• A BioWare volt dolgozói szerint az Anthem eredetileg nem looter shooter lett volna
  • Sokkal inkább egy túlélésre és csapatmunkára fókuszáló játék
  • Azonban a koncepció nagy részét nem lehetett megvalósítani a Frostbite motor miatt

Idén februárban rajtolt a BioWare legújabb játéka, az Anthem, azonban az indulás sajnos elég döcögősre sikeredett. Bár Casey Hudson szerint a játék java csak most jön, a program jelenlegi állapotában nem igazán tudta magát belopni a kritikusok szívébe. Most pedig megszólalt a témában a BioWare néhány volt alkalmazottja is, akik több érdekességre is felhívták a figyelmet a fejlesztés kapcsán.

Mind közül a legérdekesebbnek az az állítás tűnik, hogy az Anthem nem looter shooternek készült. Az egykori alkalmazottak elmondása alapján kezdetben még inkább egy túlélésre fókuszáló többjátékos címben gondolkodtak, melyben az lett volna a lényeg, hogy a várost elhagyva minél tovább túl tudjunk élni a vadonba, miközben szörnyekkel és kiszámíthatatlan időjárási körülményekkel is meggyúlt volna a bajunk. Ennek a koncepciónak a jó része azonban nem valósulhatott meg, méghozzá az egykori fejlesztők szerint a Frostbite motor hiányosságai miatt. Ahogy az egyik volt alkalmazott fogalmazott:

„A Frostbite egy házon belüli motor egy harmadik féltől vásárolt motor minden hátrányával.”

Továbbá az egykori fejlesztők szerint  a 2017-es E3-on bemutatott Anthem demó jó része hamis volt. Állításuk szerint több bemutatott funkcióra ők maguk is rácsodálkoztak, hiszen addig a pontig fogalmuk se volt róla, hogy az benne lesz a játékban.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!