Kérjük jelentkezz be!
Unreal Tournament 3
Unreal Tournament 3 1.1 Patch (VÉGLEGES)

Méret 234 MB

Verziószám 1.1

Feltöltés dátuma 2007.12.11

Letöltések száma 1497

Kapcsolódó weboldal Link

Akik figyelemmel kísérik a PGO-ról letölthető javítások listáját, azok már biztos több alkalommal belebotlottak az Unreal Tournament 3 első javításának béta verzióiba. A legutóbbi - negyedik - változat épp a tegnapi nap látott napvilágot. Ma pedig már le is tölthetitek a végleges, 1.1-es verziót, hiszen az Epic végre úgy érezte, hogy elegendő tesztelésnek és bugírtásnak vetették alá ezt a foltot. A legutóbbi béta patchnél leírtakhoz képest nem változott a (több oldal hosszú) tartalom, így itt most csak címszavakban, néhány példával kiegészítve mondom el, hogy a játék mely elemeiben történt javulás:

  • játékmenet (játékosok méreteinek változása, víz alatti gránát robbanása, fegyverek tulajdonságainak változása),
  • mesterséges intelligencia (AI célzása, darkwalker irányítása, véletlen baráti tűz, kiadott parancsok teljesítése),
  • visszajátszások (már leállítható a visszajátszás, törlési lehetőség a visszajátszás menüben),
  • szerverkereső (már csatlakozhatunk nézőként is, szűrési lehetőség a dedikált szerverek számára, megjelent egy Kedvencek menü),
  • kezelőfelület (bővített beállítások menü, ping kijelzése az eredményjelző táblán, billentyűk beállításának hibái),
  • HUD (Duel játékmódban a kijelző hibái, a megölt játékos már látja milyen fegyverrel végeztek vele),
  • többjátékos mód, hálózati kód (konzol parancsok javítása, statisztikák helyes rögzítése),
  • szerver adminisztráció (dedikált szerverek már nem kérik a CD kulcsot, játékosok letiltása, kirúgása javítva lett),
  • térképek javítása (beragadó botok, javított bot AI a Torlan pályán),
  • hadjárat, Co-op játékmód (egy bug miatt néha túl sok botot állított be a gép a Co-op meccseknél),
  • moddolás (javították a PS3 modok támogatását, javított szerkesztőprogram).

Aki kíváncsi a javítások teljes listájára,az kattintson a Patch információkra.

Az ILL gameplay-előzetesét látva elhánytam magam, de már jól vagyok! tn

Az ILL gameplay-előzetesét látva elhánytam magam, de már jól vagyok!

Több mint kétperces gameplay-videót kapott a várva-várt horrorjáték. 2025. június. 14. 18:00 | 0
Annyira next-gen a következő Call of Duty, hogy PS4-re és Xbox One-ra is kijön tn

Annyira next-gen a következő Call of Duty, hogy PS4-re és Xbox One-ra is kijön

A Call of Duty: Black Ops 7-et nemrég jelentették be hivatalosan. 2025. június. 14. 17:00 | 0
Ebben a közelgő horrorjátékban a saját otthonodból kell megszöknöd tn

Ebben a közelgő horrorjátékban a saját otthonodból kell megszöknöd

A Future Games Show alkalmából megjelenési dátumot kapott a Luto. 2025. június. 14. 16:00 | 0
Megérkezett a Patapon szellemi örököse, amit te is ingyen kipróbálhatsz! tn

Megérkezett a Patapon szellemi örököse, amit te is ingyen kipróbálhatsz!

Emlékeztek még a PSP ikonikus ritmusjátékára, a Pataponra? A Ratatan az eredeti fejlesztők által készített szellemi örökös, ami ezúttal nagy... 2025. június. 14. 15:00 | 0
Túl kemények az Elden Ring Nightreign bossai? Ezzel a táblázattal földhöz vághatod őket! tn

Túl kemények az Elden Ring Nightreign bossai? Ezzel a táblázattal földhöz vághatod őket!

A tudás már fél győzelem! Nem ígérjük, hogy ez a táblázat triviálissá teszi a FromSoftware játékát, de biztos, hogy sokat tanulhatsz belőle! 2025. június. 14. 14:00 | 0
Hideo Kojima már megint a meg nem értett zsenit játssza tn

Hideo Kojima már megint a meg nem értett zsenit játssza

Nem állítjuk, hogy a Metal Gear és a Death Stranding enyhén nárcisztikus alkotója nem érdemli meg a "meg nem értett zseni" titulust, de tény,... 2025. június. 14. 12:00 | 0
Van élet a Baldur's Gate 3 után? De még mennyire! tn

Van élet a Baldur's Gate 3 után? De még mennyire!

A Wizards of the Coast elnöke világossá tette, hogy a jövőben is várhatunk tőlük csúcskategóriát képviselő CRPG-ket. 2025. június. 14. 11:00 | 0
A meglovagolható hangyáknak köszönhetjük a Grounded 2-t tn

A meglovagolható hangyáknak köszönhetjük a Grounded 2-t

A túlélőjáték executive producere elárulta, miért döntött úgy a csapat, hogy az első rész bővítése helyett egy teljes értékű folytatással... 2025. június. 14. 10:00 | 0