• Teljes értékű folytatás lesz a Path of Exile 2
  • Eredetileg csupán egy kiegészítőt szeretett volna a Grinding Gear Games
  • Ám végül elég nagyra hízott a projekt
  • Amelyből egy hosszabb játékmenet-videót is kaptunk

A 2013-ban megjelent Path of Exile egy rendkívül élvezetes és tartalmas ARPG volt, ami izgalommal és loottal teli órák százait biztosította azok számára, akik csalódtak a Diablo 3-ban. A történelem pedig megismételni látszik önmagát, mivel a Diablo 4 ugyan rendkívül erősen kezdett, az első szezon, valamint az azt megelőző frissítés miatt jelentősen megcsappant az érdeklődés a Blizzard live service játéka iránt, a negatív hangok pedig erősebbek, mint valaha. A 2019-es ExileCon során még úgy harangozták be a Path of Exile 2-t, mint egyfajta toldalék az első részhez, ami finomít néhány mechanikát, behoz egy új kampányt, valamint új karakterosztályokat és kidolgozottabb endgame tartalmat kínál a felhasználóknak. Időközben viszont olyan nagyra hízott a projekt, hogy a fejlesztők egy terjedelmes játékmenet-videóval kísérve bejelentették: immáron teljes értékű folytatásként kell kezelni a programot.

A prezentáció során Jonathan Rogers elmagyarázta, hogy az alkotás kampánya már hat fejezetet számlál, száz főellenfelet és 600 szörnytípust tartalmaz, valamint 700 egyedi felszerelés-típus és 1500 passzív képesség (aktívból is akad néhány, összesen 240) található benne. Moumentálisan hangzik, nemde? Hat új karakterosztály is érkezik a már meglévők mellé, így pedig valóban olyan főhőst kreálhatunk, amilyet csak szeretnénk – remélhetőleg sikerül megtalálni köztük az egyensúlyt, hiszen leginkább ezen áll vagy bukik az ilyen jellegű játékok sikere. A Path of Exile 2 2024-ben érkezik, addig még bejelenthetnek néhány izgalmas újdonságot.