Kérjük jelentkezz be!
Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Command & Conquer 3: Tiberium Wars 1.07 Patch (HUN)

Méret 194 MB

Verziószám 1.07 (HU)

Feltöltés dátuma 2007.08.28

Letöltések száma 1976

Kapcsolódó weboldal Link

A Command & Conquer 3 Tiberium Wars ezen javítócsomagja elérhetővé teszi az SDK Modot, kijavít számos hibát, és néhány változtatást eszközöl a játékegyebsúlyban.

  • Az SDK Mod telepítő csak az 1.07-es javítócsomaggal működik. Az SDK Mod segítségével a felhasználó személyre szabható térképeket, egységeket, MI-t, EI-t és sok mást hozhat létre.
  • Az egyjátékos személyre szabott térképek indításához hozzáadtunk egy személyre szabott térkép indító. Ezt a Főmenü "Ütközet" (Skirmish) gombja alatt találod.
  • A visszajátszás böngészőt átalakítottuk általános játékböngészővé. Külön fül van a visszajátszások indításának és a Modok indításának.
  • Kijavítottunk néhány csalási lehetőség. Ne feledd el, hogy ha egy játékos megpróbálja manipulálni a játékot, az az online meccsek automatikus deszinkronizálódásához vezethet.
  • Kijavítottuk a hibát, amelyik nem engedte, hogy a GDI ballisztikus lövedékei megfelelően célra álljanak.
  • Kijavítottuk a hibát, amelyik miatt a scrin robotplatform megsemmisítette magát, amikor kapcsolatba lépett egy ellenséges fejlesztett scrin lépegetővel.
  • Kijavítottuk a hibát, amelyik miatt a Nod álcahadsereg csali Mammoth tankjai képesek voltak legázolni az ellenséges egységeket.
  • Kijavítottuk a hibát, ami miatt a scrin tibériumrezgés észlelés és a Nod redarzavaró rakéta kétszer annyi kreditet vont le.
  • Kijavítottuk a hibát, amleyik miatt néhány játékos a másolásvédelemnek köszönhetően váratlan hibákat észlelt.
  • A scrin anyahjónak most már 8 másodperc kell hozzá, hogy megjelenjen a scrin jeladó felett, ahol a használója nem választhatja ki, de az ellenfél meg tudja támadni. A scrin anyahajó sebessége 33%-kal megnőtt. A fegyver láncreakció késleltetése egy másodperccel nőtt.
  • A GDI Pitbull életereje 20%-kal csökkent. Az aknavető 50-es szóródási rádiuszt kap. Az aknavető fejlesztési költsége 1000-ről 2000-re nő.
  • A scrin zümmögő-kaptárak eladáskor vagy megsemmisüléskor 3 helyett 1 zümmögőt termelnek.


Az ILL gameplay-előzetesét látva elhánytam magam, de már jól vagyok! tn

Az ILL gameplay-előzetesét látva elhánytam magam, de már jól vagyok!

Több mint kétperces gameplay-videót kapott a várva-várt horrorjáték. 2025. június. 14. 18:00 | 0
Annyira next-gen a következő Call of Duty, hogy PS4-re és Xbox One-ra is kijön tn

Annyira next-gen a következő Call of Duty, hogy PS4-re és Xbox One-ra is kijön

A Call of Duty: Black Ops 7-et nemrég jelentették be hivatalosan. 2025. június. 14. 17:00 | 0
Ebben a közelgő horrorjátékban a saját otthonodból kell megszöknöd tn

Ebben a közelgő horrorjátékban a saját otthonodból kell megszöknöd

A Future Games Show alkalmából megjelenési dátumot kapott a Luto. 2025. június. 14. 16:00 | 0
Megérkezett a Patapon szellemi örököse, amit te is ingyen kipróbálhatsz! tn

Megérkezett a Patapon szellemi örököse, amit te is ingyen kipróbálhatsz!

Emlékeztek még a PSP ikonikus ritmusjátékára, a Pataponra? A Ratatan az eredeti fejlesztők által készített szellemi örökös, ami ezúttal nagy... 2025. június. 14. 15:00 | 0
Túl kemények az Elden Ring Nightreign bossai? Ezzel a táblázattal földhöz vághatod őket! tn

Túl kemények az Elden Ring Nightreign bossai? Ezzel a táblázattal földhöz vághatod őket!

A tudás már fél győzelem! Nem ígérjük, hogy ez a táblázat triviálissá teszi a FromSoftware játékát, de biztos, hogy sokat tanulhatsz belőle! 2025. június. 14. 14:00 | 0
Hideo Kojima már megint a meg nem értett zsenit játssza tn

Hideo Kojima már megint a meg nem értett zsenit játssza

Nem állítjuk, hogy a Metal Gear és a Death Stranding enyhén nárcisztikus alkotója nem érdemli meg a "meg nem értett zseni" titulust, de tény,... 2025. június. 14. 12:00 | 0
Van élet a Baldur's Gate 3 után? De még mennyire! tn

Van élet a Baldur's Gate 3 után? De még mennyire!

A Wizards of the Coast elnöke világossá tette, hogy a jövőben is várhatunk tőlük csúcskategóriát képviselő CRPG-ket. 2025. június. 14. 11:00 | 0
A meglovagolható hangyáknak köszönhetjük a Grounded 2-t tn

A meglovagolható hangyáknak köszönhetjük a Grounded 2-t

A túlélőjáték executive producere elárulta, miért döntött úgy a csapat, hogy az első rész bővítése helyett egy teljes értékű folytatással... 2025. június. 14. 10:00 | 0