Szögezzük le az elején, hogy az új rész dupla annyi fejlesztési időt kapott, mint az elődei - ezt úgy oldották meg, hogy az EA vancouveri stúdióját két csapatra osztották; reméljük, hogy ez az időtöbblet a minőségben is meg fog látszódni. Viszont ha én az egyszerű gondolkodásomból indulok ki, akkor nem ért semmit, hogy a csapatot két részre osztották, hiszen ha egy egész csapatnak egy év kellett egy NFS-hez, akkor egy fél csapatnak jó hogy dupla annyi idő kell...
A tavalyi ProStreet bevallottan Riccitiellónak sem tetszett, ezért ebben az évben újítanak (ismét). Az új rész történetközpontú lesz, és az elnök azt monda, hogy leginkább a Szállító című filmhez tudná hasonlítani. Egyelőre sem képek, se egy videó, de még annyi sem, hogy milyen platformokra fog megjelenni a játék, de minden ki fog derül az E3-on.
Ezek hallatán nekem ez így nem tetszik, komolyan mondom, visszasírom a régi szép Underground 1-2-es időket. Variálnak a különböző koncepciókkal, és aztán csodálkoznak, hogy nem tetszik a népnek a játék. Értem én, hogy merésznek kell lenni, meg keresni kell az újat, de ha már két éve semmilyen nagy eredményt nem tud felmutatni a széria, akkor ideje lenne fontolóra venni, hogy visszahozzák azt, ami sikeres volt.
Remélem, azért nem nekem lesz igazam, és az Undercover sikeres és jó lesz.
![Need for Speed: Undercover Need for Speed: Undercover](/uploads/archive/img/galery/thumbnails/need-for-speed-undercover-5285f8dbedf8b4.jpg)
Ezek hallatán nekem ez így nem tetszik, komolyan mondom, visszasírom a régi szép Underground 1-2-es időket. Variálnak a különböző koncepciókkal, és aztán csodálkoznak, hogy nem tetszik a népnek a játék. Értem én, hogy merésznek kell lenni, meg keresni kell az újat, de ha már két éve semmilyen nagy eredményt nem tud felmutatni a széria, akkor ideje lenne fontolóra venni, hogy visszahozzák azt, ami sikeres volt.
Remélem, azért nem nekem lesz igazam, és az Undercover sikeres és jó lesz.
a carbon és a pro street egy rakás
és sztem ez is
a carbon és a pro street egy rakás
és sztem ez is
Régebbi részekben vhogy jobban tetszettek a számok. Vegyes vagyok, szóval bármit meghallgatok, de a mostani részekben vannak olyan cuccok amik
egyenesen zavarnak, és el nem tudnám rá képzelni a száguldást.
NFS III Hometown c. pályáján a tanyasi zene a kemény (Little Sweaty Sow)
Ha már tuningolós kell, akkor szerintem simán összegyurhatták volna az Underground-ot és a ProStreetet, előbbi lehetőségeit, utóbbi "popularitását" (tömeg, buli, vagyis érzékelteti hogy van vmi élet és ezt némi interakcióval átültetni, elég nagy plusz lenne hangnyomásversenyre menni pl.), napszakváltást, csapatépítést (mint a GRID-ben, csak a karakterek kidolgozott hátterével és személyiségével), normálisabb töréssel (simán átemelhetnék a Burnoutból
Ez az Autosculpt meg totál felesleges, sokkal változatosabb járműveket lehetett alkotni az U2ben ahol fix alkatrészekből volt nagy választék.
Régebbi részekben vhogy jobban tetszettek a számok. Vegyes vagyok, szóval bármit meghallgatok, de a mostani részekben vannak olyan cuccok amik
egyenesen zavarnak, és el nem tudnám rá képzelni a száguldást.
