Kérjük jelentkezz be!

#771171 Carmageddon4 2018. május. 26. 15:43
Carmageddon4
Most meglett a mocsári szörnyekről szóló könyv is és semmi nem történt az agyas küldivel, hiába gyilkolom őket csak szarokat ad néha amikor van bennük. Ez volt failedees küldi.
Gamer gyerek:D
#763264 Arnybiro 2015. november. 02. 10:29
Arnybiro
#763260 :: Blake11 (2015. november. 01. 21:52)
A játék rendre megfagy ugyanazon ponton( Blood and Sand ACT II), a kép beáll max a hangot hallani. Próbáltam szemezgetni máshol is és nem vagyok egyedül ezzel. Vélheőleg ATI kártyák sajátossága. De ezek szerint már a 15.7.1 verziójú drivert sem szereti? Valami ötlet !? itt néztem
Nálam ActV-ben csinált hasonlót, a mocsárban.
#761480 Save552 2015. június. 15. 00:34
Save552
Nekem speciel Sekllige tetszett a legjobban. Ebben valószínűleg nagy szerepe van annak, hogy annak a területnek van messze a legjobb zenéje és, hogy nincsenek mocsarak. A sztori végig remek, igazi döntések elé állít amiket nehéz meghozni, még akkor is, ha tudod, hogy visszatöltheted a mentésed, ha nagyon nem tetszik ami történt. A befejezések mondjuk nekem annyira nem jöttek be. Úgy érzem kicsit sarkítottak, de a "legrosszabb" befejezés az az egyik legszomorúbb befejezés a játéktörténelemben szerintem. Kicsit zavart, hogy Zoltan keveset szerepel, meg úgy összességében kevés a törp a játékban akikkel komolyabb interakcióba lehet lépni, bár ez valószínűleg csak azért van, mert nagyon bírom a szőrös pofájukat, meg a stílusukat ("...drink with me you cocksucker") A Dandelion keresős rész meg szerintem nagyon el volt nyújtva (de lehet csak betódultak a mellékküldetések és ezért éreztem úgy). A sok Witcher megbízás kifejezetten tetszett, sokféle szörnyet kellett levadászni, de mondjuk még el tudtam volna viselni 1-2-t. A pálya gyönyörű, hatalmas és kifejezetten részletes. Mindenhol van egy bandita tábor, szörnyfészek, vagy valami aprság amiért megállhatsz. A nehézség elég jól kiegyensúlyozott, de ha beletanultál eléggé a harcrendszerbe (ami mondjuk eltarthat egy ideig) akkor már nem igen van benne kihívás. Akkor aztán jöhet az überdurva nehéz mód aminek nem jut eszembe a neve és lehet szaladni az 1es szintű vadkutyáktól 15ös szinten mert, ha 3an vannak már szét kapnak. A gwent először valami óriási katyvasznak tűnt és szidtam a lengyeleket ahogy csak tudtam, de végül sikerült belerázódni, miután szereztem egy két jobb lapot és most már kifejezetten tetszik. Az egyik legjobb minijáték szerintem amit láttam eddig. (jótanács: ne menj az ajánlott szint alatt a bajnokságra, nem csak kártyázni kell majd) A játék messze leg idegesítőbb része az a szerencsétlen ló. Valami botrányos. A lóversenyeket valami kínszenvedés megcsinálni, pláne ha van az útvonalon híd, mivel a híd előtt behúzza a satuféket az a szerencsétlen. A Bombáknak végre van értelme, ez igazán meglepett. Mondjuk csak a legnehezebb szinten kényszerültem rá, hogy használjam őket, de a 2ben mondjuk még ott sem éreztem szükségüket. A jeleket is jól megvariálták. Az igni-ből használhatatlan vacakból gyakorlatilag a játék leghatásosabb fegyverét csinálták egy lángszóró képében. Az eddigi részekben mindig az Aard-ot használtam, de itt valahogy nem működött nekem a földre döntés, ha meg csak simán elkábul akkor nem lehet kivégezni az ellent, egy ütéssel. Legemlékezetesebb karakternek talán a Bárót mondanám (a sámántól eltekintek, mert erősen befolyásol a nagyon szexi csirkelábas nyaklánca) Emhyr-ben viszont nagyot csalódtam. Egyáltalán nem ilyennek képzeltem a trailerek alapján. Lambertből is egy érdekes karaktert faragtak a játék végére. Kaer Morhen-ben mindenki nézzen jól szét. találni arra néhány érdekes romot, mindenképpen érdemes megnézni őket. A játék talán legnagyobb negatívuma, hogy ha befejezted a történetet akkor visszadob Kaer Morhen-be ahol nincs egy teremtett lélek sem és még a zene sem valami örömteli, így (szerintem) egy kicsit rossz szájízzel int búcsút az ember a játéknak, mivel innen folytatni szerintem nagyon kevesek fogják. Lényegében nem változik a világban semmi, csak egy furcsa, nehezen körülírható üresség lesz az emberben utána és nem lesz ugyan olyan járkálni a világban, mint az epilógus előtt. Így azt tanácsolom mindenkinek, mielőtt bementek a ködbe Cirit keresni végezzétek el az összes mellékküldit, mert utána olyan tempóval indul be a sztori, hogy hiába tudnál néhány helyen újra szabadon össze-vissza járkálni, garantálom, hogy nem fogsz. (erre egyébként a játék is figyelmeztet)

