...ugyanis megérkezett a vadiúj Logitech G600-asom, ami eléggé megkönnyítette a dolgomat az Árnyékbolygó felfedezése közben. A váltás egyik eszközről a másikra hihetetlenül gyors és kényelmes. 2 óra játék után bátran ki merem jelenteni, hogy az ITSP egy olyan játék, amiért érdemes volt belevágni ebbe a projektbe. Sztorit ezúttal is csak minimálisat kapunk, mely szerint a bolygónkat megszállták a csúnya árnyéklények, így ránk hárul a feladat, hogy űrhajónkba bepattanva megmentsük a planétát.

Az első szint afféle tutorial, melyben a játék megtanít a szkenner használatára. Bármilyen dologra ráirányítva megmutatja a funkcióját, ha viszont ellenséges, akkor a gyengéjét. Itt jöttem rá, hogy az ITSP az egyik kedvenc fajta játékom, amiben a pályák bizonyos részei csak megfelelő felszereléssel érhetőek el. Na de vissza az első szinthez, ahol begyűjtöttem a sorozatvetőt, amivel végre harcolhatok az idegenek ellen, illetve a mechanikus kart, ami a sziklák mozgatásában fog segíteni nekem. Begyűjtöttem továbbá egy koncepciórajzot, amiből 24 db van összesen, illetve van 18 db artifact is elszórva a második, hatalmas pályán.

Amint beléptem a teleportba, és felvillant az első achi: Homeworld Completed, a térképre pillantva megdöbbentem a hatalmas játéktér láttán. Egy, óriási szintrendszert láttam, felosztva kisebb, egymástól teljesen eltérő tematikájú zónákra és én éppen a lila, Organic nevű pályán voltam. Ellenfelekből már most nem volt hiány, először csak simán jöttek felém, aztán megjelentek a lassú, pajzsos egyedek is. Én is szereztem pajzsot, de csak miután háromszor elűztem egy hatalmas pókot. Ezután az első bossfight fogadott, melynek során egy gömblénynek kellett szétlőni a három szemét. Miután elhullott, szabad volt az út tovább és kis idő múlva elérkeztem egy újabb eszközhöz, a fűrészhez, ami majd a félig szolid kövek szétdarabolásánál nyújt majd segítséget. Végül az Organic végén egy igen furcsa megoldással találkoztam, melynek megoldására teljesen véletlenül jöttem rá. A probléma az, hogy van egy hosszú járat amiből időközönként levegő jön ki, és visszafúj. A megoldás? A fűrész az egyetlen, ami beleakad a kis rudakba, ergó meg lehet bennük kapaszkodni és így előrejutni. Miután ezt letudtam, jött a második bossfight, mely nem a tűzerőmön, hanem a reflexeimen múlt. Volt két lény egymással szemben és a jobb oldali valami pirosat fecskendezett a bal oldaliba. Ha az átvitel közben rálőttem, akkor kékké vált, s ha mind a négy feltöltődött, akkor egy hullám indult el, ami rombolta az ellen védelmét. Ha bármikor bért a piros, akkor a figura ellenem fordult. Amint legyűrtem ezt az akadályt is: új achi: Organic Completed.

A következő szint egy vízivilágba kalauzolt el, ahol a legemlékezetesebb elemek az áramlatok voltak. Jópár helyet "rejtettek" el így, de elég ötletes volt. A pálya többi része zavartalanul telt, amíg el nem értem a harmadik bossfight-ig. Ez túl nagy logikát nem igényelt, volt egy szörny, ami állandóan be akart szívni (nem úgy), de mivel egy másik szörny követő tüskéket lőtt rám, sajnos csak azokat sikerült bekapnia. Legyőzéséért jutalmam a rakétavető volt, ami igen komoly előrelépés a (3 szinten át fejleszthető) sorozatlövőhöz képest. Itt bemutatkoztak a rakétalyukak, amikbe belelőve egy mini pályán kellett átmanőverezni, hogy a végén eltaláljuk a kapcsolót. Valamint innentől a vízszinttel is kellett ügyeskedni, de erről bővebben holnap.

Remélem legközelebb is velem tartotok, ám addig is a Backlog legyen veletek!