Kérjük jelentkezz be!
Heroes of Might and Magic V
Heroes of Might and Magic V 1.05 Patch (HUN)

Méret 49 MB

Verziószám 1.05

Feltöltés dátuma 2007.05.08

Letöltések száma 4850

Kapcsolódó weboldal Link

Újdonságok:

  • Párbajszerkesztő (a pályaszerkesztőbe integrálva)
  • Kampánykészítő (több pálya összekapcsolásával, a pályaszerkesztőbe integrálva)
  • Párbeszéd és csata rögzítés/visszajátszás lehetősége
  • A rögzített csaták szerkesztésének lehetősége („mozikészítő”)
  • Többjátékos párbajmódban nézhetjük mások küzdelmét (megfigyelő mód)

Pályaszerkesztő:

  • A dokumentáció az újdonságok alapján frissítve.
  • Egy seregbe pakolható szörnyek száma helytelenül volt feltüntetve. Javítva.

Általános hibajavítások:

  • Korábban felbontás változtatásakor, az összepakolt lények szétválasztánál, egy érvénytelen pályarészre teleportáláskor, egy korábbi Főnix halála utáni új Főnix idézésekor, illetve akkor, amikor egy semleges lény megtámad egy ellenséges kaput a „cinematic camera” módban, a játék összeomolhatott. Javítva.
  • Eliminálva a memóriatúlcsordulás csata és csatavisszajátszás közben.
  • Csaták közben a szükséges, felhasznált sávszélesség csökkentve.
  • Ha egy lényen volt a sor a „Puppet Master” mágia alatt, a játék nem működött megfelelően. Javítva.

Kamera, grafika, kezelőfelület:

  • Kameramódok normálisan működnek.
  • A „Mark of the Necromancer” ikon gammája módosítva.
  • Bizonyos esetekben a „Hero Screen” és a „Ghost Screen” kezelőfelülete elérhetetlen volt. Javítva.
  • „Dynamic Battle” opciónál, ha párbaj módban lejárt az időlimit, a lény kiválasztva maradt a képernyőn. Javítva.
  • A csata végén immár normális értéket mutat az elvesztett lények száma, ha a „Raise Dead” mágiát használtad.
  • A „Town Upgrades” gyorsbillentyűje megreparálva.
  • Egy hős közelharci támadásánál a Griffek eltűnhettek az ATB sávból. Javítva.
  • Az opciók tolókája a funkció kikapcsolása után immár nem használható.
  • A harci gépeknél már nem látszik úgy, mintha hatna rájuk a „Master of Fire”.
  • Többjátékos módban a jelszó hosszának korlátozása eltávolítva.
  • Ghost módban csak azon tárgyaknál jelenik meg a kurzor, amelyek valóban használhatóak.
  • Ghost módban a csata végeredményében látszik a bevitt sebzések értéke is.
  • A „Resurrection” és „Raise Dead” mágiák előfeltételeihez több információ érhető el.
  • A kocsma kezelőfelületén a görgetősáv kipofozva.
  • Az „Adventure Map” görgetése javítva.