Így hirtelenjében ennyit tudok elmondani a játékról. Kétség kívül egy klasszikus, a követendő példa, amit minden RPG nek szem előtt kellene tartania a jövőben (kivéve a lovat ). Kisebb nagyobb hibák akadnak, de a játék kamatostul kárpótol érte a remek sztorival, a gyönyörű látvánnyal, a remek hangokkal és soundtrack-el a jól kidolgozott karakterekkel és ennek a folyamatosan fejlődő és részről-részre csiszolódó trilógiának a több, mint méltó befejezésével.

Ríviai Geralt története lezárult, de a witcher univerzum remélem még fel fog bukkanni az egyik nem túl távoli E3-on

A férfi olyan, mint a hűtőtáska. Töltsd meg sörrel és bárhová magaddalviheted.
#753290 superstan 2014. május. 22. 13:20
superstan
A Risen 2 mennyire bugos az első részhez képest? Úgy útálllom emiatt ezt a csapatot, a Gothic is egy baromi jó játék volt, de a bugok miatt elég frusztráló, és még itt sem sikerült megmutatniuk, hogy tudnak ők, ha akarnak, pedig a játékbeli hibáktól eltekintve borzasztóan szórakoztató alkotás. Viszont
Spoiler: Monastery, chapter 1
Ha a monasteryben túljutottam az első próbán, belépést nyertem a felső részbe, utána már nem találhatom meg Hemlar gyilkosát? Mert először megtaláltam a gyilkost (Williamet, aki a tanácsot adta volna Aric leitatására, amikor lootolni akartam harc után, még kezemben volt a kard, és megszaladt :D) nem győztem le a mestert, hanem folytattam a nyomozgatást, megtaláltam a gyilkost, de aztán nem találtam utat felfelé, így gyorsan végigrohantam a próbán, William is életben maradt, felmehettem beszélni a többi mesterrel, azonban Hemlarról már nem beszél senki. A mocsárban már végeztem a küldetésekkel, most vagyok Harbor town-ban, bízom benne, hogy ott nem lesz ilyesfajta dolog, hogy ha egy küldit előbb befejezek, mint egy másikat, akkor bizony ott rohadok meg..
#753118 Rockember 2014. május. 16. 10:13
Rockember
Hello!

