Nem tudsz először a kapura kattintani és azt kinyitni? Utána szerintem beenged. Lehet h nehezen lehet megtalálni a kurzorral úgy, hogy érzékelje, ekkor el kell forgatni a kamerát. Olyan ez, amikor a különböző pecséteket kell feltörni... Egyébként nem tudom mi lehet a probléma, biztos valami olyan apróság, ami fel sem tűnik... De próbáld meg a kaput, ami elválasztja Imanit a harcosoktól.
Nem tudom lehet megpróbálom hátha majd írom meglett e mert eddig rohadtúl bejön a kampánya. Sokkal emberibb mint a 6-nak volt. Kiegje is ilyen könnyű?
Ez az mit csesztünk el rajta?,mert fingunk sincsen.
Nem tudsz először a kapura kattintani és azt kinyitni? Utána szerintem beenged. Lehet h nehezen lehet megtalálni a kurzorral úgy, hogy érzékelje, ekkor el kell forgatni a kamerát. Olyan ez, amikor a különböző pecséteket kell feltörni... Egyébként nem tudom mi lehet a probléma, biztos valami olyan apróság, ami fel sem tűnik... De próbáld meg a kaput, ami elválasztja Imanit a harcosoktól.
Igen ám de mint a videómba is észrevehető hogy amikor ide kerülne a sor megáll inami a közepén a kapunak és se ki se be nem megy hogy felvegyem a sereget.
Akkor nem tudom mi lehet a baj. Ha belinkeled a videót, vetek rá egy pillantást, hátha tudok segíteni.
A 2. barbár pályán szerintem nincs semmi különös. Egyszerűen lépésről-lépésre haladva be kell zúzni az ellenség arcát. Fontos: ne csak a főhőst, hanem az új kentaúrt is húzzad fel (asszem Reem volt a neve), mert a következő pályán Imani nem lesz elérhető. Kapsz majd egy új sámánt, meg viszed tovább a kentaúr csajt.
Amiről te beszélsz az is szerintem egyszerű. Legyőzöd az ork bosst a várában, utána jön a "rituális" csata. Elmentek egy másik helyre. Ott választanod kell a felkínált harcosok közül. Nem kell finomkodni, válaszd a behemótokat, könnyű lesz így újra legyőzni az ellenfelet.
(Az eddigi sereged nem tudod majd ebben a csatában használni, egy random generált lesz + az általad választott egység. Ha jól emlékszem.)
Igen ám de mint a videómba is észrevehető hogy amikor ide kerülne a sor megáll inami a közepén a kapunak és se ki se be nem megy hogy felvegyem a sereget.
A barbáros 2-dik pályája mikor átmegy az utolsó csatára a lezárt kapun.
Hát ez tényleg semmi volt úgy csináltam meg hogy kinyírtam az összes ellenfelet utána mentem fel és úgy nem kergetett, ott is kinyírtam mindenkit azt annyi emberem lett már hogy beszarás.
A 2. barbár pályán szerintem nincs semmi különös. Egyszerűen lépésről-lépésre haladva be kell zúzni az ellenség arcát. Fontos: ne csak a főhőst, hanem az új kentaúrt is húzzad fel (asszem Reem volt a neve), mert a következő pályán Imani nem lesz elérhető. Kapsz majd egy új sámánt, meg viszed tovább a kentaúr csajt.
Amiről te beszélsz az is szerintem egyszerű. Legyőzöd az ork bosst a várában, utána jön a "rituális" csata. Elmentek egy másik helyre. Ott választanod kell a felkínált harcosok közül. Nem kell finomkodni, válaszd a behemótokat, könnyű lesz így újra legyőzni az ellenfelet.
(Az eddigi sereged nem tudod majd ebben a csatában használni, egy random generált lesz + az általad választott egység. Ha jól emlékszem.)
Milyen másik küldit? Kicist pontosabban, ha lehet.
A barbáros 2-dik pályája mikor átmegy az utolsó csatára a lezárt kapun.
Hát ez tényleg semmi volt úgy csináltam meg hogy kinyírtam az összes ellenfelet utána mentem fel és úgy nem kergetett, ott is kinyírtam mindenkit azt annyi emberem lett már hogy beszarás.
Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyre írok, akkor bocsi.
Most vittem végig a Heroes 7-et meg a kiegészítőjét, és valamin elgondolkoztam. Egy nagyon híres, nagy hatású játék/univerzum a Might and Magic. Van-e esetleg olyan könyv, ami ennek a játéknak/univerzumnak a történetét foglalja össze? Kezdve akár onnan, hogy volt egyszer egy New World Computing/3DO/Jon Van Caneghem, és elkészítettek egy történelmi játékot...Szóval nem csak arra gondolok, hogy a könyv összefoglalja bemutatja a lore-t, a kontinenseket, szereplőket, stb, hanem akár az egész körítést, a játék készítőít, a stúdiót, stb... kicsit valószinűtlennek tűnik, de talán vannak itt nálam jobban értesültek a témában :)
Szia!
Már bennem is felmerült a dolog, de csak ezt találtam.
Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyre írok, akkor bocsi.
Most vittem végig a Heroes 7-et meg a kiegészítőjét, és valamin elgondolkoztam. Egy nagyon híres, nagy hatású játék/univerzum a Might and Magic. Van-e esetleg olyan könyv, ami ennek a játéknak/univerzumnak a történetét foglalja össze? Kezdve akár onnan, hogy volt egyszer egy New World Computing/3DO/Jon Van Caneghem, és elkészítettek egy történelmi játékot...Szóval nem csak arra gondolok, hogy a könyv összefoglalja bemutatja a lore-t, a kontinenseket, szereplőket, stb, hanem akár az egész körítést, a játék készítőít, a stúdiót, stb... kicsit valószinűtlennek tűnik, de talán vannak itt nálam jobban értesültek a témában :)
Nem tudom, hogy aktuális-e még, de jobb később, mint soha :)
Mutatok 2 linket, ahol találsz végigjátszásokat. Amúgy szerintem nem volt rajta semmi különös, nekem egyszerűen ment. Ami fontos, hogy amíg nem kapod meg küldiként, hogy öld meg Gloriát/Merikhet, stb, addig SEMMIKÉPP SE támadd meg őket! Ha azelőtt ölöd meg őket, mielőtt küldiképp megkapnád, 1-2 napon belűl újra megjelennek, ugyanakkora sereggell... A pálya ezen a szakaszán pedig ez nem könnyű. Manőverezz úgy, hogy ne támadhassanak meg, az idő neked kell, hogy kedvezzen. Miután kikerültem őket, más küldiket csináltam, stb elég idő telt el ahhoz, hogy jóval nagyobb legyen a seregem, mint az ővéik. Onnantól meg elkerülnek egy bizonyos helyre, ahonnan nem is mozognak tovább. Ekkor már csak ujjgyakorlat volt a csata.
https://www.celestialheavens.com/walkthroughs-home#heroes7
http://guides.gamepressure.com/mightandmagicheroes7/
Ja értem köszi, és a barbár küldetés 2-dik pályája mikor a csajszival menne át a kapun mikor kinyírtunk mindenkit a pályán és a döntő csatát kéne megvívni, ott megáll a közepén és se ki se be nem megy bezárul a kapu és annyi.