Mivel a Call of Duty-sorozat sosem a történetről volt híres, és a „fontos lesz a sztori” marketingduma az esetek nagyon nagy hányadában üres frázis, nehezünkre esik elhinni, hogy az Infinite Warfare-ban tényleg nagy jelentősége lesz a csatákat keretbe foglaló történetnek.

Pedig ezt állítja a játék narratív direktora, Taylor Kurosaki, aki azelőtt tíz évig erősítette a sztorijairól nagyon is híres Naughty Dog csapatát. Szerinte a játék fejlesztésében a legjobb az volt, hogy három évet kaptak az összekalapálására, így mindenre maradt idő: a karakterek kidolgozására, az átvezető jelenetek többszöri felvételére (több mint 40 órányi anyagot rögzítettek), sőt, még némi katonai edzés is belefért, így még élethűbb csapatot alkothatnak az Infinite Warfare-ra.

Ti mit gondoltok, ezúttal is csak üres reklámdumát hallottunk vagy végre tényleg kijön egy Call of Duty, amiben a történet értékelhető?