Kérjük jelentkezz be!
Heroes of Might and Magic V
Heroes of Might and Magic V 1.05 Patch (HUN)

Méret 49 MB

Verziószám 1.05

Feltöltés dátuma 2007.05.08

Letöltések száma 4850

Kapcsolódó weboldal Link

Újdonságok:

  • Párbajszerkesztő (a pályaszerkesztőbe integrálva)
  • Kampánykészítő (több pálya összekapcsolásával, a pályaszerkesztőbe integrálva)
  • Párbeszéd és csata rögzítés/visszajátszás lehetősége
  • A rögzített csaták szerkesztésének lehetősége („mozikészítő”)
  • Többjátékos párbajmódban nézhetjük mások küzdelmét (megfigyelő mód)

Pályaszerkesztő:

  • A dokumentáció az újdonságok alapján frissítve.
  • Egy seregbe pakolható szörnyek száma helytelenül volt feltüntetve. Javítva.

Általános hibajavítások:

  • Korábban felbontás változtatásakor, az összepakolt lények szétválasztánál, egy érvénytelen pályarészre teleportáláskor, egy korábbi Főnix halála utáni új Főnix idézésekor, illetve akkor, amikor egy semleges lény megtámad egy ellenséges kaput a „cinematic camera” módban, a játék összeomolhatott. Javítva.
  • Eliminálva a memóriatúlcsordulás csata és csatavisszajátszás közben.
  • Csaták közben a szükséges, felhasznált sávszélesség csökkentve.
  • Ha egy lényen volt a sor a „Puppet Master” mágia alatt, a játék nem működött megfelelően. Javítva.

Kamera, grafika, kezelőfelület:

  • Kameramódok normálisan működnek.
  • A „Mark of the Necromancer” ikon gammája módosítva.
  • Bizonyos esetekben a „Hero Screen” és a „Ghost Screen” kezelőfelülete elérhetetlen volt. Javítva.
  • „Dynamic Battle” opciónál, ha párbaj módban lejárt az időlimit, a lény kiválasztva maradt a képernyőn. Javítva.
  • A csata végén immár normális értéket mutat az elvesztett lények száma, ha a „Raise Dead” mágiát használtad.
  • A „Town Upgrades” gyorsbillentyűje megreparálva.
  • Egy hős közelharci támadásánál a Griffek eltűnhettek az ATB sávból. Javítva.
  • Az opciók tolókája a funkció kikapcsolása után immár nem használható.
  • A harci gépeknél már nem látszik úgy, mintha hatna rájuk a „Master of Fire”.
  • Többjátékos módban a jelszó hosszának korlátozása eltávolítva.
  • Ghost módban csak azon tárgyaknál jelenik meg a kurzor, amelyek valóban használhatóak.
  • Ghost módban a csata végeredményében látszik a bevitt sebzések értéke is.
  • A „Resurrection” és „Raise Dead” mágiák előfeltételeihez több információ érhető el.
  • A kocsma kezelőfelületén a görgetősáv kipofozva.
  • Az „Adventure Map” görgetése javítva.

