Kérjük jelentkezz be!

SHIFT 2

Már nem viseli magán az NFS nevet, de az alapok maradtak.
#869633 Carmageddon4 2023. május. 16. 16:12
Carmageddon4
Itt már nem sajnos, ez a fredzsájz a 2006 után meghalt létezni. 2013-as részére lehet még azt mondani hogy jó volt még de ennyi.
Itt már tényleg csak egy undergrand 3 mentené meg a pokolból.
Gamer gyerek:D
#869632 corporalkayne 2023. május. 15. 18:04
corporalkayne
Ha valaki még játssza ezt a játékot,még ma is,akkor NFS Hungary- better handling mód beszerzésével és felrakásával,mindjárt más az irányítás!!
#701883 ferdzso 2012. június. 19. 07:30
ferdzso
#701882 :: TOP13 (2012. június. 19. 06:54)
Hello! Itt is ugyanaz érdekelne, hogy nem tudja valaki mennyi a kocsikra maximálisan pakolható matrica réteg szám?
12
#701882 TOP13 2012. június. 19. 06:54
TOP13
Hello!
Itt is ugyanaz érdekelne, hogy nem tudja valaki mennyi a kocsikra maximálisan pakolható matrica réteg szám?
#647058 xear 2011. július. 28. 17:34
xear
Valaki elmondaná, hogy kormánnyal miért szar a drift még mindig? Billentyűzettel se volt egy leányálom, de kormánnyal se. Bár lehet hogy én vagyok a zöldfülű béna... Mindegy legalább megycsináltam a Time Trial bajnokságot és nyertem egy bonúsz autótC: (Scion Tc)
#646579 xear 2011. július. 25. 23:00
xear
Kormánnyal rohadt jó! Jobb volt mint a Dirt 1-2-3-nál.(kár hogy nálam nem ment normálisan:C) A Shift-nél úgy működödt ahogy kellett.:3
#646559 kacsurka 2011. július. 25. 21:59
kacsurka
Mondtam, pedig nem is próbáltam. Gondolom ezért hívják szimulátornak...
"Kézen állni mindennek tetején... hintázni a világ peremén."
#646546 xear 2011. július. 25. 21:17
xear
Na, most hogy lehetőségem nyilt kormánnyal kipróbálni a Shift 2-őt, egész más véleménnyel vagyok vele. Ez egy susulyka jó játék lett! Billentyűzettel egy fos, kormánnyal viszont mintha kicserélték volna a játékot! Annyira élvezetes volt, azzal játszani...Így a 40%-ot felkerekítem 90%-re. Igazából nekem a játékkal semmi bajom nem volt, csak nem kormánnyal hanem billentyűzettel játszottam, szóval nem csoda hogy nagyban leszaroztam. Egy kicsivel jobb mint az első rész.
#626228 xear 2011. május. 26. 15:05
xear
Xboxon semmi input lagg nincs, PC-n biztos valami probléma lehet a joystick-al.
#626224 kacsurka 2011. május. 26. 15:01
kacsurka
OFF
Én gamepaddel játszom, de tényleg lehet billentyűzettel is, csak latopról lévén szó, elég kényelmetlen lenne nekem. Online lehet még vele játszani? Mert azt még nem próbáltam.
"Kézen állni mindennek tetején... hintázni a világ peremén."
#626222 xear 2011. május. 26. 14:53
xear
A DiRT 1-et lassan egy hete játszom, és nagyon jó. Billentyűzettel egész kellemes írányítani, azt hittem hogy olyan nehéz lesz mint az előző részekben, de könnyebb lett szerintem.
#626221 kacsurka 2011. május. 26. 14:50
kacsurka
Most egyenlőre másokat pótolok, amik kimaradtak az évek alatt. (konkrétan most a DiRT első részével játszom)
"Kézen állni mindennek tetején... hintázni a világ peremén."
#626219 xear 2011. május. 26. 14:49
xear
Kormánnyal is kikellett volna próbálnom és akkor nem lenne olyan rossz. Hát nekem a szimulátoros és igazi versenyes érzés a sisak nézetben jött át. Mindegy próbáld be szerezni, és akkor mehet a móka. Persze kormánnyal. A Shitf sorozat nem azért volt élvezhető ha külső nézetbe nyomattad.
#626214 kacsurka 2011. május. 26. 14:43
kacsurka
Nekem nincs meg amúgy a játék, de szerintem rendes kontrollerrel jobban fog menni. Egy szimulátor akkor jó, ha billentyűzettel nem megy. Azt mondjuk nem tudom, hogy a Shift 2 mennyire szimulátor.
"Kézen állni mindennek tetején... hintázni a világ peremén."
#626213 xear 2011. május. 26. 14:39
xear
Jólvan utána nézek.
#626209 kacsurka 2011. május. 26. 14:31
kacsurka
Próbáld ki ezt is azzal. Tudod az analóg karral lehet óvatosan irányítani, míg ha a billen lenyomsz egy gombot az olyan, mintha teljesen eltolnád az analóg kart.