Tudnátok segíteni h mit csináljak.Yantarbol kell mennem a Docal beszélnem a mocsárban.mikor átléptem a pályára 3 lépés után egy bejátszás,hogy jön egy helikopter mutánsot vadászni s engem is elkezd gyepálni s mindig kinyír.Van valami taktika vagy valami más megoldás h átjussak a mocsár túloldalára halál nélkül?Előre is köszi a segítséget!
#751460 Jessie_Haggerty 2014. március. 17. 23:56
Jessie_Haggerty
#751454 :: Carmageddon4 (2014. március. 17. 22:35)
A ló hívása nem megy nekem se ez a mocsár rész telis tele volt csapdákkal ellenfelek seregeivel volt tele most nyírtam ki ott mindenkit jó rusnya és erős seregek voltak ott vagy 10-szer megöltek:D:D
Ha ez vár rám is, akkor kicsit összekapom magam, de már 2 rúnakő megvan. Ez azért picit reményt ad. Legyaktam az összes utamba álló ellenfelet, csak előre van hátra :))) Ha majd a mocsárba érek, szerintem diszkréten káromkodni fogok, mivel a Giant Scorpion-t sem sikerült sehol sem legyőzni még. De már rajta vagyok. :) A ló hívását pedig szerintem valami hiba miatt nem lehet megtenni, elvileg működnie kellene. Azt gondolom talán kijön majd egy foltocska vagy valami, mellesleg az egész játék szó szerint elbűvölő. Nem tudom találkozott-e már valaki azzal a résszel, ahol Kumiszt kell megszerezni egy lóversenyben...na az azért poén mert csak a magyarok itták a kumiszt. :) Bocs, ha picit offtopic voltam, de jól esett ez a pici magyar vonatkozású rész a játékban. Hajrá harcosok, előre! :) Ja és a játék által felajánlott bónusz kódott igencsak érdemes beváltani :D
"Ha meg akarod tudni, hogy mit akar a feleséged, ülj le öt percre olvasni."
#751454 Carmageddon4 2014. március. 17. 22:35
Carmageddon4
#751452 :: Jessie_Haggerty (2014. március. 17. 22:13)
Srácok, nem tudom, hogy van ez, de sikerült valakinek lóháton bejutnia Hatmandorba? Ha igen akkor az egy zseni. 4 órát csesztem el azzal, hogy átjárót keressek, de csak gyalogszerrel sikerült tovább jutnom. H-gomb: hiába hívom a lovat nem jön át az akadályok miatt. Eléggé morc lettem mert a nyeregtáskába azért jóval többet lehet pakolni mint az alap inventory-ba és mivel ez a történet van - így futkosnom kell Hatmandor és Bayan között... - mégegyszer mondom: ha én vagyok a "brunya" akkor javítsatok ki, és ne küldjetek el melegebb éghajlatra, köszöntem :) Full R.E.S.P.E.C.T - a word, but you have it, you're who rule the world.
A ló hívása nem megy nekem se ez a mocsár rész telis tele volt csapdákkal ellenfelek seregeivel volt tele most nyírtam ki ott mindenkit jó rusnya és erős seregek voltak ott vagy 10-szer megöltek:D:D
Gamer gyerek:D
#748066 david.petho. 2014. január. 02. 10:40
david.petho.
Nincs kiút (NO WAY OUT)

Remek film ,a végén hatalmas csattanóval , remekül bemutatja a politikai élet mocsarát és izgalmat , egy kis hidegháborús hangulattal , a film elég öreg ,de aki már látta annak is másként hathat .
Izgalmas , valódi, tartalmas, bátran ajánlom mindenkinek.
Minél többre rájövök, annál több kérdes van amire még mindig nem tudom a választ .
#735800 Jaken 2013. április. 02. 23:05
Jaken
#735739 :: Simba (2013. április. 02. 00:19)
Mi tagadás várom már a találkozást.:D Reméljük az időjárás is jóra fordul.
:) Elhiszem!

Igen csak jól esne már egy jó kis napsütés, mert a végén be kell hogy szerezz két :) Wet Scream, vagy ha nagyon olyan a helyzet, a mocsárba már Mud 3-at
#724621 Katica 2012. november. 30. 22:11
Katica
t.joco írta:

De tovább megyek: ha nem ragadsz le a keserűség mocsarába, hanem kitartóan keresed a válaszokat, akkor eljuthatsz oda is akár, h egyszer megérted, az ami történt nem volt tragédia, hanem esetleg épp úgy volt jó.


Ezt soha, nem fogom tudni megérteni, és elfogadni. Kilenc hónapig hordtam a testemben a fiamat. A születése után három hónappal közölték, hogy soha nem fog megtanulni járni, még felülni sem. Mégis arra tettük fel az életünket, hogy emberhez méltó életet próbáljunk teremteni neki. Miért jó, hogy Ő elment? Kinek tett jót, és rosszat az Isten? Sosem fogom azt elfogadni, hogy Petike halálában valami jó is lehet! Márai verse nagyon találó az érzéseimre:

"Mi is maradt belőle? A neve,
hajának illata a hajkefén,
egy micimackó, halottlevele,
egy véres rongy és ez a költemény.
A világ hatalom és értelem,
nem értem, miért tették ezt velem.
Nem pörölök. Élek és hallgatok.
Most angyal, ha vannak angyalok.
De itt lenn minden únt és ostoba.
Nem bocsátom meg. Senkinek, soha."

