Kérjük jelentkezz be!
Broken Sword: Angel of Death

Broken Sword sorozat

Beszélgessünk a legendás kalandjáték-sorozatról!
#718018 EDDA80 2012. szeptember. 24. 13:14
EDDA80
Az első 2rész lett a legjobb, ezek a 3D-s részek már nem tetszettek annyira Nekem, de ahogy láttam ez az új rész ismét 2D-s lesz, aztán lehet, hogy Én látom rosszul, de örülnék neki ha az lenne!
Are you up to the challenge.
#718016 Carmageddon4 2012. szeptember. 24. 12:18
Carmageddon4
#501912 :: scal (2010. február. 11. 01:27)
Broken Sword 1 és 3 ismertető az oldalunkon: www.fatumteam.com hamarosan jön a 4 rész is.
Most jó hogy bejelentették az újat ez remélem jó értékelést fog kapni jól összerakják.
Gamer gyerek:D
#501912 scal 2010. február. 11. 01:27
scal
#463871 :: XkSidewalk (2009. szeptember. 29. 21:20)
Valaki már játszott a Broken Sword 2.5-tel? Rajongók készítették és ahhoz képest nagyon jó.
Broken Sword 1 és 3 ismertető az oldalunkon: www.fatumteam.com

hamarosan jön a 4 rész is.
Nevess és a világ veled nevet, sírj és akkor egyedül sírsz.
#463871 XkSidewalk 2009. szeptember. 29. 21:20
XkSidewalk
Valaki már játszott a Broken Sword 2.5-tel? Rajongók készítették és ahhoz képest nagyon jó.
#204120 Gpety 2008. április. 18. 11:22
Gpety
Sajnos erősen elakadtam a 4. részben.:
Egy kör alakú termben vagyok, ahol a egy szobron lévő pajzson van 4 jel beállítahtó kocka. Ezeket gondolom az ősi kézirat aljaán található ikonokra kell beállítani (kereszt, csillag, hold, kereszt). A mondóka 2. bekezdése is erre utalhat (adress the arms upon the shiels" (miért van többesszámban a pajzs?) majd: "close the circle for the knights to open stb..." A termen körberohanva két helyen ha oda lépek nyikorgó hangot hallani de nem történik semmi. Tudja valaki hogyan lehetne kinyitni a titkos ajtót (gondolom azt kellene kinyitni)
#180384 Trishtan 2008. február. 23. 18:47
Trishtan
#180295 :: beanei (2008. február. 23. 15:24)
Nem segített.
Akkor nesze neked klasszikus Gurus végigjátszás:
Katt
#180295 beanei 2008. február. 23. 15:24
#179784 Trishtan 2008. február. 22. 12:19
Trishtan
#179717 :: beanei (2008. február. 22. 09:25)
Lenne 1 bajom a 2-vel a "zombi szigeten" vagyok.Mindent elvegezten,de nem tudok tovab menni.Heeeelllppp.
Egy kis segítséget találsz ebben az írásban:
Katt
#179717 beanei 2008. február. 22. 09:25
beanei
Lenne 1 bajom a 2-vel a "zombi szigeten" vagyok.Mindent elvegezten,de nem tudok tovab menni.Heeeelllppp.

#155963 Trishtan 2007. december. 12. 13:21
Trishtan
#155696 :: fubenalvo (2007. december. 11. 14:48)
Nagyon jó kis videó. Kedvem is támadt játszani asszem btw... a 4ik rész már nem annyira ládatologatós mint a 3 volt? Mert attólaztán a hajamat téptem.
A 4-ben egy dalab láda sincs. Mintahogy az előző részekre emlékeztető hangulati elem sem :-(
#155696 fubenalvo 2007. december. 11. 14:48
fubenalvo
#154697 :: Trishtan (2007. december. 07. 20:10)
Fene, ezt kihagytam :-) Amikor megjelent a BS 4 készítettem egy kis képmontázst a sorozatról: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/43442.html
Nagyon jó kis videó. Kedvem is támadt játszani asszem

btw... a 4ik rész már nem annyira ládatologatós mint a 3 volt? Mert attólaztán a hajamat téptem.
#154697 Trishtan 2007. december. 07. 20:10
Trishtan
#154681 :: Trishtan (2007. december. 07. 19:34)
Nekem a 4-nek sem a grafikája, sem a története nem jött be. Ellenben a 3-adikat szerettem, bár nem annyira, mint a legelsőt :-)
Fene, ezt kihagytam :-)

Amikor megjelent a BS 4 készítettem egy kis képmontázst a sorozatról:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/43442.html
#1241 ]{redenc 2006. október. 07. 17:34
]{redenc
Hát, én már csak egy maradi vén bútordarab vagyok, de nekem a Broken Sword csak két részből áll... A harmadikat is végignyomtam, végül is nem volt rossz, most tolom a negyediket, hát....

Valaki majd talán el tudja hitetni a 3D-be ájult jenkikkel, hogy egy játék akkor is lehet jó, ha kétdimenziós... Ráadásul ezzel a 4.-kel is az a bajom, ami a 3.-kal: érezhetően konzolra készült, az irányítás annyira kiabál a gamepad után... És pl. miért nem lehet a gammát állítani a játékban? Nálam alapvetően sötét az nVidia szolgáltatta kép, így kénytelen vagyok az XP-ben csesztetni a gammát, ha meg állítani kell rajta, az 5.-6. taszkváltásra összeomlik a stuff... És amúgy sok benne a logikátlanság, az átgondolatlanság, és kicsit olyan félkész szaga is van (pl. amikor kiveszel egy tárgyat az inventoryból, hogy használd valakin vagy valamin - az a vékony célkereszt a többi helyzetérzékeny ikonhoz képest elég érdekes megoldás). De hát ez van, ezzel kell együttélnünk. Annyi a szerencséje a stuffnak, hogy ebből legalább kihagyták az akciókat, ha már egyszer kalandjáték...
Nem tűrök meg más zsarnokot, csak azt a kis hangot a lelkemben. (Mahátma Gandhi)
#735 toMz 2006. október. 07. 09:56