A World of Warcraft világa 20 éve folyamatosan változik és fejlődik, de az elmúlt néhány évben a fő kliensen túl is érkeztek olyan mellékprojektek, amelyek még az MMORPG fősodros játékát is hajlamosak megszorongatni. A legsikeresebb ilyen próbálkozás természetesen a WoW: Classic, a Hardcore, illetve a különböző Remixek, amelyek a régi expanziók tartalmait hozzák vissza, némileg felturbózott formában. A Blizzard még a battle royale-ok receptkönyvéből is kiszakított néhány lapot a Plunderstorm időszakos módjával, ami akkora sikert aratott, hogy a WoW játékosai szabályosan visszasírták egy második fordulóra a kalózos témára felhúzott, túl sok új assetet nem használó agymenést.
Ezeket az experimentális próbálkozásokat tehát abszolút sikerként könyvelhette el az irvine-i banda, így nem is csoda, hogy jelenleg aktívan szorgalmazzák a World of Warcraft kreatív alternatív játékmódjait. Jeremy Feasel, a WoW társrendezője a PAX East alkalmával beszélt a terveikről, elhintve néhány infómorzsát arról, hogy mi lehet a stúdió következő ilyen jellegű dobása. Úgy fest, egy történetfókuszú kalandról lesz szó, de abból is a hátborzongató fajtából. A valódi leleplezésre készülve ennél több részletet egyelőre nem árult el az úriember, viszont annyit még hozzátett: ezúttal nem battle royale-ról lesz szó.
Miután a panelbeszélgetés során Darkshire sötét, olajlámpával világított falva jelent meg a kivetítő, feltételezhetjük, hogy ez a környék ad majd otthont a horrorisztikus kalandnak. Számos tippünk lenne arra, hogy hogyan lehetne keresztezni a World of Warcraftot az olyan népszerű horrorjátékokkal, mint a Dead by Daylight, a Phasmophobia vagy éppen az Among Us, de mivel Feasel jellemzése szerint fontos szerepet játszik majd az új játékmód története, valószínű, hogy valami egészen új és eredeti játékmóddal rukkol elő a Blizzard gárdája. Kíváncsian várjuk a leleplezést.
Borítóképek forrása: Blizzard Entertainment, Game Rant