Neogorz írta:

Isten ugyebár elméletileg mindenható, időtlen és mindent tud.
Ha minden tud, akkor ismeri mindenkinek a jövőjét is.
Ha mindenkinek ismeri a jövőjét, akkor mindenkinek a sorsa és halál utáni megítéltetése előre el van rendelve már a születése előtt.
Ha mindenkinek előre el van rendelve, hogy a pokolra vagy a mennybe kerül, akkor gyakorlatilag az egész szabad akarat dolog valahogy értelmét veszti.


Valami ilyet érzek én is. Azt akartuk, hogy éljen! Hol itt a szabad akarat? Mit vétettem, mint anya, hogy elvette a fiamat? Ha én vétettem, büntessen engem, de ne a fiamat!

És a sors fintora: egy gyermekotthonban dolgozok, ahol a szüleik által elhagyott-bántalmazott gyermekek vannak!
#716659 R0nnszysza 2012. szeptember. 11. 14:55
R0nnszysza
#716649 :: Moebius (2012. szeptember. 11. 13:08)
Elég buzis. 4/10
Mocsaras. 7/10

#701684 Tenebra 2012. június. 17. 09:41
Tenebra
#701683 :: ferdzso (2012. június. 17. 09:36)
"A dicsőség illékony lángja viharos fátyollal van betakarva." InstantCoelho
"A kiválasztott kontár vágya leláncolt esztelenségbe száműz." - szintén.

Nagyon igaz mai elzülött, szeretetadekvátságban inkompatibilis, destruktív mocsár-világunkban.
Post tenebras lux
#669976 lived 2011. december. 12. 21:20
lived
Gyerekek!
Ahogy a hírnél is írtam:
"...... nem egy tucat FPS-ről van szó. Egy egyedi játék ami pont ezzel üt mindent! Persze a mai birka világban egy kis marketingel bárkinek le lehet nyomni bármit a torkán, de aki egy kis egyediségre és hangulatra vágyik az nem fogja egyik oldalról sem fikázni a STALKER-t. A hibáit elismerik, de leszarják mert ettől függetlenül is egy Iszonyat jó és hangulatos játék!"

Nem azt mondom, hogy a CoD szar mert végig játszottam mindegyiket és élveztem is, de még sem tud úgy lekötni mint a Stalker.
A stalkernek olyan atmoszférája van amit eddig egy játék sem bírt megteremteni.
Én a SoC-ban is, amiben pedig nincs sok hely, a legutolsó eldugott helyre is elmentem, ahol mondjuk csak egy mező és 3 fa volt, de elmentem és megnéztem mert kíváncsi voltam és beszippantott a játék atmoszférája.
A SoC esetében a Cordonban pl. órákat (nem játékbeli órára gondolok) el tudok barangolni. De ugyan így a CS-nél a mocsárban.
A CoP meg aztán visz mindent!
Remélem kapunk még új részeket!

A remény hal meg utoljára!
#658900 lived 2011. szeptember. 28. 18:41
lived
#658884 :: AndrewJay (2011. szeptember. 28. 14:28)
lived írta: Nagyon kíváncsi vagyok már Lost Alphara. Egyébként a pályák közül mik fognak szerepleni benne?
Íme egy videó a 2008-2009 közötti munkákról (természetesen a végleges verzió más lesz) :
Azt a leborult szivarvégit!
Rohadt jó lesz! Alig várom már!

