• Megkérdezték Todd Howardtól, hogy nem-e jelentették be túl korán a The Elder Scrolls 6-ot
  • Az elismert rendező úgy véli, más módon is meg lehetett volna oldani a leleplezést
  • Továbbá elárulta, hogy már van kódneve az új felvonásnak
  • Azt szeretnék, ha a játék felülhetne a fantasy RPG-k trónjára

Jelenleg mindenkit az foglalkoztat leginkább, hogy vajon képes lesz-e beváltani a Starfield a hozzá fűzött reményeket, hiszen sok víz lefolyt már a Dunán a Skyrim és a Fallout 4 megjelenése óta, a léc pedig rendkívül magasra került az olyan sikercímeknek köszönhetően, mint a The Witcher 3: Wild Hunt és a Baldur's Gate 3 (bár ez utóbbi ugye némileg más műfaj). Sci-fi RPG azonban nem terem minden bokorban, a Mass Effect-széria következő felvonására pedig még hosszú éveket kell várnunk, szóval minden esély megvan arra, hogy óriási sikert arasson a Bethesda eddigi legnagyobb vállalása – pláne, hogy már az első napon elérhetővé válik a Game Pass kínálatában. Az űrutazásra való felkészülés közben viszont elég könnyű megfeledkezni arról a The Elder Scrolls 6-ról, amit már öt (!) éve bejelentett a stúdió, de máig nem láthattunk belőle semmit a leleplező kedvcsinálón kívül. Sokan bizonyára már azt sem tudják, hogy melyik előzetesről beszélünk, szóval íme:

A GQ ugyanakkor nem felejtette el a programot, éppen ezért meg is kérdezte a legendás Todd Howardot arról, hogy mit gondol a "kissé" korainak mondható bejelentésről. "Nem is tudom. Úgy érzem, talán ennél lazább keretek között is megtörténhetett volna a leleplezés." – mondta a rendező, hozzátéve, hogy elég sokat agyalt már ezen a kérdésen. Később elárulta, hogy mostanra kódneve is lett a projektnek, majd arról beszélt, mit szeretnének elérni a nagysikerű franchise következő felvonásával. "Szeretnénk, ha a The Elder Scrolls 6 lenne a definitív fantasy-világ szimulátor, ennek eléréséhez pedig számos módszer áll a rendelkezésünkre, tekintve hogy mennyi idő telt el [a bemutató óta]." Már csak a fent említett címek miatt is van miből ihletet meríteni a felettébb grandiózus cél megvalósításához, de immerzió terén a Red Dead Redemption 2-ből is sokat tanulhatnak, a műfajilag valamivel közelebb álló Kingdom Come: Deliverance-ről már nem is beszélve. Reméljük, hogy még a mi életünkben kiderül, sikerült-e beváltani ezt az ígéretet.