• A Frogwares bejelentette a The Sinking City 2-t
  • A tegnapi Xbox Partner Preview esemény keretében
  • Az immár a túlélőhorrorok csoportjában induló alkotás Unreal Engine 5-tel készül
  • A stúdió egy Kickstarter kampányt is tervez az anyagi biztonság érdekben

Noha volt néhány frusztráló eleme (példának okáért az alsó hangon is fapados harcrendszer), szinte minden rajongó egyetért abban, hogy a 2019-ben megjelent The Sinking City tekinthető az egyik legjobb H. P. Lovecraft játéknak, pláne ami a hangulatot és a történetet illeti. A játékot fejlesztő Frogwares és a kiadást végző Nacon közötti hosszas jogi csatározások sajnos még a Nagy Öregeknél is sötétebb árnyékot vetettek a produkcióra, ám ez szerencsére már lezárult, így az ukrán csapat gőzerővel koncentrálhat a második részre, amit be is jelentettek a tegnapi Xbox Partner Preview során.

Az elmondások alapján az Unreal Engine 5-tel készülő alkotás már a túlélőhorrorok ligájában fog indulni (á la Alan Wake 2), vagyis a stúdió sokkalta nagyobb hangsúlyt fektet a félelemkeltésre, mint a nyomozós részekre –  a kiadásért felelős igazgató, Sergiy Oganesyan szerint erre azért van szükség, mert az ipar gyorsan változik, nekik pedig biztosítaniuk kell a stúdió jövőjét. Kiderült továbbá, hogy a Frogwares Kickstarter kampányt is tervez a The Sinking City 2-höz, mivel a háború továbbra is tart, és már az előző játékuk, a Sherlock Holmes: The Awekened  esetében is sokszor életmentőnek bizonyult ez az exta biztonsági háló. A fent mellékelt előzetes alapján ezúttal is lesz némi gond a vízzel, hiszen ezúttal Arkham városát fenyegeti az egyre emelkedő áradat – persze mit számít némi elázás a ránk váró kozmikus borzalmak mellett, nemde?