![](/layout/smiley/smile.gif)
Pár nappal ezelőtt Chris Avellone (ejtsd, az Isten XD ) elkottyantotta a twitterén, hogy a Fallout: New Vegasért (ami mint szerepjáték sokkal jobb, mint a Fallout 3) nem kapták meg a bónusz lóvét a Bethesdától, csak mert a Metacriticen 84%-ot ért el a program a kitűzött 85% helyett. 1%. 1 NYAMVADT SZÁZALÉK! Hogy működhet ilyen mocskos módon a videójátékipar? Ezért nem kaphatunk jó dolgokat. Olvastam, hogy sokan a Metacritic-et szidják ezért, pedig nem azt kellene. Tény, hogy nagyon elöleltmódon működik, mivel nem hagyományos átlagot számol, hanem néhány magazinnak nagyobb benne a súlya,mint másnak, de ettől függetlenül nem az a hibás. Hanem az egész ipar. Hallottatok olyanról, hogy a film vagy zenekészítők, vagy a könyvek szerzőinek fizetését a Metacritices osztályzatokhoz kötik? Nem hiszem, mert csak a nevetségessé váló videójátékiparban fordul ez elő. Emberek megélhetése, munkahelye függ attól, hogy néhány átlagjani hogyan értékel egy játékot. Szánalom.
![](http://www.pcguru.hu/pcguru//img/upload/3638-Newvegas1.jpg)
Egyébként én azt is el tudom képzelni, hogy ezt azért lépték meg, mert az Obsidian fejlesztette, és jobb lett, mint a 3. Valójából. De mivel ők a kiadók, így bosszút álltak. Szánalom. Már a Notchos mizéria kapcsán is kirajzolódott, hogy a Bethesda egyszerűen irigy.