Az első tíz titkot itt találod!
11. Hogy melyik fejlesztőcsapat készítette a legtöbb játékot? Sosem találnád ki. A nevük TOSE, és bőven 1100 megjelent alkotásnál működtek közre. Ezernél is több fejlesztőjük titokban tevékenykedik, hivatalosan, bevallottan csak a Stafy-széria az övék, de készítettek Resident Evileket, Final Fantasykat, egy Metal Gear Solidot, és persze ezernyi mást, még amerikai kiadóknak is. A fejlesztők álnéven szerepelnek a stáblistában, és a játékokban sehol nincs feltüntetve a TOSE név.
12. A Half-Life eredeti főszereplőjének a neve Ivan the Spacebiker volt, és ekkor még egy bozontos szakállú vikingre emlékeztetett. A második változat volt Dyson Poincare, és csak a harmadik verzió volt az általunk is ismert Gordon Freeman. A játék fejlesztési kódneve Quiver volt.
13. A Morrowindben van egy apró sziget, azon egy apró öböl, abban pedig egy parányi beszélő rák él.
14. Az első, csak Japánban megjelent Dynasty Warriorsnak semmi köze nem volt a sorozat későbbi, sikeressé váló hentelős részeihez: az egy sima verekedős játék volt.
15. A Nintendo nem csak játékokat készít, övék a Seattle Mariners nevű élvonalbeli baseball-csapat.
16. David Hayter aki Snake hangját adja a Metal Gear Solid-sorozatban írta az első X-Men film forgatókönyvét.
17. Mielőtt az EA megalkotta a kitalált, zagyva simlish nyelvet a Sims-be, próbálkoztak a navahó és a tagalog nyelvvel is, sőt, egy ukrán nyelvjárást is kipróbáltak.
18. Az Onimusha fejlesztése alatt volt egy bug, aminek köszönhetően a karddal megütött ellenfél felreppent a levegőbe, és így lehetett lebegve tartani. A hibát kijavították, de ez a bug vezetett végül a Devil May Cry szériához, melyben a kardunkkal tényleg sokáig a levegőben szeletelhetjük ellenfeleinket.
19. Alucard, több Castlevania-játék főhőse érdekes névvel büszkélkedhet olvasd csak el visszafelé
20. A Super Mario Galaxy dobozképén a cím néhány betűjét kis csillogással látta el az ismeretlen grafikus. E betűket összeolvasva a U R MR GAY felirat jön ki
12. A Half-Life eredeti főszereplőjének a neve Ivan the Spacebiker volt, és ekkor még egy bozontos szakállú vikingre emlékeztetett. A második változat volt Dyson Poincare, és csak a harmadik verzió volt az általunk is ismert Gordon Freeman. A játék fejlesztési kódneve Quiver volt.
13. A Morrowindben van egy apró sziget, azon egy apró öböl, abban pedig egy parányi beszélő rák él.
14. Az első, csak Japánban megjelent Dynasty Warriorsnak semmi köze nem volt a sorozat későbbi, sikeressé váló hentelős részeihez: az egy sima verekedős játék volt.
15. A Nintendo nem csak játékokat készít, övék a Seattle Mariners nevű élvonalbeli baseball-csapat.
16. David Hayter aki Snake hangját adja a Metal Gear Solid-sorozatban írta az első X-Men film forgatókönyvét.
17. Mielőtt az EA megalkotta a kitalált, zagyva simlish nyelvet a Sims-be, próbálkoztak a navahó és a tagalog nyelvvel is, sőt, egy ukrán nyelvjárást is kipróbáltak.
18. Az Onimusha fejlesztése alatt volt egy bug, aminek köszönhetően a karddal megütött ellenfél felreppent a levegőbe, és így lehetett lebegve tartani. A hibát kijavították, de ez a bug vezetett végül a Devil May Cry szériához, melyben a kardunkkal tényleg sokáig a levegőben szeletelhetjük ellenfeleinket.
19. Alucard, több Castlevania-játék főhőse érdekes névvel büszkélkedhet olvasd csak el visszafelé
20. A Super Mario Galaxy dobozképén a cím néhány betűjét kis csillogással látta el az ismeretlen grafikus. E betűket összeolvasva a U R MR GAY felirat jön ki
gyarfi: teljes játékokat csináltak, plusz rengeteg, de tényleg rengeteg portolást.
IceDragon: a DMC kardozós-zsonglőrködős harcrendszerét, amire aztán az egész játék épült, ez a bug inspirálta. A sztori és a karakterek jöttek a Resi 4 egy nagyon korai verziójából.
11-12
16-ost, ha nem tudtam volna, haraikiri azonnal, MGS for the Gracc (azaz Win)
18-19
Ez már félsiker csak, még mééééég!
De a TOSE-t nem értem egészen. Segítettek a fejlesztésben, vagy pedig egész játékokat csináltak?