Olcsó húzásnak tűnhet 2 napot egy posztba sűríteni, de pénteken semmi lehetőségem sem volt játszani. Csütörtökön viszont kiakasztottam a LIMBO-t, és akkor most mesélek róla. Szóval ugye ott hagytam abba, hogy volt egy szentjánosbogár (?), ahol elakadtam, nos maikor nem figyelt, meglovagoltam, és továbbvitt egy platformmal feljebb. Itt volt egy nyomólap, ami kinyitott egy ajtót, amin keresztül kihozhattam volna egy dobozt, na de az ajtó csak akkor volt nyitva, amikor volt valami, ami lenyomja a lapot. Na akkor fel egy létrán, és szerezzünk egy kereket, ami majd nyitja az ajtót. Kiszedtem a dobozt, ott meg egy hatalmas fogaskereket kellett elindítani, amin át kellett terelni a dobozt. Aztán, amikor egy kisebb fogaskereket egy nagyobbhoz illesztettem, az egész pálya elkezdett forogni, így a fizikáé lett a főszerep, sokszor azonban egy óriás kő várta, hogy agyon nyomhasson.

Aztán, amikor azt hittem, hogy végre célba értem (megláttam a lányt, akit keresek), egy fehér hernyó ugrott a nyakamba, ám mire visszaértem, a lány eltűnt, és a barátságtalan gyár látványa fogadott. Itt megint volt fogaskerék puzzle, forgolódás, aztán végül megjelent a fordított gravitáció is. Ez mindenre hatott, csak rám nem. Pár puzzle után már a végjátékhoz értem, ahol bemutatkoztak a gépágyúk, majd az irányított gravitáció is. Itt a játék átváltott trial and error-ba, de még nem volt asztalcsapkodóan idegesítő. A végső fejtörő során áttörtem egy üveget, nagyon szépen cinematikusan lassítva, majd végül ott találtam magam, ahonnan elindultam. Ugyanúgy feküdt a fiú, nekem kellett felébresztenem, ám alig mentem pár métert, megpillantottam a húgomat, ahol a játék hirtelen véget ért, és lepergett a szemem előtt a stáblista
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=375537469

Mivel véget ért a LIMBO, ismét a Backloggery szerencsesütijét haszáltam, így a következő játék, amit végigjátszom: az Insanely Twisted Shadow Planet

Várlak titeket legközelebb, ám addig is, a Backlog legyen veletek!