A Bethesda közösségi vezetője, Nick Breckon twitteren keresztül közölte a néppel, hogy az Elder Scrolls-széria legújabb felvonása -- mely közvetlenül az Oblivion eseményei után veszi fel a fonalat -- már egy teljesen új grafikusmotort fog használni, de azt sajnos már nem tudtuk meg pontosa,n mi fogja meghajtani az újabb epikus kalandot, csak azt, hogy a játék mesésen fog kinézni.
Új motor dübörög az Elder Scrolls V alatt
Sokan, sok helyen átkozták már a Gamebryo grafikusmotort az illúzióromboló bugok miatt, így a Bethesda úgy döntött, hogy megválik a programcsomagtól.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
The Elder Scrolls 5: Skyrim megjelenés:
2011. november 11.
The Elder Scrolls 5: Skyrim gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 512 MB,
HDD: 6 GB
Játékadatlap
The Elder Scrolls 5: Skyrim
- Műfaj
- RPG
- Kiadó
- Bethesda Softworks
- Fejlesztő
- Bethesda Softworks
- Hivatalos weboldal
- www.elderscrolls.com
The Elder Scrolls 5: Skyrim megjelenés
PC 2011. november 11.
PS3 2011. november 11.
XBOX 360 2011. november 11.
PS4 2016. október 28.
XBOX One 2016. október 28.
Esport1 Hírek
Ajánló
Legnépszerűbb
Condemned 57
57 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 01. 23:04 by Carmageddon4 |Half-life 2 és epizódjai 2 031
2 031 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 31. 18:56 by Carmageddon4 |Metal Gear Solid széria 127
127 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 31. 16:59 by Carmageddon4 |R.I.P. - Hírességek emlékére 456
456 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 29. 22:53 by Carmageddon4 |Vampire: The Masquerade - Bloodlines 687
687 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 24. 20:38 by Carmageddon4 |Supaplex 2 345
345 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 21. 14:21 by Carmageddon4 |Kérés 3
3 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 20. 06:02 by EmmaRobert |Sacred sorozat 280
280 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 09. 20:35 by Carmageddon4 |Digitális PC Guru 33
33 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 09. 03:54 by annatruong |Iratkozz fel hírlevelünkre
Bankkártyás fizetés

Persze nem sokat, csak úgy pár hónapot, esetleg egy évecskét...
Invertory megnyitásakor megállt az idő, ennek volt előnye persze, de engem mégis zavart.
Ahogy visszaolvastam, még senki nem említette:
Engine cserével gondolom sokminden változik majd, de reménykedem, hogy megmarad továbbra is a moddolhatóság és hasonló plugin rendszert is készítenek majd.
Szerintem meg pont ez volt jó benne, ettől volt többek között RPG. Ez a totális valósidejűség szerintem túlságosan is elakciósította a TES-t. Így nem igazán éreztem, hogy fejlődök, csak a bónuszokban. A Morrowindben sokkal jobb volt ez, ahol, ha szar volt a képességed tényleg szar is voltál - mint ahogy a valóságban is. Itt meg gyakorlatilag bármivel ki tudsz nyírni bárkit, ha ügyes vagy. Ez tök jó persze, csak éppen az akciójátékok szólnak erről, nem a szerepjátékok...
Nekem Obliba a valós harcrendszer jött be a legjobban (máig emlékszem arra a röhejes esetre, hogy Morrowindben az első szembejövő patkány úgy ölt meg, hogy egyszer nem találtam el a kardommal, pedig pont rá céloztam). Ja, és felejtsék el a velünk fejlődő világot, kihívás kell a népnek!
Kézenfekvô lenne, elvégre az id is a Zenimax tulajdona már egy ideje. Plusz a Rage-nél már prezentálták, hogy nem annyira korlátozottak a motor képességei, mint a Tech4-é voltak a maga idejében.
A táj viszont eszméletlen gyönyörű volt minden játékban (mármint Oblivion/Fallout 3-ra gondolok). Meg kell hagyni, ehhez nagyon-nagyon értenek a Bethesdánál.
Igen. Meg akkor már a szinkronszínészekből is bérelhetnének fel többfélét. Nem hiszem el, hogy a Bethesda nem tudna erre szorítani pénzt... Mert elég röhejes volt az is, hogy a Dark Bortherhood egy vezetője (a vámpír) ugyanazon a hangon szólalt meg, mint egy koszos paraszt...
"Valaki megmondaná milyen zene szól a trailer alatt? Nagyon állat!"
Ez az Elder Scrolls theme, csak továbbfejlesztve. Szerintem ezt csak a játékkal együtt kapjuk meg. Egyébként egyre jobbak ezek a theme-ek: a Morrowindé még kis nyugis volt, talán nyálas is (annyira nem szerettem azt, viszonylag gyorsan lecseréltem a Gyűrűk Ura zenéjére
Amire szerintem figyeljenek, az a karakterek. Mert a világ kidolgozására egy rossz szavunk nem lehetett, végülis a fantasy-mesevilág sémának tökéletesen megfelelt, sőt, gyönyörű volt. Viszont a karakterek irtó röhejesek voltak. Nem is értem, hogy egy 2006-os játékban hogy lehettek ilyen baltaarcú, idiótán megrajzolt sablonkarakterek. Főleg annak fényében, hogy a HL2 már 2004-ben simán hozta a tökéletes arcmimikát is... Ha ezt sikerül megoldani, akkor látvány terén nem lesz panasz a játékra.