Hétfőn a BundleStars indított támadást a pénztárcám ellen, ugyanis bejelentette, hogy a héten 5 nap alatt 10 bundle-t fog kiadni, és rögtön az első rendesen megfogott. Na azért nem vettem meg a teljes bundle-t, ugyanis hála a magyar adónak 5.51 EURÓ lett volna, míg az amerikaiaknak csak 5 DOLLÁR. Semmi gond, ugyanis ha csak a bundle egy része kell, van erre is megoldás: Group Buys. 50 centért enyém lett a DARK, még 50-ért a Wrack, illetve 0.68 euróért a Silence of The Sleep. Aztán bejelentették a Vendetta bundle-t, amiből az Alien Rage: Unlimited már le volt foglalva mindenhol. Végül egy ismerősömet megkértem, hogy 5 dolcsiért szerezze be, a többit meg majd eladom.

Elérkeztem az Ocean második részéhez, ahol a vízszinttel kellett ügyeskedni. Voltak ilyen kis pici lények, amiket a karral meg tudtam fogni, és ha rádobtam őket egy vízelvezető csőre, akkor rátapadtak és nem tudott elfolyni a víz. Viszont amint elkezdtek kiszáradni, felfúvódtak és ha záros határidőn belül nem jutottak újra nedvességhez, felrobbantak. De szerencsére mindig volt egy anya, aki dobálta magából kifelé az utánpótlást, így pár ilyen puzzle után következhetett a negyedik bossfight. Ez sem igényelt túl nagy erőfeszítést, ugyanis látszódott, hogy hova kell dobni a gömböket, mielőtt felrobbannak, ám mindezt úgy, hogy közben 3 szörny is lőtte rám a tüskéit. Pár próbálkozás után meg is volt, így felvillant a Complete Ocean nevű achi és mehettem az Ice nevű zónába.

Ha lehet, ez volt a legidegesítőbb mind közül, mert nemcsak a hópelyhek támadtak rám, de ha nem fűrésszel estem nekik, akkor minden egyes lövésre osztódtak. Ez hosszú távon nagy fejfájást okozott, mert visszatértek a pajzsos ellenfelek is és hát a hópelyhekkel karöltve eléggé ütőképesek voltak. Viszont itt bemutatkoztak a kristályok, amik képesek elvezetni a lézereket, illetve nagyobb variációjukba pedig bele kell vezetni, hogy megnyíljon a kapu. A játék hibái itt buktak ki a legjobban. Volt olyan, hogy nemes egyszerűséggel nem akarta berakni a kristályt oda, ahová az való volt, vagy rossz szögben vezette a lézert, ami miatt sokszor ki, majd vissza kellett lépnem, ami főleg akkor volt frusztráló, amikor megvolt 3 a 4-ből. A rakétalyukak is nagyobb jelentőséggel bírtak, mert voltak kristályok, amik félig jéggel voltak borítva, és egy rakétával kellett jó szögből meglőni, hogy kongjon egyet, és széttörje a borítást. Szükség is volt erre a tudásra az ötödik bossfight során, ahol ismét egy gömb volt az ellenfél áthatolhatatlan pajzzsal, illetve nem volt áthatolhatatlan. Egy lyuk volt rajta, de az jéggel volt borítva, így mindig meg kellett kongatni, és beküldeni egy irányítható lövedéket. A Bossfight 101 szerint minden ilyet, ahol nincs életkijelzés 3-szor kell végrehajtani, de mikor végre elhullt, megkaptam a lézert. Innentől fogva egy nagy menekülés volt az egész, ugyanis elkezdett beomlani a járat, úgyhogy ennek is párszor neki kellett esnem, mire sikerült. A járat végén egy cső várt, ami az Ice al-világa volt.

Itt szert tettem egy olyan eszközre, amivel el el lehet tolni bizonyos lila színű dobozokat (meg ellenségeket), valamint ha a tárgy rögzítve van, akkor pedig oda tudom magam húzni. Ezen a szinten a játék átcsapott Portal-ba, hiszen itt is dobozokat kellett tologatni, hogy aktiváljuk a kapcsolókat. Na de végére értem ennek a szintrendszernek is, felvillant az achi: Ice Completed és következett a Mechanical.

Ezután az egyik haverommal mentem Left 4 Dead 2-zni és rávettem, hogy csináljuk meg a The Passing-ot. Beleegyezett, így nekivágtunk a L4D2 második szintjének. Én sajnos mindig rambóként rontottam mindenhová, így jól megszívtam, ugyanis még egy Witch-et is sikerült úgy felhergelni, hogy a mellette lévő zombit öltem meg. Végülis a végére értünk ennek is, holnap pedig jön az ITSP befejezése.

Remélem legközelebb is velem tartotok, ám addig is a Backlog legyen veletek!