A Wii U-ról még mindig nem tudunk szinte... na jó, inkább nem írom le újra, mert lassan az összes Wii U-s hírt így indítjuk. Szóval, az év végén megjelenő konzol producere, Egucsi Kacuja a Gameplanetnek fedte fel a titkot, melyet egyébként mindenki tudott: a nagy kiadók igényei miatt kellett bejelenteni a Pro Controllert az E3-on.

"A Pro Controller megkönnyítheti a multiplatform fejlesztők számára, hogy játékuk a Wii U-n is napvilágot lásson. A Wii-n nem voltak olyan dolgok, mint analóg karok. Hogy minden egyszerűbb legyen, és hogy a gyors multiplayer játékélmény se szenvedjen csorbát, elkélt a Pro Controller koncepciója."

Egucsi tovább rontotta a helyzetét, amikor közölte: tudja, hogy a keményvonalas játékosok nem szívesen mondanak le az eddig megszokott megoldásokról. Ezzel gyakorlatilag elismerte, hogy a Wii U forradalmi kontrollere akadályozza a nagy kiadókat, mint az Activision vagy az EA, és ha a Nintendo szeretne betörni az AAA piacra, muszáj igazodnia. A Wii U pontos specifikációt még nem tudjuk, de azt igen, hogy elméletileg Full HD-ben is futtatja a jelenlegi generáció legtöbb játékát.