Arról van szó konkrétan, hogy a Dead Space írásunk nem hagyományos teszt, hanem egy első szám első személyben megírt, levél szerű beszámoló, amely egészen új módon meséli el a játék legfontosabb elemeit. Azoknak, akiknek volt szerencséjük az íráshoz, nem kell magyarázni, de lényegében arról van szó, hogy a cikk úgy lett megírva, mintha az egy üzenet lenne a főszereplőtől a külvilág számára. Gyakorlatilag el van mesélve, hogy mi történik az űrben, de mindez úgy, hogy a játék legfontosabb elemei nem maradnak ki, infót kapunk a kezelésről, a fegyverekről, a lehetőségekről, a játékmenetről, az érdekességekről, csak egy szokatlan, az átlagnál olvasmányosabb formában. Mindezt pedig kiegészíti egy meglehetősen masszív értékelőbox, ahol tüzetesebben és bővebben kitérünk a hangokra/zenékre, a grafikára és a játékélményre (mert ugye erre a cikk stílusa miatt nincs lehetőség).

Namármost, a kérdés az, hogy mennyire tetszik nektek ez a megoldás. Az októberi számunkban ugyanis ismét lesz (minimum) egy zseniális, innovatív játékról teszt, és ezt meg lehet írni a hagyományos keretek között, vagy éppen a fentebb említett módon. Természetesen nem pont ugyanúgy, a formula változik, hogy ne legyen erőltetett és unalmas, de a lényeg marad: egy olyan írást szeretnénk nyújtani nektek, ami egyedi, eltér a megszokottól és újfajta szempontból közelít az adott játékhoz. Nem akarjuk túlzásba vinni a dolgot természetesen, számonként egy ilyen tesztet tervezünk, csakis olyan programok esetében, amelyek megérdemlik, illetve előadhatóak ilyen módon. A lényeg tehát az, hogy áruljátok el, nektek mi a véleményetek erről a megoldásról. Tetszik? Nem tetszik? Folytassuk? Ne folytassuk?