Játékmenet, mechanika, egyensúly

  • Jobb MI a csatákban az „odamegy, üt, visszatér” típusú lényeknél.
  • Az MI immár helyesen használja a “Mark of Necromancer” képességet, a „Necromancy”-t pedig hatásosabban.
  • Ha az MI emberveszteség nélkül tud győzni, nem veti be az Armageddon mágiát.
  • Az MI közelebb viszi seregét a várárokhoz.
  • A „Counterspell” varázslása után az MI immár nem fog bűbájolni feleslegesen.
  • Ha a fősereg hamarosan megsemmisül, az MI nem foglalkozik az idézett lényekkel.
  • Párbaj módban többé nem lehetséges illegálisan megduplázni a hadat.
  • Az automata mentés néha nem működött; javítva.
  • Vayer hős kapott egy elsődleges képességet.
  • Quick/Auto Combat módban a "Consume Artifact" használata többé nem elérhető.
  • 3x3-as párbajban, ha egy hipnotizált egységen a sor, nem lehet átváltani a hősre.
  • Az „Imbue Arrow” immár normálisan működik, a „Deadeye Shot” nélkül is.
  • Megvakított lényt immár nem lehet irányítani a “Divine Guidance” vagy “Teleport Assault” mágiákkal.
    Miután legyőzte a védőket, a hős belép a városkapu mezőjébe.
  • Az Arch-Devilek immár bármilyen démon hullából képesek Pit Lordokat idézni.
  • Naadir hős többé nem idéz szellemeket fantomokból.
  • Quick/Auto Combat módban az Angyalok nem tudnak többé kiszabadulni a Treantok „Entangling Roots” mágiájából.
  • Ha a küldetés kezdetétől nálad van valami komplex cucc (“Magic scroll of…”, “Wand of…”), nem mindig működött megfelelően. Javítva.
  • A “Firewall” és “Fire Trap” mágia nem működött jól, ha a taktikai fázis után olyan lényre dobtad, mely a kezdőpozícióban állt.
  • 3x3 párbaj módban a mágiák hatásai csak arra a hősre aktívak, mely a csatatéren tartózkodik.
  • A tűzpajzs immár csak a közelharci támadásokat „bosszulja meg”.
    Ha egy hőst egy szellem megátkoz, a kör végén a manaszint immár helyesen lesz kijelezve.

Így spórolj össze egy gamer PC-re: még szuperebb lett a szuperállampapír (x) tn

Így spórolj össze egy gamer PC-re: még szuperebb lett a szuperállampapír (x)

Júniustól megújult a Magyar Állampapír Plusz (MÁP Plusz), ami biztonságos és likvid befektetés a megtakarításban gondolkodók számára. A... 2024. június. 10. 05:00 | 0
Neil Gaiman újabb művét dolgozza fel a Coraline rendezője tn

Neil Gaiman újabb művét dolgozza fel a Coraline rendezője

A The Ocean at the End of the Lane (Óceán az út végén) végre stop-motion animációs feldolgozást kap. 2024. június. 16. 20:00 | 0
Ősszel jön a Post Trauma, amiben megelevenednek a rémálmok tn

Ősszel jön a Post Trauma, amiben megelevenednek a rémálmok

A tavaszi megjelenést már nem tudták tartani, úgyhogy őszre csúszott a Silent Hill-játékokat idéző Post Trauma. 2024. június. 16. 19:00 | 0
Szinte biztos, hogy NEM jövő év elején jelenik meg a Fable tn

Szinte biztos, hogy NEM jövő év elején jelenik meg a Fable

Tom Warren, a The Verge munkatársa szerint a Microsoft egy későbbi időpontban tervezi piacra dobni a játékot. 2024. június. 16. 18:00 | 0
Russell Crowe örült volna, ha nem hagyják ki a Gladiátor 2-ből tn

Russell Crowe örült volna, ha nem hagyják ki a Gladiátor 2-ből

Az ausztrál színész elmondta, hogy egy kicsit szomorú, egy kicsit meg irigy amiatt, hogy ő már nem lehetett benne a folytatásban. 2024. június. 16. 17:00 | 0
A lakótelepről is előkerülnek szuperhősök a Supacell előzetesében tn

A lakótelepről is előkerülnek szuperhősök a Supacell előzetesében

Egyesek máris az X-Menhez és a Misfitshez hasonlítják a Netflix új sci-fi sorozatát, ami most megkapta első előzetesét. 2024. június. 16. 16:00 | 0
Új nevet kapott az Assassin's Creed Infinity tn

Új nevet kapott az Assassin's Creed Infinity

A szériáért felelős Marc-Alexis Coté rántotta le a leplet a központi területként funkcionáló platform új nevéről, pontos megjelenési dátumot... 2024. június. 16. 14:00 | 0
A valóságban is megszerezhetjük az Assassin's Creed Shadows főhőseinek cuccait tn

A valóságban is megszerezhetjük az Assassin's Creed Shadows főhőseinek cuccait

Naoe rejtett pengéjét és Yasuke sisakját is behúzhatjuk, ha van rá elég pénzünk. 2024. június. 16. 13:00 | 0