• A tavaly megjelent Cyberpunk 2077-t elég sokan szidták a debütálása után
  • Az It Takes Two rendezője szerint túl sokan is
  • Josef Fares elismeri, hogy a játék megérdemelte a kritikát, de nem annyit, amennyit kapott

A Cyberpunk 2077 a tavalyi év egyik legjobban várt megjelenése volt, hogy aztán a decemberi premier után sokaknak 2020 legnagyobb csalódásává is váljon. A CD Projekt RED alkotását ugyanis számtalan kritika érte a gyenge technikai állapota és az előző generációs konzolokon mutatott silány teljesítménye miatt, a felháborodás pedig végül odáig vezetett, hogy a programot eltávolították a PS Store-ból, és a Microsoft Store-ban is kitettek az adatlapra egy figyelmeztetést, miszerint előző generációs Xboxokon nem muzsikál olyan jól a játék.

Mindez azonban enyhén szólva is túlzás volt az It Takes Two rendezője szerint. Josef Fares nemrég Geoff Keighley-vel beszélgetett a játékipar nagy kérdéseiről, és ebben az interjúban tért ki többek közt a Cyberpunk 2077 körül kirobbant botrányra is. Fares szerint a CD Projekt RED alkotását jogosan támadták a be nem tartott ígéretek és a gyenge technikai állapot miatt, azonban hozzátette, hogy a játék így is indokolatlanul sok kritikát kapott, sőt, egyenesen boszorkányüldözésnek titulálta azt, ami tavaly decemberben a CD Projekt RED és a Cyberpunk 2077 körül zajlott.