Bármennyire is fantasztikusan sikeredett a 2006-ban megjelent The Elder Scrolls 4: Oblivion, azzal szinte minden rajongó egyetért, hogy a Morrowind valóban idegennek ható tájai és épületei után Cyrodiil egy sablonos high fantasy világnak érződött – hogy ez mennyire probléma, az persze teljesen szubjektív. Mindez azért különösen furcsa, mert a Pocket Guide to the Empire-ben (a Tamriel tartományainak történelmét leíró sorozat) még egészen másképp festették le ezt a régiót, tele dzsungelekkel, egy rahedli kultusszal (amikből végül csak a sztori központi elemét képező Mythic Dawn maradt) és változatos kultúrákkal. Mindeddig elég nehéz volt hova tenni ezt az irányváltást, a széria egykori lore mestere azonban most elárulta, mi vezethetett a végső dizájnhoz, aminek szinte minden fantasy klisét sikerült felvonultatnia.

A Gyűrűk Ura miatt lett olyan sablonos az Oblivion világa?
A The Elder Scrolls-széria egykori lore mestere, Kurt Kuhlmann szerint ő egy egészen más világot álmodott meg, mint amit a Bethesda végül elénk tárt.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
The Elder Scrolls 4: Oblivion megjelenés:
2007. október 05.
The Elder Scrolls 4: Oblivion gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 4,6 GB
Kapcsolódó hírek
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.