Játékmenet, mechanika, egyensúly

  • Jobb MI a csatákban az „odamegy, üt, visszatér” típusú lényeknél.
  • Az MI immár helyesen használja a “Mark of Necromancer” képességet, a „Necromancy”-t pedig hatásosabban.
  • Ha az MI emberveszteség nélkül tud győzni, nem veti be az Armageddon mágiát.
  • Az MI közelebb viszi seregét a várárokhoz.
  • A „Counterspell” varázslása után az MI immár nem fog bűbájolni feleslegesen.
  • Ha a fősereg hamarosan megsemmisül, az MI nem foglalkozik az idézett lényekkel.
  • Párbaj módban többé nem lehetséges illegálisan megduplázni a hadat.
  • Az automata mentés néha nem működött; javítva.
  • Vayer hős kapott egy elsődleges képességet.
  • Quick/Auto Combat módban a "Consume Artifact" használata többé nem elérhető.
  • 3x3-as párbajban, ha egy hipnotizált egységen a sor, nem lehet átváltani a hősre.
  • Az „Imbue Arrow” immár normálisan működik, a „Deadeye Shot” nélkül is.
  • Megvakított lényt immár nem lehet irányítani a “Divine Guidance” vagy “Teleport Assault” mágiákkal.
    Miután legyőzte a védőket, a hős belép a városkapu mezőjébe.
  • Az Arch-Devilek immár bármilyen démon hullából képesek Pit Lordokat idézni.
  • Naadir hős többé nem idéz szellemeket fantomokból.
  • Quick/Auto Combat módban az Angyalok nem tudnak többé kiszabadulni a Treantok „Entangling Roots” mágiájából.
  • Ha a küldetés kezdetétől nálad van valami komplex cucc (“Magic scroll of…”, “Wand of…”), nem mindig működött megfelelően. Javítva.
  • A “Firewall” és “Fire Trap” mágia nem működött jól, ha a taktikai fázis után olyan lényre dobtad, mely a kezdőpozícióban állt.
  • 3x3 párbaj módban a mágiák hatásai csak arra a hősre aktívak, mely a csatatéren tartózkodik.
  • A tűzpajzs immár csak a közelharci támadásokat „bosszulja meg”.
    Ha egy hőst egy szellem megátkoz, a kör végén a manaszint immár helyesen lesz kijelezve.

A Psychonauts alkotóinak szürreális játékában egy világítótornyot kell terelgetnünk tn

A Psychonauts alkotóinak szürreális játékában egy világítótornyot kell terelgetnünk

A Double Fine nemsoká visszatér, a Keeper pedig rettentő furcsa lesz. 2025. június. 09. 20:00 | 0
Egy fagyos bolygón rekedünk a Life is Strange alkotóinak új játékában tn

Egy fagyos bolygón rekedünk a Life is Strange alkotóinak új játékában

Az Aphelion lesz a Don't Nod új játéka, ami látványos előzetest kapott. 2025. június. 09. 19:00 | 0
A Romeo is a Dead Man lehet Suda51 eddigi legelmebetegebb alkotása tn

A Romeo is a Dead Man lehet Suda51 eddigi legelmebetegebb alkotása

A Lollipop Chainsaw és a No More Heroes eszement atyja, Goichi Suda most egy újabb bizarr és groteszk agymenéssel zsibbaszt bennünket. 2025. június. 09. 18:00 | 0
A bosszúnak néha jobban áll a balettcipő, mint az öltöny? tn

A bosszúnak néha jobban áll a balettcipő, mint az öltöny?

Nem csak a férfiaké a bosszú – Balerina spoilermentes kritika. 2025. június. 09. 17:30 | 0
Videóban gyűjtöttük össze a legérdekesebb Half-Life 3 pletykákat tn

Videóban gyűjtöttük össze a legérdekesebb Half-Life 3 pletykákat

Minden eddiginél valószínűbb, hogy tényleg lehet valami a Half-Life 3 megjelenéséből. 2025. június. 09. 17:00 | 0
Az Epic feje szerint az AI segítségével 10 fős csapat is építhet Zelda-szintű játékot tn

Az Epic feje szerint az AI segítségével 10 fős csapat is építhet Zelda-szintű játékot

Tim Sweeney szerint a mesterséges intelligencia kis csapatoknak segíthet nagy játékokat alkotni. 2025. június. 09. 16:00 | 0
Ebben a játékban istent játszhatsz: te döntöd el ki élhet, és kinek kell meghalnia tn

Ebben a játékban istent játszhatsz: te döntöd el ki élhet, és kinek kell meghalnia

A Quarantine Zone: The Last Check nem akármilyen döntés elé állít minket. 2025. június. 09. 15:00 | 0
Nyár közepén fut be a Ninja Gaiden: Ragebound, de te már ma kipróbálhatod! tn

Nyár közepén fut be a Ninja Gaiden: Ragebound, de te már ma kipróbálhatod!

A múltheti State of Play műsorán friss előzetest és dátumot kapott a Ninja Gaiden spin-offja, ma pedig megérkezett a demó is! 2025. június. 09. 14:00 | 0