek hegyen-vizen. Főleg akkor jó ha az akrobatika skill 100-on van akkor lehet a vízfelszínen ugrálni.
#6 v8506 2009. július. 19. 08:50
v8506
Az a nagy helyzet, hogy én a felszín kihagytam. Azt máshol találtam meg. viszont a 3. videóhoz NEM kell cheat.. az alapban járható út..

Nos, a DLC-kről meg annyit, hogy a Broken Steel kiegészíti annyira talán ezt a játékot, amilyennek egy RPG végét elképzelem, ugyanis azzal nincs vége. CSAK NE LENNE az is BUGOS!!
#5 D4rkAv3ng3r 2009. július. 18. 23:44
D4rkAv3ng3r
Az lemearadt, hogy a Vault 87 engem is izgatott, be is akartam jutni cheat-tel, ahogyan te csak nem mertem nehogy fatal error legyen belőle.

Még egy bug eszembejutott: sokszor eltűnt Fawkes a semmibe, ami nem jött jól, mert általában a Sugorpiókat vele lövettem le, én nem pazaroltam rájuk lőszert. Utána meg a semmiből előkerült.
#4 D4rkAv3ng3r 2009. július. 18. 23:31
D4rkAv3ng3r
Nem baj, hogy leírtad a hibákat sőt. A hülye fanatikusokkal nem kell törődni. Nos a játék sajnos egy bughalmaz amiért a Bethesda-t jól farba kéne rúgni! Nem kellett olna egy DLC sem amúgy sem érnek egy fillért sem azt még leírom alább, hanem inkább ki kellene lángszóróval írtani a bogarakat a gépezetből. Azért az év technikai citrom díját is megkaphatná, hogy már az autorun is hibát észlelve leáll. Akkor sorolhatjuk, hogy valakinek (nekem is) nem megy fel a patch mert az is hibát észlel stb. Inkább vártak volna a kiadással és nem egy ilyen hibákkal teli játékot adtak volna ki, de tudjuk pénz beszél, játékos szív.
Nos a DLC: Nekem az Operation A.-hoz volt szerencsém és a cuccokon kívül nem ér semmit, fél óra alatt kijátszottam, ami csak leegyszerűsített FPS vagy TPS-sé degradálta a játékmenetet.
A legidegesítőbb a vége a játéknak, ha fősztori szál utolsó küldetését megcsinálja az ember nem lehet a játékot folytatni, mint az RPG-kben. Oblivionban is a legjobb dolog pont ez, hogy lehet bóklászni ha kivégeztük a fő küldetéséket itt meg a stáblista ami nálam szintén exe hibával leállt.

Szóval kár a játékért remélem az új The Elder Scrolls rész nem lesz ilyen mert akkor kihagyom.
#3 v8506 2009. július. 18. 04:11
v8506
Oda el lehet jutni, hisz ott vagyok!! Szerinted hogy vettem fel azt a videót (3. videó)? Az ajtókat egy egyszerű scriptel be lehet zárni. A reaktor térben is van egy script hibás, csak ott kulcsot kér, és nem a "nyithatatlan" kódot írja ki. Nincs értelme kulcsot keresni, az ajtó mögött nincs semmi...

Az első két rész bugaji.. nos igen.

Én írtam a postban az elején: A Fallout 3 követte az elődöket és bizony van benne olyan bug, amitől nem lehet tovább vinni.
#1 Blade91 2009. július. 17. 16:22
Blade91
Jó lett a post . Érdekes, hogy mennyi bug van a játékban és egyben elszomorító is.
Ha kicsit többet foglalkoztak volna vele, akkor jobb is lehetett volna, dehát biztos fognak még kiadni hozzá legalább 1 tonna foltot...amik lehet, hogy újabb bugokhoz vezetnek majd .
Mindenestre jó vidit' csináltál, jó, hogy megmutattad miről beszéltél .