Kérjük jelentkezz be!
Crysis
Crysis 1.2 Patch

Méret 361 MB

Verziószám 1.2

Feltöltés dátuma 2008.03.06

Letöltések száma 9924

Kapcsolódó weboldal Link

Itt letölthetitek a Crysishoz készült 1.2-es hiper-szuper-mega patchet, mely méretének megfelelően tengernyi javítással teszi még jobbá a játékot. Tartalma:

Optimizálás és stabilitás:

  • javítottak több, élsimításnál jelentkező memória problémát,
  • optimizálták a tárgyakra vonatkozó elmosodás effektet Very High beállítás alatt (DirectX 10 mellett),
  • javított memóriahibák a növényzethez és elpusztítható objektumok fizikájázoz kapcsolódóan,
  • ablakban futtatva a játkot már nem mozgathatjuk ki véletlenül az ablakból a kurzort,
  • szerverek fagyását okozó bug javítása,
  • szerkesztőprogram fagyásának javítása.


Általános javítások:

  • javított és új effektek a fagyott járművek széttörésekor,
  • mostantól megáll a mozgásban a játékos, ha akkor lő, amikor leguggolva mozog,
  • a helyból felszálló vadászgép már nem kezd el ereszkedni, ha TPS módban lövünk a gépágyújával,
  • javították a hibát, ami miatt ugyanazt az 'úszás hangot' hallhattuk, függetlenül attól, hogy a vízfelszínen vagy a víz alatt úsztunk,
  • javították a hibát, mely miatt a játékos keze hirtelen eltűnt majd újra megjelent, amikor egy tárgyat felemelt a földről,
  • kijavították az élet regenerálódásának sebességéhez kapcsolódó hibát,
  • az egérkurzor nem tűnik el véglegesen ha gamepadet csatlakoztatunk a géphez.


Újdonságok:

  • automatikus csapat "balanszolás" - ha az egyik csapatban túl sokan vannak, néhányan automatikusan átkerülnek a másik csapatba,
  • bekapcsolható az árnyékokra vonatkozó "multisample shading" funkció,
  • a nézők kamerájával már lehet rá lehet közelíteni az eseményekre,
  • javított HUD effekt bekapott találat esetén,
  • egyjátékos módban a sebességmódot bekapcsolva "elüthetjük" az ellenfelet ha nekifutunk.


A bevezetőben említetteknek megfelelően még rengeteg dolog kerül javításra a leírtakon túl. Pl: fegyverek, egyjátékos mód hibái, továbbá a járművekhez és a többjátékos módhoz kapcsolódó bugok.

Az ILL gameplay-előzetesét látva elhánytam magam, de már jól vagyok! tn

Az ILL gameplay-előzetesét látva elhánytam magam, de már jól vagyok!

Több mint kétperces gameplay-videót kapott a várva-várt horrorjáték. 2025. június. 14. 18:00 | 0
Annyira next-gen a következő Call of Duty, hogy PS4-re és Xbox One-ra is kijön tn

Annyira next-gen a következő Call of Duty, hogy PS4-re és Xbox One-ra is kijön

A Call of Duty: Black Ops 7-et nemrég jelentették be hivatalosan. 2025. június. 14. 17:00 | 0
Ebben a közelgő horrorjátékban a saját otthonodból kell megszöknöd tn

Ebben a közelgő horrorjátékban a saját otthonodból kell megszöknöd

A Future Games Show alkalmából megjelenési dátumot kapott a Luto. 2025. június. 14. 16:00 | 0
Megérkezett a Patapon szellemi örököse, amit te is ingyen kipróbálhatsz! tn

Megérkezett a Patapon szellemi örököse, amit te is ingyen kipróbálhatsz!

Emlékeztek még a PSP ikonikus ritmusjátékára, a Pataponra? A Ratatan az eredeti fejlesztők által készített szellemi örökös, ami ezúttal nagy... 2025. június. 14. 15:00 | 0
Túl kemények az Elden Ring Nightreign bossai? Ezzel a táblázattal földhöz vághatod őket! tn

Túl kemények az Elden Ring Nightreign bossai? Ezzel a táblázattal földhöz vághatod őket!

A tudás már fél győzelem! Nem ígérjük, hogy ez a táblázat triviálissá teszi a FromSoftware játékát, de biztos, hogy sokat tanulhatsz belőle! 2025. június. 14. 14:00 | 0
Hideo Kojima már megint a meg nem értett zsenit játssza tn

Hideo Kojima már megint a meg nem értett zsenit játssza

Nem állítjuk, hogy a Metal Gear és a Death Stranding enyhén nárcisztikus alkotója nem érdemli meg a "meg nem értett zseni" titulust, de tény,... 2025. június. 14. 12:00 | 0
Van élet a Baldur's Gate 3 után? De még mennyire! tn

Van élet a Baldur's Gate 3 után? De még mennyire!

A Wizards of the Coast elnöke világossá tette, hogy a jövőben is várhatunk tőlük csúcskategóriát képviselő CRPG-ket. 2025. június. 14. 11:00 | 0
A meglovagolható hangyáknak köszönhetjük a Grounded 2-t tn

A meglovagolható hangyáknak köszönhetjük a Grounded 2-t

A túlélőjáték executive producere elárulta, miért döntött úgy a csapat, hogy az első rész bővítése helyett egy teljes értékű folytatással... 2025. június. 14. 10:00 | 0