Töltsd le a BMW M3 szimulátort és próbáld meg billentyűzettel. Ha tudsz vele rendesen menni, akkor gratulálok.
"Kézen állni mindennek tetején... hintázni a világ peremén."
#626207 xear 2011. május. 26. 14:29
xear
Attól még lehetne billel is írányítani, nem csak kormánnyal meg ilyenekkel. A Shift 1 Boxra van meg az joy-ával tökéletes.
#626203 kacsurka 2011. május. 26. 14:24
kacsurka
Nem azért, de ezt a játékot egyesek szimulátornak nevezik, ahhoz meg nem billentyűzet kell...
"Kézen állni mindennek tetején... hintázni a világ peremén."
#626201 xear 2011. május. 26. 14:20
xear
Na múlt héten próbáltam ki a Shi(f)t 2-őt, és csak 2 napig bírtam vele játszani, nem azért mert unalmas volt, hanem mert egy nagy zsákszar. A jó dolgokkal kezdem előszőr: a grafika az gyönyörű, a hangok nagyszerűek, a belső nézet a sisak nézettel együtt tökéletes, és maga a vezetés élménye az nagyon jó lenne, HA AZ ÍRÁNYITÁS NEM LENNE EGY ÖSSZECSAPOTT SZAR! Komolyan, billentyűzeten játszottam és olyan katasztrófa volt, hogy nagyon! Ha egy picit kitérek, akár egy milit is az útról akkor kicsúszik hogy egy példát említsek, ha maxra tuningolsz egy alapból egy erős autót(pl. Chevrolet Camaro SS) akkor nekem bekelett kapcsolnom az összes rásegítést hogy az úton maradjak. A Drift meg messze a legnagyobb hányadék, ott egyszerűen az a kihívás hogy ne csússzál ki mert folyamat az történik. Ezzel nagyon rontották ezt a játékot, ha lehetne írányítani normálisan az autókat akkor jó lenne, de így nagyon élvezhetetlen, elpocsékoltam egy hétvégét ezzel a hülye játékkal, töröltem is a francba.
#623197 Arono 2011. május. 15. 15:18
Arono
Sziasztok!

Letöltöttem sikeresen neki a patchet, feltelepítette. Elkezdek játszani. Mutatja, hogy 14-es szintű vagyok, meg a pénzem is megvan. Belépek karrierbe, és nem lehet versenyezni. Azt írja már a 2. versenynél, hogy 2-es szintűnek kell lennem. Miközben már 14-es vagyok. Másnak is van ilyen? Vagy csak nekem? Mondom, lvl meg pénz minden megvan, karrierem 35%-os.
#622695 xear 2011. május. 13. 06:56
xear
Hmmm...Gyorsulásos téma jóféle téma. Remélem jól kivitelezik.
#622690 laciholland 2011. május. 12. 23:38
laciholland
Shift unleashed Speedhunters dlc trailer