Egyébként sajnálom, hogy az eredeti játékból ilyen sok pályát kihagytak.
Kimaradt a Darkescape, a mocsár, a Dead city, a generátoros pálya.
Azt hiszem ha elkészül egyszer a Lost Alpha utána már csak azzal fogok játszani
#637954 SnowMen 2011. június. 28. 19:41
SnowMen
Vagy Kína, hogy a másik oldalról is lássuk a konfliktust.
De a fegyverek/páncélokról: igazából Power Armorja (elvileg) csak az Amcsiknak+a Kínaiaknak volt (de nekik is gagyi), Európaiaknak nem nagyon, mert ők egy ideje nem háborúztak (kivéve a Resource Warst, de az meg korábban volt, jóval).
Igen, az igazi probléma az, hogy nincsenek Vaultok, így sokkal kevesebb túlélővel kell számolni, és amíg ez Kínában nem para (hiszen ott eredetileg is így tervezték, hogy egy esetleges atomháború után lenne mondjuk 1000-1000 orosz/amcsi túlélő, és fél milla kínai a népességarányok miatt), Európában gyakorlatilag minimális a népesség, ha tényleg nincsenek Vaultok. Az egyik lehetőséget meg a Metro2033 ellőtte, nem hiszem hogy a Fallout is használná ezután (nyilván a címadó metróalagutakra gondolok), másik meg... Igazából nincs nagyon, hacsak nem nekik saját Vault programjuk volt.
Szóval szerintem pont ezért marad meg az Amerikai helyszín, de hogy hol.... New York egy lehetőség, de valószínűleg ugyanolyan állapotban lenne mint a Capital Wasteland. Én egy Floridát szeretnék, ott van mocsár meg dimbek/dombok, tenger és város is... És szigetek nem messze DLC-knek hogy végre egy igazi komcsi országot is megnézzünk Falloutos külsőben (naná hogy Kuba)
#631363 HakunaMatata 2011. június. 10. 10:01
HakunaMatata
#630938 :: laceszgamer (2011. június. 08. 16:33)
A hangulat már ebböl a videobol átjön ráadásul 3 hónap és itt is lesz
laceszgamer írta:

A hangulat már ebböl a videobol átjön ráadásul 3 hónap és itt is lesz
Hogy mi?
November.
nekromanta4 írta:


HakunaMatata írta:

nekromanta4 írta:
Sziasztok!
Lehet tudni, hogy terveznek-e co-operative módot?
99,99%, hogy nem lesz.
A Bethesda Game Studios csak egyjátékos játékokat csinált eddig, és nem úgy tűnik, hogy ezen változtatni szeretnének.

3 fős multira lessz lehetőség

Ezt honnan a mocsárrák faszából veszed?
#622404 Duncan 2011. május. 11. 11:40
Duncan
Szeretnék elnézést kérni de már nem szerkeszthető az előző szövegem.
A mocsárban a Melitele oltárnál lehet a Szefirákat kivenni, ha gyümölcsöt vagy virágot helyezel el benne, (de akkor a kórháznál már nem engedi)
A Szefirák amiket áldozat útján tudsz megszerezni: Veen'ah, Ghe'vrath, Oth
#622403 Duncan 2011. május. 11. 11:25
Duncan
mate244 írta:

ÖÖ elakadtam. Kikéne szedi a szt.melióda korház szobrábol az oth kavicsot, de nemtom hogy kell
HILFE


Az nem SZT. Melióda, hanem SZT Lebioda Kórház, ha jól emlékszek vissza akkor a mocsárban is lehet "áldozni" (gyümölcs/virággal valamelyik oltárnál) hogy megkapd a Szefirát.
#601275 Dantessss 2011. február. 13. 10:10
Dantessss
Én még mindig nem értem, miért volt baja pár embernek a grafikával. Az a baj, sokan abban a tévhitben élnek, csak akkor jó egy játék grafikéja ha tele van effektekkel, meg háromszor durvább mint a Crysis...pedig nem.
A Witcher grafikai szempontból is jó volt, ott van a mocsár, ahogy megyünk mellettünk békék ugrálnak, meg mit tudom én még milyen állatok, nem csak egy odarajzolt mocsár van, hanem tényleg olyan mintha élne. És ez a fontos, nem az hogy mennyire túleffektezett.

A bugok meg a töltési idő...ezeket meg javították, és feltételezem csak azért kerültek bele az alapjátékba mert sürgették őket, hogy adják ki.

