Régóta tudjuk, hogy az űrben senki sem halja a sikolyunkat, mégis nagyon sokan sikoltoznak arrafelé. Amanda Ripley vagy Isaac Clarke egyre megy, mindegyikük a sötét űrben került szembe borzalmakkal, hogy aztán nem katonai, hanem inkább mérnöki kiképzésükre hagyatkozva jussanak ki élve a megelevenedett pokolból.

A Dead Space és az Alien: Isolation ösvényén halad a Polyslash belső nézetes játéka, a Phantaruk is. Adott egy űrhajó, a Purity-02, amely az H+ Corporation egyik kutatóhajója. Mi ezen a hajón ébredünk, mint az itt folytatott kísérletek egyik alanya. A hely nem idilli, teljesen kihalt, és mint kiderül, valóságos halálcsapda, merthogy egy mitikus lény, a Phantaruk járja a folyosókat és vadászik ránk.

A játékmenet érdekes eleme, hogy nem csak a ránk vadászó bestiára kell fókuszálnunk, hanem saját pulzusunkra is. Ugyanis ereinkben méreg kering, amely növeli a pulzusunkat. Ha túl magasra emelkedik, szívrohamot kapunk és jön a Game Over felirat. Ennek elkerülése végett gyógyszert kell szednünk, ám annak folyamatosan szűkébe leszünk, így folyton-folyvást kutatnunk kell az életmentő medicina után.

Ugyanígy kajtathatunk majd elemek után a lámpánkba, és keresgélhetünk feljegyzéseket is, hogy feltárjuk a Purity-02 titkait. Valamint sokszor fogunk lapítani szellőzőjáratokban és a sarkokban, hogy elrejtőzzünk a ránk leselkedő veszélyek elől.

A játékot a Unity motor hajtja meg, a zenei háttérért pedig Draco Nared felel. Ha a neve nem mond semmit, az nem meglepő, ő egy olyan zeneszerző, akinek munkáit valószínűleg már sokszor hallottuk, de a nevét sosem olvastuk. Hogy mást ne mondjak, ő írta a Bioshock: Infinite trailerének a zenéjét, vagy a Homeword 2-höz készült Mass Effect Reborn című mod muzsikáját.

A Phantaruk elsősorban PC-re fog megjelenni augusztusban, méghozzá Steamen, de tervezik a PS4-es és az Xbox One változat elkészítését is.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!