Na ha ez nem jelenik meg pc- re akkor beperelem aza EA-t meg a Slightly mad -at is (vagy kénytelen leszek megvenni az egészet PS re is)
csak pénz is kéne ra .De ez nagyon durva ,imádom a gyorsulási versenyeket.
UI;A driftre tényleg rá kell érezni de ha egyszer rá kapsz onnan nincs megállás
#620099 forise 2011. május. 01. 20:07
forise
#620052 :: rocknrolla (2011. május. 01. 18:13)
Hát nehéz is elmagyarázni hogy hogy kell driftelni hidd el . Ezt érezni kell. A kulcs az egyensúlyon és a megfelelő gáz/fék arányon van a játékban, a kézifék az sztem csak nagyobb tempónál jó. Nos nekem a Shift-ben bevált stratégiám kiválóan működik itt is. De nem egyszerű. Nos a lényeg az hogy a kanyar iránnyal ellentétesen egy kicsit kifaroltatod az autót, csak ép hogy megcsússzon egy kicsit majd ellenkormányzol és driftelsz a kanyarban, persze a megfelelő gáz és fék használattal. Ez működik kézifék nélkül is, hála istennek. Kézi fékkel még nekem is tanulnom kell de haladok a jó úton. Persze ha az én módszerembe beletanul az ember rendesen akkor menni fog, de hát ember válogatja kinek hogy a könnyebb, nekem így. De most szólok nehéz lesz belerázódni, főleg eltalálni a balanszot a gáz és fék közt, na meg hogy megfelelő szögben álljon az autó. Mert egy hajszállal több gáz és farolsz is ki.
Köszi, így már könnyebb lesz újra neki állni, hogy legalább van valaki aki tud a játékban driftelni
Az első pályán nekem is sikerült sokadik neki rugaszkodásra elérni a 200 pontot, majd jött a 8 alakú
pálya, amin megint csak nem sikerült eltalálni a ritmust és a sokadik defekt után abbahagytam.
Később mikor vissza léptem a játékba megdöbbenve láttam, hogy az első pályát is újra kell vinnem,
na itt gondoltam azt, hogy elég lesz nekem végigvinni drift nélkül is a játékot.
#620052 rocknrolla 2011. május. 01. 18:13
rocknrolla
Hát nehéz is elmagyarázni hogy hogy kell driftelni hidd el . Ezt érezni kell. A kulcs az egyensúlyon és a megfelelő gáz/fék arányon van a játékban, a kézifék az sztem csak nagyobb tempónál jó. Nos nekem a Shift-ben bevált stratégiám kiválóan működik itt is. De nem egyszerű. Nos a lényeg az hogy a kanyar iránnyal ellentétesen egy kicsit kifaroltatod az autót, csak ép hogy megcsússzon egy kicsit majd ellenkormányzol és driftelsz a kanyarban, persze a megfelelő gáz és fék használattal. Ez működik kézifék nélkül is, hála istennek. Kézi fékkel még nekem is tanulnom kell de haladok a jó úton. Persze ha az én módszerembe beletanul az ember rendesen akkor menni fog, de hát ember válogatja kinek hogy a könnyebb, nekem így. De most szólok nehéz lesz belerázódni, főleg eltalálni a balanszot a gáz és fék közt, na meg hogy megfelelő szögben álljon az autó. Mert egy hajszállal több gáz és farolsz is ki.
"No one can never slow me down"
#620047 forise 2011. május. 01. 18:03
forise
#619920 :: Hiigara (2011. május. 01. 12:55)
termiminator írta: Értem hogy utálsz de nem kell kimutatni. Értem, hogy hülye vagy, de nem kell hangoztatni. (Nem utállak én, csak rossz hatással vagy a bioritmusomra. Ha nem tudsz semmit hozzáfűzni a témához, akkor nem kell írni, ilyen egyszerű. És használj vesszőt.) Ez jó! Höhö, ez tetszik! Amúgy nekem a kedvencem a Shift 1-ben a Nissan S15. Valahogy az feküdt a legjobban. Kár, hogy ebből a részből kimaradt!
Sziasztok
Tudom, hogy nehéz elmagyarázni, nem hogy leírni, de mégis valaki megpróbálhatná szavakba önteni, hogy kormánnyal hogyan lehet drftelni? Sajnos az 1-ben is ez volt amit inkább bill-el próbáltam végig vinni, de úgy sem sok sikerélményem volt. Azt vettem észre, hogy
a 2-ben sem könnyítettek a helyzeten, legalább is számomra most sem megy, ezért ezen a részen tovább is ugrottam egyenlőre, mert
azért egy könnyen nem adom fel. Azt elismerem, hogy a valóságban sem lehet könnyű driftelni, mint ahogy egy lamborghinit sem vezetni,
még is az megy a játékban. Próbaképen elővettem a GRID-et mondván abban is van drift, és láss csodát itt azért hagytak a készítők egy
kis sikerélményt egy magamfajta "ámátör" versenyzőnek. Ennek ellenére, a GRID-ben bevált drif-t vezetési technikám nem tudom
átültetni a SHIFt 2-be, egyszerűen a gáz-fék-kézifék finom kombinációi nem akarnak működni, mire egy kicsit is ráéreznék, addigra meg
defektet kapok.