A Witcher készítőinek egyelőre tetszik a hozzáállásuk, és emellett jó játékot is készítettek, naná hogy sikeresek, sokan tanulhatnának tőlük.
#600133 GODOFDEATH11 2011. február. 07. 16:05
GODOFDEATH11
Eléggé idegesítő sztm a fejlesztők direkt kicseszésnek rakták bele. Néha felenged csak úgy néha adni kell neki egy csomó pénzt vmikor semmit se mond csak nem enged be és ezt véletlenül választja.(És nem segít hogy kimész a házból aztán megint bemész)...
Amúgy itt egy nagyon hasznos tipp: az 5. fejezetben van egy küldi ahol 3 csávónak el kell vinni a pénzt(még a kastélyban lehet felvenni). Odaadod mint a 3-nak de ha Jean pierre-nek vagy kinek(akinek le kell adni a küldit) azt mondot hogy nem adtad oda nekik és meg akarod tartani a pénzt akkor az szépen előveszi a kardját és meg akar majd ölni. De viszont ha ügyes vagy és kinyírtad(mondjuk a 2. legnehezebb boss a játékban) akkor nála lesz a +100% sebzésű acélkard(mondjuk 1.5-s patch után állandóan eltűnt a kard kb. 6x kellet kinyírnom hogy végre feltudjam venni.
Ja meg a mocsárban ahol a vivernek vannak(jó fent északon könnyű észrevenni őket, meg eleve van egy melléküldi ott) vane gy holtest ahol találhatsz egy elég jónak számító kardot(A 2. és 3. fejezetben még elég jónak minősül)
#589516 lonci63 2010. december. 30. 10:39
lonci63
Még egy észrevétel,ha nem tudod megölni ,akkor lépj le gyorsan a mocsártáborban számolj be róla és zsebeld be a tapasztalati pontokat.
#586569 robogo181 2010. december. 19. 12:35
robogo181
Sziasztok.
Azért raktak bele poénos dolgokat is:
Emlékszik valaki arra,amikor az őr nem akarta átengedni a hőst a kapun Setarrifbe:
Őr: nincsen átmenő gyalogos forgalom,sajnálom.
Hős:hát nem érted meg,segíteni szeretnék,engedj át;
Őr:nem lehet,tilos a belépés.
Hős:K@bd be!
Őr: a testi kapcsolatot szigorúan tiltják az előírások,....uram!
Én ezen behaltam.

Ha jól emlékszem a faláb attól a régi őrtoronytól van észak keletre,A hegyet meg kell kerülni teljesen,goblinok védik,a hegyi ösvényeket,az ösvény valahol a fogadótol balra kezdődik.Ott lesz valamelyik ládában,én is elég sokáig kerestem mire meglett.
A pókhálós küldetés kivéve mindegyiket sikerült megcsinálni(nem volt hangulatom végigjárni a mocsarakat).
#575631 HoweArl 2010. október. 27. 20:23
HoweArl
#575614 :: Auchen (2010. október. 27. 20:02)
Töltsd le a Patch-eket plusz legfrisseb kártya driver-t. Itt tényleg valami probléma lehet, mert a régi 8600GTS-emen 30-40 FPS-el ment max beállításokkal.
Felraktam a legújabb Drivert, + a legújabb patchet, de nincs változás: 20 FPS Ostagarban, 25-30 a Mocsárban, a történetszálak elején mindig 50+, de utánna...pff
Még a Titan Quest is jobban van összerakva, mert az stabil 80 FPS-el fut, pedig az is milyen instabil volt még pár éve.
Nah, de azért köszi a segítséget. Megyek vissza Mass Effectezni XD
#575611 HoweArl 2010. október. 27. 20:00
HoweArl
Nah bementem a mocsárba, de ott is 26 FPS-volt ami kész röhej ezzel a kártyával, tehát itt valamit nagyon elcs*szett a BioWare, de nagyon. Ennek a játéknak 60+ FPS-el kéne futnia a konfigomon, de úgy látszik ebből uninstall lesz. Tudom a graf nem lényeg, de ha már több 10 ezret költöttem erre a kártyára illene produkálnia is valamit a játéknak....
#569627 Kopp1 2010. szeptember. 25. 20:47
Kopp1
Hát ez nem jött be de azért köszi, ha valaki tudja legyen szíves írja le. És még egy kérdés : a templomnegyedbe vagyok és összekéne szedni 10 követ. Ebből meg van 7 : 1 volt az alkimistánál akitől kaptam a küldetést, egy volt nálam amikor megkaptam a küldetést, 3 volt a kórházban, 1 volt a mocsárban egy barlangban és egyet kaptam Vaskától azért hogy a fojtólidérceket megöltem . Kéne még 3 ... ezeket hol találom ?