NFS III Hometown c. pályáján a tanyasi zene a kemény (Little Sweaty Sow)
Ha már tuningolós kell, akkor szerintem simán összegyurhatták volna az Underground-ot és a ProStreetet, előbbi lehetőségeit, utóbbi "popularitását" (tömeg, buli, vagyis érzékelteti hogy van vmi élet és ezt némi interakcióval átültetni, elég nagy plusz lenne hangnyomásversenyre menni pl.), napszakváltást, csapatépítést (mint a GRID-ben, csak a karakterek kidolgozott hátterével és személyiségével), normálisabb töréssel (simán átemelhetnék a Burnoutból
Ez az Autosculpt meg totál felesleges, sokkal változatosabb járműveket lehetett alkotni az U2ben ahol fix alkatrészekből volt nagy választék.
Igazi NFS-ek a Hot Pursuit, High Stakes, Porsche Unleashed és Hot Pursuit 2 voltak.
Mindenesetre meglátjuk mi lesz belőle, de ez, hogy manapság autós játékot sztorira kelljen építeni hogy vmit kezdeni lehessen vele, már alapból nem sok jóval kecsegtet. Arra ott van a Driver, GTA és társai.
Igazi NFS-ek a Hot Pursuit, High Stakes, Porsche Unleashed és Hot Pursuit 2 voltak.
Mindenesetre meglátjuk mi lesz belőle, de ez, hogy manapság autós játékot sztorira kelljen építeni hogy vmit kezdeni lehessen vele, már alapból nem sok jóval kecsegtet. Arra ott van a Driver, GTA és társai.
Nekem személy szerint nem kéne megint egy Underground vagy Most Wanted újra, vmi kis elenyésző "újítással". Bőven elég volt a 3 rész, 3 év alatt...
Mint alább is írták, szerintem is jobb lenne az egzotikus tájakkal, és járgányokkal operáló NFS, csak ezt a stílust kiaknázta már a TDU...(kellett az NFS-nek átadni a stafétabotot...)
Másrészt, már maga a játék stílusa is eléggé tré, a nagyarcoskodó szereplőkkel az átvezetőkben (MW, Carbon) a ProStreetnek legalább vmi reálisabb hangulattal operált (ha kimegy az ember egy igényesebb tuningshowra, kb. olyesmit tapasztal)
A régi NFS-ekben nem kellett betétzene, ott volt Rom Di Priscolo, Saki Kaskas, Chrispin Hands, és társaik akik megoldották a zene kérdését, nem is akárhogy...nem vmi elcsépelt tré számok mentek játék közben, hanem teljesen a játékhoz illő, mégis egyedi, stílusos anyag.
Változatos pályák voltak, és érdekes módon, ha nem is dinamikusan, de lehetett váltani a napszakokat, most meg, 10 év után erre nem képesek (vagy tohonya lusta disznók)...
Visszasírom én azt a bizonyos '96-02-ig tartó szakaszt az NFS-ből...
Nekem személy szerint nem kéne megint egy Underground vagy Most Wanted újra, vmi kis elenyésző "újítással". Bőven elég volt a 3 rész, 3 év alatt...
Mint alább is írták, szerintem is jobb lenne az egzotikus tájakkal, és járgányokkal operáló NFS, csak ezt a stílust kiaknázta már a TDU...(kellett az NFS-nek átadni a stafétabotot...)
Másrészt, már maga a játék stílusa is eléggé tré, a nagyarcoskodó szereplőkkel az átvezetőkben (MW, Carbon) a ProStreetnek legalább vmi reálisabb hangulattal operált (ha kimegy az ember egy igényesebb tuningshowra, kb. olyesmit tapasztal)
A régi NFS-ekben nem kellett betétzene, ott volt Rom Di Priscolo, Saki Kaskas, Chrispin Hands, és társaik akik megoldották a zene kérdését, nem is akárhogy...nem vmi elcsépelt tré számok mentek játék közben, hanem teljesen a játékhoz illő, mégis egyedi, stílusos anyag.
Változatos pályák voltak, és érdekes módon, ha nem is dinamikusan, de lehetett váltani a napszakokat, most meg, 10 év után erre nem képesek (vagy tohonya lusta disznók)...
Visszasírom én azt a bizonyos '96-02-ig tartó szakaszt az NFS-ből...
NEm PS mint Playstation.