Kérjük jelentkezz be!
Shadowrun Returns

Shadowrun Returns

Izometrikus nézetű szerepjáték a Shadowrun világában, ami a Kickstarternek köszönhetően jelenhetett meg.
#741887 Bate 2013. augusztus. 22. 14:47
Bate
Nekem főleg a szabadság hiányzott, meg az, hogy lehessen rendesen lootot szerezni... Ettől függetlenül nagyon bejött és várom a Berlin kiegészítőt.
#740615 Mahmud 2013. július. 29. 11:09
Mahmud
#740586 :: Lyonatan (2013. július. 28. 18:33)
A világ ugye adott abba nem tudok belekötni, a történet is nagyon tetszett,a harcrendszer is egy tisztességes xcom koppintás lett/bár az overwatch elég furán működik/, a matrixban való bojongáláson meg meglátszik hogy sokat ügyködtek,tényleg jól megoldották a végére. DE sajnos nekem a szerepjátékos része elég nagy csalódás lett és a kasztbalansz sem jött össze,gyakorlatilag nincs is RP,a charismám és az etikettjeim nagyjából semmit sem értek egy maroknyi pénzen kívül. A támadó varázslatok nagyon gyengék a lőfegyverekhez képest,közelharccal pedig egyszerűen lehetetlen érvényesülni mert pillanatok alatt szitává lőnek,a kasztokból egyedül a Street Samurai és a Shaman ér valamit,akinek elég korrekt támogató varázslatai vannak,Deckert fölösleges is indítani hisz amikor szükségünk lesz rá hozzánk vágnak egy-egy elég tápos emberkét,a Rigger dronejai még éppenséggel használhatóak de egy Samurai sokkal többet ér náluk. Remélem hogy a veterán runnerek a Dead Man's Switch-hez hasonló színvonalú sztorikkal jönnek majd ki viszont mert a történet az tényleg nagyon jó volt :D
Szinte teljesen egyetértek, bár elhivatott dekásként azért a védelmembe venném a kasztokat :). A karma okos elköltésével (pl két skill kimaxolása) bárkiből erős karaktert lehet faragni. Én például egyenlő arányban gyúrtam deckingre és pisztolyra, az eredménye pedig az lett, hogy mindkettőben jobb voltam az összes felfogadható NPC-nél. Perzse ettől még teljesen igaz, hogy néhány küldetésen ingyen, vagy jelképes áron kaphatunk egy viszonylag jó dekást, de ha belegondolsz, ez minden olyan esetben elmondható a többi kasztól is, amikor egy bizonyos karaktertípus nélkül teljesíthetetlen az adott feladat. Ami pedig a közelharcot illeti, egy tápos (és mágus, vagy sámán által támogatott) adeptus szerintem minden shadowrunner legrosszabb rémálma :). Hit-and-run támadásokhoz és kivégzésekhez különösen ideális.
#740586 Lyonatan 2013. július. 28. 18:33
Lyonatan
A világ ugye adott abba nem tudok belekötni, a történet is nagyon tetszett,a harcrendszer is egy tisztességes xcom koppintás lett/bár az overwatch elég furán működik/, a matrixban való bojongáláson meg meglátszik hogy sokat ügyködtek,tényleg jól megoldották a végére.
DE sajnos nekem a szerepjátékos része elég nagy csalódás lett és a kasztbalansz sem jött össze,gyakorlatilag nincs is RP,a charismám és az etikettjeim nagyjából semmit sem értek egy maroknyi pénzen kívül.
A támadó varázslatok nagyon gyengék a lőfegyverekhez képest,közelharccal pedig egyszerűen lehetetlen érvényesülni mert pillanatok alatt szitává lőnek,a kasztokból egyedül a Street Samurai és a Shaman ér valamit,akinek elég korrekt támogató varázslatai vannak,Deckert fölösleges is indítani hisz amikor szükségünk lesz rá hozzánk vágnak egy-egy elég tápos emberkét,a Rigger dronejai még éppenséggel használhatóak de egy Samurai sokkal többet ér náluk.
Remélem hogy a veterán runnerek a Dead Man's Switch-hez hasonló színvonalú sztorikkal jönnek majd ki viszont mert a történet az tényleg nagyon jó volt :D
Assassinated - What a satisfying word - With five syllables
#740550 Bate 2013. július. 28. 00:35
Bate
Én is beszereztem és azt kell mondanom, hogy nem okozott csalódást. Helyenként látszik, hogy nem dúskáltak a pénzben, de a játéknak lelke van, és világ, a karakterek, a szövegek és az egész rendszer nagyon szépen ki van dolgozva. A user contentnek hála pedig a játék lényegében végtelen szórakozást nyújthat a jövőben...
#740549 Ellis 2013. július. 28. 00:30
Ellis
Megvettem két napja a játékot, és azt hiszem megérdemel egy saját topikot. Nektek megvan? Hogy tetszik?
It's not a lake, it's an ocean.